Ik heb een keer twee uur op de eerste trein gewacht en toen vielen we allemaal in slaap waarna we wakker werden en de trein stilstond op een afgelegen terrein, ver achter het station. En we zaten opgesloten en er was niemand in de buurt.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alcohol is voor mij wel losmakend, ik durf meer, zeker met vrouwen. Maar de vorige keer ben ik mijn pincode vergeten (3x verkeerd) door de sociale druk en had geluk dat ik daarvoor mijn OV had opgeladen anders was het lastig thuiskomen.
quote:Op donderdag 14 april 2016 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een keer twee uur op de eerste trein gewacht en toen vielen we allemaal in slaap waarna we wakker werden en de trein stilstond op een afgelegen terrein, ver achter het station. En we zaten opgesloten en er was niemand in de buurt.
We hebben er allemaal om kunnen lachen en hebben we weer mooie herinneringen aan over gehouden.
Zo zou je er ook in moeten staan. Het is gebeurd, je hebt er wat van geleerd, maar het is wel leuk. Wanneer was die 'vorige keer'? En wanneer is de 'volgende keer' en met wie was het? Waarom is het niet voor herhaling vatbaar?
Ja, maar zij hebben ons niet gewekt (of we zijn daarna weer in slaap gevallen want alcohol, dat weet ik niet)/hebben het niet gehoord.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:50 schreef R-K het volgende:
Nou ja, ik heb ook wel eens gehoord dat mensen gingen stappen in Nijmegen en ze in de trein naar huis in slaap vielen gewekt werden door de schoonmaakploeg toen de trein in Den Helder stond.
Dat kan je toch haast niet missen johquote:Op donderdag 14 april 2016 15:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wel eens een verhaal gehoord over een gast die in slaap viel in de bus en toen ie wakker werd stond de bus in de garage![]()
Waarom binnen nu en een uurtje als je ze toch al hebt?quote:Op donderdag 14 april 2016 15:53 schreef Deezertje het volgende:
Oké dan maar socializen: ik heb tickets voor Kingsnight in Panama Amsterdam (toolroom Knights). Wie meewilt stuur binnen nu en een uurtje een DMvan dinsdag 26 april 22u tot 05u woensdagmorgen (Koningsdag)
Omdat dan de koopsessie verloopt van de ticketverkoopquote:Op donderdag 14 april 2016 15:54 schreef Etsu het volgende:
Waarom binnen nu en een uurtje als je ze toch al hebt?
Via de I'M IN app, gratis tickets winnen voor evenementen. Je gewonnen tickets worden dan gereserveerd. Je moet binnen een uur besluiten: ga ik alleen of nodig ik iemand uit die meegaat.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben ons niet gewekt (of we zijn daarna weer in slaap gevallen want alcohol, dat weet ik niet)/hebben het niet gehoord.
[..]
Dat kan je toch haast niet missen joh![]()
[..]
Dus als niemand meegaat, ga je alleen?quote:Op donderdag 14 april 2016 15:57 schreef Deezertje het volgende:
ga ik alleen of nodig ik iemand uit die meegaat.
Panamaquote:Op donderdag 14 april 2016 15:53 schreef Deezertje het volgende:
Oké dan maar socializen: ik heb tickets voor Kingsnight in Panama Amsterdam (toolroom Knights). Wie meewilt stuur binnen nu en een uurtje een DMvan dinsdag 26 april 22u tot 05u woensdagmorgen (Koningsdag)
Ik weet niet zeker, maar volgens mij werd ie gewekt door een schoonmaker. Dus dan had ie iets meer mazzel dan jij en je vrienden.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben ons niet gewekt (of we zijn daarna weer in slaap gevallen want alcohol, dat weet ik niet)/hebben het niet gehoord.
[..]
Dat kan je toch haast niet missen joh![]()
[..]
Haha, nice.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:53 schreef Deezertje het volgende:
Dan houd ik 1 ticket ja en kan ik altijd nog annuleren op de dag zelf maar heb ik iig de optie om te gaan..ben meer van de trance muziek. Vorig jaar ook tickets voor Panama gewonnen met Full On Kingsnight maar toen uiteindelijk niet gegaan in mijn eentje en daar baal ik wel een beetje vanquote:Op donderdag 14 april 2016 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus als niemand meegaat, ga je alleen?
Tickets zijn gratisquote:Op donderdag 14 april 2016 15:58 schreef Etsu het volgende:
Je kan ze altijd kopen en die klasgenoot van laatst, vragen of hij zin heeft om mee te gaan of een algemene oproep doen op FOK! oid (zie ik wel vaker)? Je hebt nog 2 weken.
Ik zou de kans grijpen, anders zit je over een uur met weer niks.
Waarom ga jij niet?quote:Op donderdag 14 april 2016 16:05 schreef R-K het volgende:
Deezertje moet gewoon met Syndroom gaan, dat gaat geweldig worden.
Ik wil dat ook eens meemaken, maar ik ga zo vaak met de trein dat ik standaard wakker word op het station waar ik eruit moetquote:Op donderdag 14 april 2016 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een keer twee uur op de eerste trein gewacht en toen vielen we allemaal in slaap waarna we wakker werden en de trein stilstond op een afgelegen terrein, ver achter het station. En we zaten opgesloten en er was niemand in de buurt.
We hebben er allemaal om kunnen lachen en hebben we weer mooie herinneringen aan over gehouden.
Zo zou je er ook in moeten staan. Het is gebeurd, je hebt er wat van geleerd, maar het is wel leuk. Wanneer was die 'vorige keer'? En wanneer is de 'volgende keer' en met wie was het?
Hahahaha, nee. Ik hoef het niet eens te vragen, die gaat niet mee. Heeft daar een hekel aan, zelfs aan op vakantie gaan.. Dus is al jaren niet weggeweest.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:08 schreef Bananenpap het volgende:
Goed dat je plannen onderneemt D., kun je anders niet met je broer gaan. Ik zou elkaar echt wat meer ondersteunen.
Moet niet langer zijn geweest dan een drie kwartier, als ik zo even terug denk.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar volgens mij werd ie gewekt door een schoonmaker. Dus dan had ie iets meer mazzel dan jij en je vrienden.Hoe lang zaten jullie vast trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ook off-topic.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 16:14:39 ]
Waarom probeer je het niet nog een keer?quote:
Dan zou ik koningsdag niet als uitprobeersel pakken. Zkeer als je weet dat je het niets vindt. Kan je het beter langzaam opbouwen lijkt me zo.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:14 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet nog een keer?
Het is ook een kwestie van wennen hoor. En je eigen plekje weten te vinden. Ik kan ook niet tegen enorme druktes, maar op bepaalde feesten en settings heb ik er weer geen last van.
Dat is waar.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou ik koningsdag niet als uitprobeersel pakken. Zkeer als je weet dat je het niets vindt. Kan je het beter langzaam opbouwen lijkt me zo.
Jij durft zeker niet meer mee?quote:Op donderdag 14 april 2016 16:14 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet nog een keer?
Het is ook een kwestie van wennen hoor. En je eigen plekje weten te vinden. Ik kan ook niet tegen enorme druktes, maar op bepaalde feesten en settings heb ik er weer geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |