Spontaan oogcontact waaruit direct wederzijdse interesse spreekt, geen ongemakkelijke reactie op eng gestaar.quote:
En hoe ontstaat dat direct wederzijdse interesse dan?quote:Op zondag 17 april 2016 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spontaan oogcontact waaruit direct wederzijdse interesse spreekt, geen ongemakkelijke reactie op eng gestaar.
Vanzelfquote:Op zondag 17 april 2016 12:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe ontstaat dat direct wederzijdse interesse dan?
Neem nou eens zo'n cursus sociale vaardigheden, daar leer je dit soort dingen ipv dat je elke keer weer de plank misslaat.quote:
Yep. Een ander manier is via vriendschap. Je hebt ook een grijze vlak tussenin, maar dat lijkt op hoe je vrienden zou maken.quote:
Ik heb die foto's ook gezien, inclusief zijn profiel op een datingsite. Met dat profiel is op zich weinig mis, het is redelijk adrem en een tikje brutaal/losjes maar die foto's vind ik ook niet bijzonder ofzo. Ik ben wel benieuwd naar wat voor berichten hij stuurt, wellicht dat daar ook nog wat verbetering mogelijk is. Maar wat ik al zei, ik sta zelf ook vrijwel nooit leuk op foto's en toch heb ik regelmatig gedate of op zijn minst gesprekken die langere tijd lopen. Foto's zijn een deel van het geheel, maar niet allesbepalend.quote:Op zondag 17 april 2016 09:29 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezien van hem, maar het zijn gewoon geen leuke foto's. Het straalt niks uit en nodigt daarom ook niet uit. Ik denk dat hij met z'n ASS niet snapt dat zijn foto's niet overkomen zoals hij in gedachte heeft. Mijn advies is om gewoon eens een (hobby)fotograaf te zoeken en wat leuke kiekjes te maken. Zo'n fotograaf weet wel raad.
Het verschil is dat hij volledig gericht is op online daten. Laat dat nou net het platform zijn waarin je de minste kansen hebt. Hij zou meer succes hebben als hij ergens een kroeg induikt.quote:Op zondag 17 april 2016 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb die foto's ook gezien, inclusief zijn profiel op een datingsite. Met dat profiel is op zich weinig mis, het is redelijk adrem en een tikje brutaal/losjes maar die foto's vind ik ook niet bijzonder ofzo. Ik ben wel benieuwd naar wat voor berichten hij stuurt, wellicht dat daar ook nog wat verbetering mogelijk is. Maar wat ik al zei, ik sta zelf ook vrijwel nooit leuk op foto's en toch heb ik regelmatig gedate of op zijn minst gesprekken die langere tijd lopen. Foto's zijn een deel van het geheel, maar niet allesbepalend.
Jij ook.quote:Op zondag 17 april 2016 17:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het verschil is dat hij volledig gericht is op online daten. Laat dat nou net het platform zijn waarin je de minste kansen hebt. Hij zou meer succes hebben als hij ergens een kroeg induikt.
En je weet waarom ik dat niet makkelijk doe, zeker niet lokaal. Ik ga dan liever naar Amsterdam waar ik niemand ken dan hier lokaal en mensen tegenkomen die ik ken en die zien dat ik er in mijn uppie ben en mijn beeld als 'einzelganger' wordt bevestigd door hen.quote:Op zondag 17 april 2016 17:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het verschil is dat hij volledig gericht is op online daten. Laat dat nou net het platform zijn waarin je de minste kansen hebt. Hij zou meer succes hebben als hij ergens een kroeg induikt.
...En gisteren had je nog spijt dat je niet geweest was.quote:Op zondag 17 april 2016 17:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En je weet waarom ik dat niet makkelijk doe, zeker niet lokaal. Ik ga dan liever naar Amsterdam waar ik niemand ken dan hier lokaal en mensen tegenkomen die ik ken en die zien dat ik er in mijn uppie ben en mijn beeld als 'einzelganger' wordt bevestigd door hen.
Ja maar dan ga je toch naar amsterdam!quote:Op zondag 17 april 2016 17:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En je weet waarom ik dat niet makkelijk doe, zeker niet lokaal. Ik ga dan liever naar Amsterdam waar ik niemand ken dan hier lokaal en mensen tegenkomen die ik ken en die zien dat ik er in mijn uppie ben en mijn beeld als 'einzelganger' wordt bevestigd door hen.
Deze logica snap ik niet. Dus mensen noemen je een einzelgänger en daarom ga je niet op stap, want dat bevestigd hun beeld. Maar op stap gaan spreekt dat beeld toch juist tegen.quote:Op zondag 17 april 2016 17:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ergens snap ik hem wel in dit geval. Als je al geen aansluiting hebt gevonden in je geboorteplaats (middelbare school etc), dan kan zo'n avond waar iedereen elkaar kent (en jij daar dus als buitenbeentje bij staat) erg afschrikwekkend werken.quote:Op zondag 17 april 2016 17:42 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Deze logica snap ik niet. Dus mensen noemen je een einzelgänger en daarom ga je niet op stap, want dat bevestigd hun beeld. Maar op stap gaan spreekt dat beeld toch juist tegen.
Een einzelgänger is niet iemand die alleen loopt, maar iemand die bij voorkeur alleen is.
Ik heb het ook allemaal gezien, maar ik krijg niet de indruk dat hij is wat op zijn datingsite staat. Misschien dat dat afschrikt. Je trekt namelijk zo de verkeerde vrouwen aan.quote:Op zondag 17 april 2016 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb die foto's ook gezien, inclusief zijn profiel op een datingsite. Met dat profiel is op zich weinig mis, het is redelijk adrem en een tikje brutaal/losjes maar die foto's vind ik ook niet bijzonder ofzo. Ik ben wel benieuwd naar wat voor berichten hij stuurt, wellicht dat daar ook nog wat verbetering mogelijk is. Maar wat ik al zei, ik sta zelf ook vrijwel nooit leuk op foto's en toch heb ik regelmatig gedate of op zijn minst gesprekken die langere tijd lopen. Foto's zijn een deel van het geheel, maar niet allesbepalend.
Dat speelt zich in je hoofd af. Als jij naar een grote stad als Amsterdam kan en je daar kan handhaven, neem ik aan dat je je eigen terrein ook beheerst.quote:Op zondag 17 april 2016 18:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ergens snap ik hem wel in dit geval. Als je al geen aansluiting hebt gevonden in je geboorteplaats (middelbare school etc), dan kan zo'n avond waar iedereen elkaar kent (en jij daar dus als buitenbeentje bij staat) erg afschrikwekkend werken.
Omdat het in je hoofd afspeelt maakt het niet ineens iets wat je makkelijk doet.quote:Op zondag 17 april 2016 18:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat speelt zich in je hoofd af. Als jij naar een grote stad als Amsterdam kan en je daar kan handhaven, neem ik aan dat je je eigen terrein ook beheerst.
Het is maar net wat je jezelf wijsmaakt. Alsof er iemand met hem bezig is!?
Het komt op mij over als bedachte excuses. Ieder zijn mening!quote:Op zondag 17 april 2016 18:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat het in je hoofd afspeelt maakt het niet ineens iets wat je makkelijk doet.
Niet dat hij het daadwerkelijk doet, maar in Amsterdam kent niemand hem. Morgen zijn ze hem weer vergeten.
En dit natuurlijk, alles voor zijn portie fok aandacht.quote:Op zondag 17 april 2016 18:30 schreef Cue_ het volgende:
Hij zgt enkel dat Adam fijner is omdat als we dit dan vervolgens aanmoedigen hij weer 20 redenen kan verzinnen waarom hij toch niet gaat doen.
Dus t maakt geen reet uit wat of waar
Dat is niet helemaal waar. Aan het begin van mijn studie ben ik zelfs een paar ker in mijn uppie naar het buitenland geweest om een nachtje door te halen in een buitenlandse club. Dit wisten mijn klasgenoten en ze gaven toe dit een beetje raar te vinden, maar wel tof dat ik het durfdequote:Op zondag 17 april 2016 18:30 schreef Cue_ het volgende:
Hij zgt enkel dat Adam fijner is omdat als we dit dan vervolgens aanmoedigen hij weer 20 redenen kan verzinnen waarom hij toch niet gaat doen.
Dus t maakt geen reet uit wat of waar
Dit dus. Ik heb in mijn geboorteplaats gewoon geen aansluiting (meer) gevonden dus op zo'n avond heb je bij al die mensen die elkaar al het hele leven kennen (ook al zijn ze pas in hun 20quote:Op zondag 17 april 2016 18:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ergens snap ik hem wel in dit geval. Als je al geen aansluiting hebt gevonden in je geboorteplaats (middelbare school etc), dan kan zo'n avond waar iedereen elkaar kent (en jij daar dus als buitenbeentje bij staat) erg afschrikwekkend werken.
Dat eerste heet dus sociaal contact. Al ga je naar de andere kant van de wereld, als je dat niet prettig vind, houdt het ook daar op.quote:Op zondag 17 april 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:
Zelfde als dat ik een hekel heb als ik 'ineens' een bekende tegenkom in de stad of op 't station. Vooral de vraag: oh, wat doe je nu etc. Van die verplichte praatjes.
Maar dat heeft meer te maken omdat zij weten dat ik al zo lang bezig ben met studie etc. dus dat vertel je dan niet graag.
Waarom ging je vorig jaar niet?quote:Op zondag 17 april 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:
De enige reden dat ik misschien niet naar A'dam zou gaan tijdens Koningsnacht is de muziekkeuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |