De jingle waarin man en vrouw 'top of flop' zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Minimaal![]()
Welke jingle tho? Die Silvan Stoet jingle? Da's SIlvan Stoet van Radio Veronica
* knokkels queued een beetje slowjazz voor Fogelquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De jingle waarin man en vrouw 'top of flop' zeggen.
nope, ook vage vroege eighties enzoquote:Op woensdag 13 april 2016 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Piet vind ik ook prettig om naar te luisteren. Mo heb ik nog niet horen draaien. Hardrock?
Dan heb ik geen idee welke jij dan hebt gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:36 schreef knokkels het volgende:
[..]Nee dat is de presentator van Top Of Flop. Die heeft MadMaster gemaakt. Edit: Herman Stok
Ah, da's wel wat voor mij ook. Eigenlijk alles wel, zolang het niet Nederlandstalig is in de zin van Hazes achtige nummers.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, ook vage vroege eighties enzo
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:39 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht tot de lift bij de juiste verdieping is
quote:
De lift heeft wat technische problemen opgelopenquote:Op woensdag 13 april 2016 21:39 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht tot de lift bij de juiste verdieping is
en toen was je nummer 3quote:Op woensdag 13 april 2016 21:40 schreef Fogel het volgende:
* Fogel hoort dat het nummer even onderbroken wordt door "u bent nu nummer 4 in de telefoonwachtrij, we hopen u snel te woord te staan"
Pitch +200%. Chipmunk stylequote:
Jammer zeg...maar ik kon helaas niet eerder.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zus, je hebt muis gemist met top of flop.
Ello Annaghhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 13 april 2016 21:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jammer zeg...maar ik kon helaas niet eerder.
Kiss me where it smells funnyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |