abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2016 @ 12:09:45 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161489083
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 12:06 schreef Deezertje het volgende:
Alles begint met oogcontact, toch?
Spontaan oogcontact waaruit direct wederzijdse interesse spreekt, geen ongemakkelijke reactie op eng gestaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161489092
-tja. En nu in hvjjn wissen-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 17-04-2016 12:11:34 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_161489450
quote:
2s.gif Op zondag 17 april 2016 12:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Spontaan oogcontact waaruit direct wederzijdse interesse spreekt, geen ongemakkelijke reactie op eng gestaar.
En hoe ontstaat dat direct wederzijdse interesse dan?
pi_161489500
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 12:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En hoe ontstaat dat direct wederzijdse interesse dan?
Vanzelf
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_161489659
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 12:27 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Vanzelf
Direct?
pi_161490430
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 12:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Direct?
Neem nou eens zo'n cursus sociale vaardigheden, daar leer je dit soort dingen ipv dat je elke keer weer de plank misslaat.
pi_161490697
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 12:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Direct?
Yep. Een ander manier is via vriendschap. Je hebt ook een grijze vlak tussenin, maar dat lijkt op hoe je vrienden zou maken.

Eerste is niet voor iedereen weggelegd, waaronder jij. Tweede zou je nog kunnen leren met hulp van de GGZ.
  zondag 17 april 2016 @ 16:39:23 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161497933
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 09:29 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik heb de foto's gezien van hem, maar het zijn gewoon geen leuke foto's. Het straalt niks uit en nodigt daarom ook niet uit. Ik denk dat hij met z'n ASS niet snapt dat zijn foto's niet overkomen zoals hij in gedachte heeft. Mijn advies is om gewoon eens een (hobby)fotograaf te zoeken en wat leuke kiekjes te maken. Zo'n fotograaf weet wel raad.
Ik heb die foto's ook gezien, inclusief zijn profiel op een datingsite. Met dat profiel is op zich weinig mis, het is redelijk adrem en een tikje brutaal/losjes maar die foto's vind ik ook niet bijzonder ofzo. Ik ben wel benieuwd naar wat voor berichten hij stuurt, wellicht dat daar ook nog wat verbetering mogelijk is. Maar wat ik al zei, ik sta zelf ook vrijwel nooit leuk op foto's en toch heb ik regelmatig gedate of op zijn minst gesprekken die langere tijd lopen. Foto's zijn een deel van het geheel, maar niet allesbepalend.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_161498961
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 16:39 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb die foto's ook gezien, inclusief zijn profiel op een datingsite. Met dat profiel is op zich weinig mis, het is redelijk adrem en een tikje brutaal/losjes maar die foto's vind ik ook niet bijzonder ofzo. Ik ben wel benieuwd naar wat voor berichten hij stuurt, wellicht dat daar ook nog wat verbetering mogelijk is. Maar wat ik al zei, ik sta zelf ook vrijwel nooit leuk op foto's en toch heb ik regelmatig gedate of op zijn minst gesprekken die langere tijd lopen. Foto's zijn een deel van het geheel, maar niet allesbepalend.
Het verschil is dat hij volledig gericht is op online daten. Laat dat nou net het platform zijn waarin je de minste kansen hebt. Hij zou meer succes hebben als hij ergens een kroeg induikt.
pi_161498981
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het verschil is dat hij volledig gericht is op online daten. Laat dat nou net het platform zijn waarin je de minste kansen hebt. Hij zou meer succes hebben als hij ergens een kroeg induikt.
Jij ook.
pi_161499461
quote:

[..]

En je weet waarom ik dat niet makkelijk doe, zeker niet lokaal. Ik ga dan liever naar Amsterdam waar ik niemand ken dan hier lokaal en mensen tegenkomen die ik ken en die zien dat ik er in mijn uppie ben en mijn beeld als 'einzelganger' wordt bevestigd door hen.
pi_161499921
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En je weet waarom ik dat niet makkelijk doe, zeker niet lokaal. Ik ga dan liever naar Amsterdam waar ik niemand ken dan hier lokaal en mensen tegenkomen die ik ken en die zien dat ik er in mijn uppie ben en mijn beeld als 'einzelganger' wordt bevestigd door hen.
...En gisteren had je nog spijt dat je niet geweest was.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_161499936
quote:

[..]

Ja maar dan ga je toch naar amsterdam! |:(
pi_161499968
quote:

[..]

Deze logica snap ik niet. Dus mensen noemen je een einzelgänger en daarom ga je niet op stap, want dat bevestigd hun beeld. Maar op stap gaan spreekt dat beeld toch juist tegen.
Een einzelgänger is niet iemand die alleen loopt, maar iemand die bij voorkeur alleen is.
pi_161500379
quote:
5s.gif Op zondag 17 april 2016 17:42 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Deze logica snap ik niet. Dus mensen noemen je een einzelgänger en daarom ga je niet op stap, want dat bevestigd hun beeld. Maar op stap gaan spreekt dat beeld toch juist tegen.
Een einzelgänger is niet iemand die alleen loopt, maar iemand die bij voorkeur alleen is.
Ergens snap ik hem wel in dit geval. Als je al geen aansluiting hebt gevonden in je geboorteplaats (middelbare school etc), dan kan zo'n avond waar iedereen elkaar kent (en jij daar dus als buitenbeentje bij staat) erg afschrikwekkend werken.
pi_161500419
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 16:39 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb het ook allemaal gezien, maar ik krijg niet de indruk dat hij is wat op zijn datingsite staat. Misschien dat dat afschrikt. Je trekt namelijk zo de verkeerde vrouwen aan.
pi_161500433
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ergens snap ik hem wel in dit geval. Als je al geen aansluiting hebt gevonden in je geboorteplaats (middelbare school etc), dan kan zo'n avond waar iedereen elkaar kent (en jij daar dus als buitenbeentje bij staat) erg afschrikwekkend werken.
Dat speelt zich in je hoofd af. Als jij naar een grote stad als Amsterdam kan en je daar kan handhaven, neem ik aan dat je je eigen terrein ook beheerst.

Het is maar net wat je jezelf wijsmaakt. Alsof er iemand met hem bezig is!?
pi_161500615
quote:
11s.gif Op zondag 17 april 2016 18:03 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dat speelt zich in je hoofd af. Als jij naar een grote stad als Amsterdam kan en je daar kan handhaven, neem ik aan dat je je eigen terrein ook beheerst.

Het is maar net wat je jezelf wijsmaakt. Alsof er iemand met hem bezig is!?
Omdat het in je hoofd afspeelt maakt het niet ineens iets wat je makkelijk doet.

Niet dat hij het daadwerkelijk doet, maar in Amsterdam kent niemand hem. Morgen zijn ze hem weer vergeten.
pi_161500745
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Omdat het in je hoofd afspeelt maakt het niet ineens iets wat je makkelijk doet.

Niet dat hij het daadwerkelijk doet, maar in Amsterdam kent niemand hem. Morgen zijn ze hem weer vergeten.
Het komt op mij over als bedachte excuses. Ieder zijn mening!
  zondag 17 april 2016 @ 18:30:22 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161500941
Hij zgt enkel dat Adam fijner is omdat als we dit dan vervolgens aanmoedigen hij weer 20 redenen kan verzinnen waarom hij toch niet gaat doen.
Dus t maakt geen reet uit wat of waar
pi_161500966
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:30 schreef Cue_ het volgende:
Hij zgt enkel dat Adam fijner is omdat als we dit dan vervolgens aanmoedigen hij weer 20 redenen kan verzinnen waarom hij toch niet gaat doen.
En dit natuurlijk, alles voor zijn portie fok aandacht.
pi_161502029
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:30 schreef Cue_ het volgende:
Dat is niet helemaal waar. Aan het begin van mijn studie ben ik zelfs een paar ker in mijn uppie naar het buitenland geweest om een nachtje door te halen in een buitenlandse club. Dit wisten mijn klasgenoten en ze gaven toe dit een beetje raar te vinden, maar wel tof dat ik het durfde :) Een paar uur voor het feestje landen, de club als overnachting gebruiken, en meteen na afloop ergens een ontbijtje nuttigen en London zien ontwaken en terug het vliegtuig in :) Gewoon lekker 'ik kan doen wat ik wil' mentaliteit. Beetje met het OV klooien daar, door de grote superstores en M&M's wereld sjouwen.. heerlijk! Scheelde overigens dat ik in dat geval ook voor de muziek ging, maar ik voel mij daar veel meer op mijn gemak dan ergens 10km verderop en weten dat je het halve dorp tegenkomt.

En dat van die aan meningen hechten, eerder in deze reeks, gaat voor mij wel op. Ik weet dat als ik dit weekend naar dat feest was geweest ik heel veel, op het zicht bekenden, tegenkom (dit is ook bevestigd achter af op FB door de foto's te zien). Daar ga ik normaal ook niet mee om en hier zijn gewoon vriendengroepen die met elkaar omgaan en ik dus sowieso buiten de boot zou vallen mocht ik wel zijn gegaan en dan sta je echt bekend als 'de alleenstaande'. Dan ben ik liever 'die ene die alleen gaat' in een voor mij onbekende plaats dan een lokaal feestje waar de kans op bekenden tegenkomen groot is want die zien dan ook dat je écht in je uppie bent. Zelfde als dat ik een hekel heb als ik 'ineens' een bekende tegenkom in de stad of op 't station. Vooral de vraag: oh, wat doe je nu etc. Van die verplichte praatjes. Maar dat heeft meer te maken omdat zij weten dat ik al zo lang bezig ben met studie etc. dus dat vertel je dan niet graag. Als ik morgen in Amsterdam tegen iemand zeg dat ik aan het afstuderen boeit het geen flikker hoe lang ik er al over doe.

Einzelganger was misschien het verkeerde woord. Ik ga er graag op uit, maar het liefst wel waar ik bijna geen mensen ken. UB ken ik niemand, sportschool en bios ook niet. Zou ik hier in de buurt gaan, dan weer wel maar dat doe ik met een reden dus niet. Dat is eigenlijk hetzelfde als dat sommige mensen niet meteen in hun eigen stad willen daten ivm herkenbaarheid.

De enige reden dat ik misschien niet naar A'dam zou gaan tijdens Koningsnacht is de muziekkeuze. Dan is 7 uur in zo'n club alsnog een stuk minder leuk, ook al kost het mij geen drol. Ik kijk dus nog even rond, met in mijn achterzak dat ticket. Vast staat wel dat het eerder Koningsnacht gaat worden dan overdag. Zo'n club is toch wat relaxder en kan je wat opbouwen in die uren ipv op zo'n openlucht terrein midden in de stad tussen de dronken mensen..

Eigenlijk zou ik dat ook weer moeten oppakken, gewoon schijt aan alles, lekker een goedkoop vluchtje boeken en nachtjes doorhalen in een Europese hoofdstad. Maar door dat hele kut-afstuderen stel ik dat steeds maar uit, en ondertussen komt de deadline zo dichtbij, dat dat er pas inzit nadat ik weet of ik écht ga afstuderen of niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deezertje op 17-04-2016 19:23:53 ]
pi_161502576
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dit dus. Ik heb in mijn geboorteplaats gewoon geen aansluiting (meer) gevonden dus op zo'n avond heb je bij al die mensen die elkaar al het hele leven kennen (ook al zijn ze pas in hun 20 :P) sta je al met 10-0 achter ook al weten ze echt wel wie jij bent. Als je al die jaren nooit met die mensen hebt opgetrokken, gaat dat die avond ook niet gebeuren omdat ze gewoon hun eigen vaste vriendengroep hebben en sta je er inderdaad in je uppie bij.
pi_161502620
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:

Zelfde als dat ik een hekel heb als ik 'ineens' een bekende tegenkom in de stad of op 't station. Vooral de vraag: oh, wat doe je nu etc. Van die verplichte praatjes.

Maar dat heeft meer te maken omdat zij weten dat ik al zo lang bezig ben met studie etc. dus dat vertel je dan niet graag.
Dat eerste heet dus sociaal contact. Al ga je naar de andere kant van de wereld, als je dat niet prettig vind, houdt het ook daar op.
Dat tweede verzin je er zelf bij. Zo krijg je dus nooit vrienden!

Kudos voor het naar London vliegen, maar waar zit het sociaal contact in die hele reis?
pi_161502725
quote:
De enige reden dat ik misschien niet naar A'dam zou gaan tijdens Koningsnacht is de muziekkeuze.
Waarom ging je vorig jaar niet?
pi_161502791
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:29 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dat eerste heet dus sociaal contact. Al ga je naar de andere kant van de wereld, als je dat niet prettig vind, houdt het ook daar op.
Dat tweede verzin je er zelf bij. Zo krijg je dus nooit vrienden!

Kudos voor het naar London vliegen, maar waar zit het sociaal contact in die hele reis?
Sociaal contact met bekenden dus een hekel aan. Je vertelt niet graag dat je nog altijd bezig met bent je studie, nog thuis woont, geen vriendin etc. als de ander dat allemaal wél heeft. Daarom ben ik graag op plekken waar niemand mij kent, die hebben nog geen mening.

En wat die reis aan sociaal contact brengt? Tja, goede vraag. Op zich niet veel, want in mijn uppie. Maar toen had ik dus wel flink zelfvertrouwen om het te doen met alle gevolgen van dien als ik mijn terugvlucht zou missen etc. Nu doe ik al veel niet meer. Zou liever ook in een andere provincie werken deze zomer, maar ik krijg geen reiskostenvergoeding etc, dus dat loont niet.
  zondag 17 april 2016 @ 19:36:22 #277
416020 K44S
The bearded man
pi_161502849
quote:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Aan het begin van mijn studie ben ik zelfs een paar ker in mijn uppie naar het buitenland geweest om een nachtje door te halen in een buitenlandse club. Dit wisten mijn klasgenoten en ze gaven toe dit een beetje raar te vinden, maar wel tof dat ik het durfde :) Een paar uur voor het feestje landen, de club als overnachting gebruiken, en meteen na afloop ergens een ontbijtje nuttigen en London zien ontwaken en terug het vliegtuig in :) Gewoon lekker 'ik kan doen wat ik wil' mentaliteit. Beetje met het OV klooien daar, door de grote superstores en M&M's wereld sjouwen.. heerlijk! Scheelde overigens dat ik in dat geval ook voor de muziek ging, maar ik voel mij daar veel meer op mijn gemak dan ergens 10km verderop en weten dat je het halve dorp tegenkomt.

En dat van die aan meningen hechten, eerder in deze reeks, gaat voor mij wel op. Ik weet dat als ik dit weekend naar dat feest was geweest ik heel veel, op het zicht bekenden, tegenkom (dit is ook bevestigd achter af op FB door de foto's te zien). Daar ga ik normaal ook niet mee om en hier zijn gewoon vriendengroepen die met elkaar omgaan en ik dus sowieso buiten de boot zou vallen mocht ik wel zijn gegaan en dan sta je echt bekend als 'de alleenstaande'. Dan ben ik liever 'die ene die alleen gaat' in een voor mij onbekende plaats dan een lokaal feestje waar de kans op bekenden tegenkomen groot is want die zien dan ook dat je écht in je uppie bent. Zelfde als dat ik een hekel heb als ik 'ineens' een bekende tegenkom in de stad of op 't station. Vooral de vraag: oh, wat doe je nu etc. Van die verplichte praatjes. Maar dat heeft meer te maken omdat zij weten dat ik al zo lang bezig ben met studie etc. dus dat vertel je dan niet graag. Als ik morgen in Amsterdam tegen iemand zeg dat ik aan het afstuderen boeit het geen flikker hoe lang ik er al over doe.

Einzelganger was misschien het verkeerde woord. Ik ga er graag op uit, maar het liefst wel waar ik bijna geen mensen ken. UB ken ik niemand, sportschool en bios ook niet. Zou ik hier in de buurt gaan, dan weer wel maar dat doe ik met een reden dus niet. Dat is eigenlijk hetzelfde als dat sommige mensen niet meteen in hun eigen stad willen daten ivm herkenbaarheid.

De enige reden dat ik misschien niet naar A'dam zou gaan tijdens Koningsnacht is de muziekkeuze. Dan is 7 uur in zo'n club alsnog een stuk minder leuk, ook al kost het mij geen drol. Ik kijk dus nog even rond, met in mijn achterzak dat ticket. Vast staat wel dat het eerder Koningsnacht gaat worden dan overdag. Zo'n club is toch wat relaxder en kan je wat opbouwen in die uren ipv op zo'n openlucht terrein midden in de stad tussen de dronken mensen..

Eigenlijk zou ik dat ook weer moeten oppakken, gewoon schijt aan alles, lekker een goedkoop vluchtje boeken en nachtjes doorhalen in een Europese hoofdstad. Maar door dat hele kut-afstuderen stel ik dat steeds maar uit, en ondertussen komt de deadline zo dichtbij, dat dat er pas inzit nadat ik weet of ik écht ga afstuderen of niet.
Van de koning(in)s-dagen die ik tot nu toe met mijn vrienden heb mee gemaakt.
Was die van vorig jaar een van de beste.
We zijn niet naar een festival gegaan (kaartje van 15 euro... prima..... uurtje in de rij staan om binnen te komen + half uur/ 3 kwartier in de rij staan voor veel te dure muntjes... en pisbier).
We zijn gewoon de stad in gegaan. Nog voor dat we op museum plein aankwamen zag een vriend van ons door de ruit in de tram een soort studenten huis met een flink stuk papier met: 5 euro... potje bierpong.
We ging er voor het idee"even" heen. Nog 5 uur waren we nogal van het padje en de grootste lol.

Wat kostten het? Hooguit 40 euro.
Wat heb je?: Een ervaring om nooit meer te vergeten, vage mensen waar je gewoon praat je mee maakt en het daarna wel prima is + mooi weer. al met al: Perfect, niet duur en je hebt een goed verhaal tot het jaar daarna.

Dus voor k-dag de tip: ga gewoon lekker de stad in. Desnoods met Syndroom.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_161502890
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom ging je vorig jaar niet?
Daar heb ik ook spijt van achteraf. Uiteindelijk maakte ik mezelf gek en wachtte ik net zolang tot ik de laatste trein niet meer kon halen en daar dus niet meer kon komen die nacht. Reden was: ik ken niemand en om 4 uur sta je op straat midden in Amsterdam (met slecht weer). Vorig jaar ben ik later in het jaar wel in mijn uppie naar een ander nachtfeestje geweest, dus die reden gaat dit jaar niet meer op, ik zou nu wel durven. Alleen wil ik dan iets wat qua muziek beter past.

Ik heb ook heel lang het plan gehad om naar Sziget te gaan vorig jaar. Uiteindelijk niet gegaan want... ik ken niemand. Ook al stikt het daar van de Nederlanders :) En toch een beetje eng als je geen festivaltype bent.. met je tentje.. schijnt veel gejat te worden etc.
pi_161502892
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sociaal contact met bekenden dus een hekel aan. Je vertelt niet graag dat je nog altijd bezig met bent je studie, nog thuis woont, geen vriendin etc. als de ander dat allemaal wél heeft. Daarom ben ik graag op plekken waar niemand mij kent, die hebben nog geen mening.

En wat die reis aan sociaal contact brengt? Tja, goede vraag. Op zich niet veel, want in mijn uppie. Maar toen had ik dus wel flink zelfvertrouwen om het te doen met alle gevolgen van dien als ik mijn terugvlucht zou missen etc. Nu doe ik al veel niet meer. Zou liever ook in een andere provincie werken deze zomer, maar ik krijg geen reiskostenvergoeding etc, dus dat loont niet.
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe je het brengt. Maar ik snap wel wat je bedoeld. De mensen in je omgeving hebben ook geen "mening" over je. Ze kennen alleen je verleden, waardoor jij het gevoel hebt dat ze een mening hebben. Dat kan net zo echt zijn, als dat het echt is.
Het komt alleen wel steeds terug, jouw eigen gedachten zijn ook de grootste hindernissen in je leven.

Ergens was je dus redelijk onbewust van de buitenwereld en trok je je eigen plan. Wat heeft dat doen omslaan? Wanneer kwamen de angsten opzetten?
  zondag 17 april 2016 @ 19:38:55 #280
416020 K44S
The bearded man
pi_161502942
Wellicht een idee voor komende zomer vakantie: Een jongeren vakantie in het buitenland.
pi_161502989
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:37 schreef Deezertje het volgende:
Uiteindelijk niet gegaan want... ik ken niemand.
Kijk, hier zit je dus vast. Je wilt naar plekken waar niemand je kent, want dan vinden ze niets van je. Maar naar nieuwe plekken ga je niet heen, want niemand kent je.
pi_161503035
quote:
3s.gif Op zondag 17 april 2016 19:40 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Kijk, hier zit je dus vast. Je wilt naar plekken waar niemand je kent, want dan vinden ze niets van je. Maar daar ga je niet heen, want niemand kent je.
Nu zou ik eerder gaan hoor. Maar Sziget was misschien ook een stap te snel. Hele week. Tentje. Afhankelijk van het weer. Kans op jatten is groot. Had misschien wel veel seks en gezelligheid opgeleverd.. maar ja :) Dit jaar spreekt de line-up mij (tot nu toe) niet aan.
pi_161503058
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nu zou ik eerder gaan hoor. Maar Sziget was misschien ook een stap te snel. Hele week. Tentje. Afhankelijk van het weer. Kans op jatten is groot. Had misschien wel veel seks en gezelligheid opgeleverd.. maar ja :) Dit jaar spreekt de line-up mij (tot nu toe) niet aan.
Kan jou die line up nou schelen, als het je seks en gezelligheid kan opleveren. :{w
  zondag 17 april 2016 @ 19:43:02 #284
416020 K44S
The bearded man
pi_161503080
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom verzin je in godsnaam altijd zo veel 'jamaar'-smoesjes.

Jouw leven en denken beperkt zich al tientallentopics over het oordelen-veroordelen-piekeren-denken voor een ander..

Hoe in godsnaam werk en leef jij?
pi_161503097
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:38 schreef K44S het volgende:
Wellicht een idee voor komende zomer vakantie: Een jongeren vakantie in het buitenland.
Bedoel je GoGo/X-travel? Dat is toch vooral leuk na je middelbare school examen? Een singlereis zie ik niks in.
pi_161503142
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:43 schreef K44S het volgende:

[..]

Waarom verzin je in godsnaam altijd zo veel 'jamaar'-smoesjes.

Jouw leven en denken beperkt zich al tientallentopics over het oordelen-veroordelen-piekeren-denken voor een ander..

Hoe in godsnaam werk en leef jij?
Ergens is dat ook mijn probleem: door dingen uit te stellen, wordt ik er niet mee geconfronteerd. Studie af = baan zoeken = werken = burgerlijk leven etc. Nu heel langzaam studie afronden, ondertussen kijken of samen sporten wat is, huisje zoeken etc.
pi_161503149
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Bedoel je GoGo/X-travel? Dat is toch vooral leuk na je middelbare school examen? Een singlereis zie ik niks in.
Nee, er zijn ook genoeg groepsreizen. Daarnaast kan je ook zelf een week ergens heen gaan en in een hostel verblijven.
pi_161503165
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, er zijn ook genoeg groepsreizen. Daarnaast kan je ook zelf een week ergens heen gaan en in een hostel verblijven.
Dat laatste zou ik dan eerder doen. Of iets als sprs.me.
pi_161503168
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ergens is dat ook mijn probleem: door dingen uit te stellen, wordt ik er niet mee geconfronteerd. Studie af = baan zoeken = werken = burgerlijk leven etc. Nu heel langzaam studie afronden, ondertussen kijken of samen sporten wat is, huisje zoeken etc.
Dit hoort hier niet, open daar je eigen topic maar voor.
  zondag 17 april 2016 @ 19:46:32 #290
416020 K44S
The bearded man
pi_161503194
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is toch meer dan perfect?
quote:

[..]

dat is ook mijn probleem: door dingen uit te stellen, wordt ik er niet mee geconfronteerd. Studie af = baan zoeken = werken = burgerlijk leven etc. Nu heel langzaam studie afronden, ondertussen kijken of samen sporten wat is, huisje zoeken etc.
Dat maak je er compleet zelf van. Niemand die jou verplicht om meteen te werken/huis te kopen of een hond te kopen.
pi_161503197
quote:

[..]

Dat laatste zou ik dan eerder doen. Of iets als sprs.me.
Doe het dan ook, boek een vlucht voor deze zomer.
pi_161503238
Tip voor mensen hier: https://srprs.me/solo-together
  zondag 17 april 2016 @ 19:49:34 #293
416020 K44S
The bearded man
pi_161503310
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:47 schreef Deezertje het volgende:
:'). Waarom geef je ons een tip die je zelf nodig hebt?
pi_161503333
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:47 schreef Deezertje het volgende:
Dat is ook alleen omdat 'harrie' op de voorpagina staat met 3 knappe vrouwen.

Ga nou eens wat doen, pak een bestemming in europa en boek een vlucht. Dan heb je alvast iets staan waar je moeilijker onderuit kan dan je gewoonlijke smoesjes.
  zondag 17 april 2016 @ 20:55:10 #295
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161505228
quote:

[..]

Dacht je dat dat bij mij anders was? Van de 15 vrouwen waar ik de afgelopen 2 jaar mee gedate heb kende ik er maar twee die irl ontmoet had voordat we op date gingen. Datingsites zijn nu eenmaal wat makkelijker als je weet wat je doet weet hoe je je qua berichten dient te gedragen etc. Sommige mensen hebben dat van nature, anderen moeten dat leren en weer anderen leren dat nooit. Oh, en mocht je het je afvragen, ik zat twee jaar terug nog in die tweede categorie en heb het tot frustratie van sommige fokkers ook moeten leren. Ondanks dat ik wel altijd al makkelijk ouwehoerde was ik vaak te verlegen of terughoudend om iemand op een date te vragen, wat soms tot frustratie leidde. Dus ik begrijp de situatie van deezer wel, al vind ik het dan weer frustrerend dat hij niet naar adviezen lijkt te willen luisteren, zelfs als die van ervaringsdeskundigen zijn.

En of deezer in de kroeg meer succes heeft? Ik betwijfel het eigenlijk gezien hoe hij zich hier opstelt. Hij luistert niet of lijkt niet te luisteren en maar aan 1 ding te denken, iets waar je in een kroeg nog eerder doorheen prikt dan online.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_161505339
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 19:42 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Kan jou die line up nou schelen, als het je seks en gezelligheid kan opleveren. :{w
Nou he. Aanwezigheid op een festival verandert iedere man in een chick magneet.
  zondag 17 april 2016 @ 21:04:35 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161505632
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 20:58 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Nou he. Aanwezigheid op een festival verandert iedere man in een chick magneet.
En dat dus. Ik geloof er niets van dat deezer op sziget ineens wel een vrouw weet te scoren gezien zijn houding. En toch zou zo'n reis hem goed doen, al is het maar voor de ervaring en het feit dat op reis contacten leggen nogal eenvoudig is.
pi_161506602
quote:

[..]

Die vlucht naar Londen enzo, daar heb je best wel moed voor nodig. Waarom doe je zoiets niet vaker? Gewoon voor het uit je comfortzone komen enzo.

En je gaat toch gewoon afstuderen, je bent er gvd bijna! Of ga je het nu weer een jaar uitstellen want boehoe enge boze grote buitengrotemensenwereld? Als je klaar bent met je studie hoef je heus niet gelijk huisje boompje beestje te doen hoor, genoeg mensen die daar nog even mee wachten. Niks mis mee ook.
pi_161507279
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 20:55 schreef yats het volgende:

[..]

Dacht je dat dat bij mij anders was? Van de 15 vrouwen waar ik de afgelopen 2 jaar mee gedate heb kende ik er maar twee die irl ontmoet had voordat we op date gingen. Datingsites zijn nu eenmaal wat makkelijker als je weet wat je doet weet hoe je je qua berichten dient te gedragen etc. Sommige mensen hebben dat van nature, anderen moeten dat leren en weer anderen leren dat nooit. Oh, en mocht je het je afvragen, ik zat twee jaar terug nog in die tweede categorie en heb het tot frustratie van sommige fokkers ook moeten leren. Ondanks dat ik wel altijd al makkelijk ouwehoerde was ik vaak te verlegen of terughoudend om iemand op een date te vragen, wat soms tot frustratie leidde. Dus ik begrijp de situatie van deezer wel, al vind ik het dan weer frustrerend dat hij niet naar adviezen lijkt te willen luisteren, zelfs als die van ervaringsdeskundigen zijn.

En of deezer in de kroeg meer succes heeft? Ik betwijfel het eigenlijk gezien hoe hij zich hier opstelt. Hij luistert niet of lijkt niet te luisteren en maar aan 1 ding te denken, iets waar je in een kroeg nog eerder doorheen prikt dan online.
Waar en hoe prikken ze er offline sneller doorheen? In een andere stad kan ik ze sowieso niet mee naar huis nemen.. :P
pi_161507405
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 21:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waar en hoe prikken ze er offline sneller doorheen? In een andere stad kan ik ze sowieso niet mee naar huis nemen.. :P
Want daar heeft dit topic ook veel mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')