Daarnaast vind ik die muziek niets en het lijkt mij verschrikkelijk om op de drukste dag van het jaar in de drukste stad van het land te bevinden.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:14 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet nog een keer?
Het is ook een kwestie van wennen hoor. En je eigen plekje weten te vinden. Ik kan ook niet tegen enorme druktes, maar op bepaalde feesten en settings heb ik er weer geen last van.
Niet mijn smaak, sorry.quote:
Ja, zelfs in mijn uppie in het buitenland. Maar kwam ik meer voor de muziek en daarna weer alleen naar huis..quote:Op donderdag 14 april 2016 16:38 schreef habitue het volgende:
Ben je weleens eerder op zo'n feest geweest Deezer?
Er zullen toch wel meer mensen alleen komen? En anders heb je de muziek gemeen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:47 schreef Bananenpap het volgende:
Hoe ben je van plan om daar aansluiting te vinden?
Het was niet kritisch bedoeld, maar een serieuze vraag. Je gaat nu ergens naar toe met min of meer als doel contact te leggen met leeftijdsgenoten. Hoe ga je dat aanpakken?quote:Op donderdag 14 april 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er zullen toch wel meer mensen alleen komen? En anders heb je de muziek gemeen.
Het is half mijn smaakquote:Op donderdag 14 april 2016 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet er niet naar toe gaan om aansluiting te vinden. Je moet er heengaan om van het feest en de muziek te genieten en relaxed wat drankjes te doen.
Hoe maak jij contact met leeftijdsgenoten in een club/dancefeest? Niet alleen met behulp van je vrienden toch? JIJ wilt wat, niet je vrienden.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het was niet kritisch bedoeld, maar een serieuze vraag. Je gaat nu ergens naar toe met min of meer als doel contact te leggen met leeftijdsgenoten. Hoe ga je dat aanpakken?
Dit.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet er niet naar toe gaan om aansluiting te vinden. Je moet er heengaan om van het feest en de muziek te genieten en relaxed wat drankjes te doen.
Ah okay, had ik niet verwacht. Veel plezier dan alvast.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, zelfs in mijn uppie in het buitenland. Maar kwam ik meer voor de muziek en daarna weer alleen naar huis..
Idd, vaak krijg je dan vanzelf wel aanspraak als je je vermaakt. En zo niet, ook prima.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
En als je daar geen contact met anderen weet te maken, lijkt het je dan nog steeds wel leuk?quote:Op donderdag 14 april 2016 16:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is half mijn smaaken Amsterdam en een ontwakende Koningsdag lijkt me wel leuk om te maken.
Nee, maar als je niet gaat heb je sowieso niks. Sport cursus is ook niet helemaal mijn sport maar de mensen lijken aardig en zijn behulpzaamquote:Op donderdag 14 april 2016 16:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
En als je daar geen contact met anderen weet te maken, lijkt het je dan nog steeds wel leuk?
Ik snap je vraag niet zo, doel je nu op leeftijdsgenoten of gewoon meisjes/vrouwen? Als ik met vrienden op stap ben ga ik geen andere vrienden proberen zoeken. Af en toe maak je weer eens nieuwe vrienden/contacten door elkaar gewoon aan te spreken of omdat een vriend een bekende van hem meeneemt waar je ook weer contact mee kunt leggen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe maak jij contact met leeftijdsgenoten in een club/dancefeest? Niet alleen met behulp van je vrienden toch?
Maar je helpt elkaar, dat is wat vrienden doen? Ik snap niet wat je hiermee bedoelt.quote:JIJ wilt wat, niet je vrienden.
Ik bedoelde meer het versieren/flirten/daten van in ons geval meiden ja. Ben jij zonder je wingmans nergens?quote:Op donderdag 14 april 2016 17:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet zo, doel je nu op leeftijdsgenoten of gewoon meisjes/vrouwen? Als ik met vrienden op stap ben ga ik geen andere vrienden proberen zoeken. Af en toe maak je weer eens nieuwe vrienden/contacten door elkaar gewoon aan te spreken of omdat een vriend een bekende van hem meeneemt waar je ook weer contact mee kunt leggen.
Met meiden is het een ander verhaal, daar kan ik vrij naïef in zijn. Als ik uitga, wat gedronken heb en een beetje op de muziek aan het dansen ben zit ik nogal in mijn eigen wereldje. Meestal moeten mijn vrienden mij er even op attenderen dat ik een move moet maken.Wingmans enzo.
[..]
Maar je helpt elkaar, dat is wat vrienden doen? Ik snap niet wat je hiermee bedoelt.
Mijn 'wingmans' zijn er vooral om mij te attenderen he, voor de rest moet het van mij komen. Lastig uit te leggen trouwens. Meestal loop ik ongegeneerd te dansen en met de muziek mee te bleren. Veel meiden vinden die schijt-aan-alles-mentaliteit wel lachen en doen dan meestal mee. Vervolgens maak ik een praatje en geef subtiel complimentjes over de dingen die ze het hebben. (Mijn tip is om de complimentjes over haar uiterlijk achterwege te houden, veel meiden vinden dat enorm oppervlakkig.) Het scheelt dat ik redelijk gevat ben en een goed gevoel voor humor heb. Kortom ik ben gewoon mijzelf en doe gewoon oprecht aardig. Weet niet of het voor jou ook weggelegd is op deze manier.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het versieren/flirten/daten van in ons geval meiden ja. Ben jij zonder je wingmans nergens?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het op zich hartstikke goed/stoer dat je actie onderneemt (al heb ik twijfels of je ook echt zal gaan), maar het is waar wat DancingPhoebe hier schrijft:quote:Op donderdag 14 april 2016 17:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar als je niet gaat heb je sowieso niks. Sport cursus is ook niet helemaal mijn sport maar de mensen lijken aardig en zijn behulpzaam
... terwijl jij dus wél gaat met de bedoeling om contact te maken. Dan lijkt dit me een wat grote stap om eerlijk te zijn. Om mee te beginnen lijken dingen als die sportcursus me dan verstandiger...quote:Op donderdag 14 april 2016 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry nog daarvoorquote:Op donderdag 14 april 2016 14:32 schreef broccoli. het volgende:
Als je samen gaat krijgt 1 van de 2 samenreiskorting twv 40% korting.
Ik ben een keer met een autist naar een festival geweest. Nooit meer. Hij begon te flieperen en te flappen en te schreeuwen, omdat hij niet ingepland had dat het geluid zo hard stondHij dacht oprecht dat de volume zo zacht als een achtergrondradio stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op donderdag 14 april 2016 18:00 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry nog daarvoorWas een jaar voor jou. Maar is goed. We komen toch uit dezelfde regio. Ik app je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Re op 16-04-2016 15:11:47 ]Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
Fair enough. Dan zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:23 schreef R-K het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik die muziek niets en het lijkt mij verschrikkelijk om op de drukste dag van het jaar in de drukste stad van het land te bevinden.
Deezertje kan beter met syndroom gaan, want syndroom wil aanvallen, terwijl ik weet dat aanvallen zinloos is en ik mezelf er beter buiten kan houden.
14.gifquote:Op donderdag 14 april 2016 17:22 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mijn 'wingmans' zijn er vooral om mij te attenderen he, voor de rest moet het van mij komen. Lastig uit te leggen trouwens. Meestal loop ik ongegeneerd te dansen en met de muziek mee te bleren. Veel meiden vinden die schijt-aan-alles-mentaliteit wel lachen en doen dan meestal mee. Vervolgens maak ik een praatje en geef subtiel complimentjes over de dingen die ze het hebben. (Mijn tip is om de complimentjes over haar uiterlijk achterwege te houden, veel meiden vinden dat enorm oppervlakkig.) Het scheelt dat ik redelijk gevat ben en een goed gevoel voor humor heb. Kortom ik ben gewoon mijzelf en doe gewoon oprecht aardig. Weet niet of het voor jou ook weggelegd is op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |