Ik wil Lawler vs Nate. Boeit met niet eens of dat voor een titel is of niet. Als het maar 5 rondes is.quote:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 17-04-2016 om 21:57:06Tomorrow on #themmahour: @GeorgesStPierre @bjpenndotcom @BensonHenderson in studio @Ealvarezfight @thebeast_ufc @ChuckMindenhall & you! reageer retweet
Waarom duurde het zolang?quote:
Nate is al geboekt, die woodley heeft op de bank gezeten tot iedereen bezet was en toen ineens een titleshot omdat hij vind dat ie van hendriks heeft gewonnen.,quote:Op zondag 17 april 2016 22:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik wil Lawler vs Nate. Boeit met niet eens of dat voor een titel is of niet. Als het maar 5 rondes is.
Nick Diazquote:Op zondag 17 april 2016 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:arielhelwani twitterde op zondag 17-04-2016 om 21:57:06Tomorrow on #themmahour: @GeorgesStPierre @bjpenndotcom @BensonHenderson in studio @Ealvarezfight @thebeast_ufc @ChuckMindenhall & you! reageer retweet
Waarom duurde het zolang?
Ik snap wel dat ze voor Woodley gaan aangezien Condit niet de kampioen was en dus niet automatisch nog een kans krijgt.
Volgende:
Thompson/MacDonald
Maia/Brown
GSP?
Nick Diaz?
Ook interessant.
Het gaat om populariteit, het is entertainment en ook een beetje sport.quote:Op maandag 18 april 2016 15:05 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Nick Diazop basis waarvan dan ? Al dat gehype van die Diaz brothers word je ook ziek van de laatste tijd, wat hebben ze nou werkelijk gepresteerd binnen de UFC ? Zijn goeie vechters daar niet van, maar niet de absolute top binnen hun divisie.
UFC heeft die video verwijderd.quote:Op maandag 18 april 2016 15:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar is de countdown van Jones vs OSP?
Verbaas me dat ze ergens op de wereld zo'n gevecht zullen sanctionen. Is nog een grotere mismatch dan Jones vs. OSP. Al vind ik het wel mooi, want wil Badr wel graag echt hard KO zien gaan. Staat nog hoger op mn 'moet zsm KO'-lijst dan Dillashaw.quote:
In 15 minquote:Op zondag 17 april 2016 23:21 schreef Nober het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 17-04-2016 om 21:57:06Tomorrow on #themmahour: @GeorgesStPierre @bjpenndotcom @BensonHenderson in studio @Ealvarezfight @thebeast_ufc @ChuckMindenhall & you! reageer retweet
Is al afgelopen.quote:Op maandag 18 april 2016 23:59 schreef Nober het volgende:
[..]
En wanneer is Rico's contract bij Glory afgelopen?
Dan snap ik niet waarom Glory een HW Contender toernooi hield afgelopen weekend als er geen kampioen meer is.quote:
Ben wel blij dat Jones een nieuwe tegenstander krijgt bij zijn comeback.quote:
Normaal gratis.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:13 schreef Opperkwal het volgende:
Weet iemand of de weigh ins toegankelijk zijn (UFC Rotterdam) voor normale tickets of moet je daar een extra ticket voor kopen?
Jaquote:
drugs????twitter:TheNotoriousMMA twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 20:29:59I have decided to retire young.Thanks for the cheese. Catch ya's later. reageer retweet
kan ook een tactiek zijn voor meer geld,jaquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik geloof er niks van, die dude is veel te dol op $$$.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |