Ben zelf lekker mora snacks in de oven aan het knallen. Ook lekker Chouffejes aan het drinken, Tipsy fights kijken, normaal altijd nuchter.quote:Op zondag 17 april 2016 00:31 schreef THEFXR het volgende:
wordt altijd gek van die reclame voor eten om de 15 sec
McGee wint dat nooit.quote:Op zondag 17 april 2016 00:30 schreef Kerftminister het volgende:
nou mn volgende man dan maar
SANTIAGOOOOOOOOOOO
logisch, pure enablingquote:Op zondag 17 april 2016 00:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben zelf lekker mora snacks in de oven aan het knallen.
Vaag wijf blijft dat.quote:Op zondag 17 april 2016 00:34 schreef THEFXR het volgende:
Fan van Bethe???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan die rattenneus, iemand zei ze heeft een fake neus en bril toch op??quote:Op zondag 17 april 2016 00:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vaag wijf blijft dat.Een Plork noemen ze dat in Den Haag.
Ja en Braziliaans in Portugal.quote:Op zondag 17 april 2016 00:46 schreef THEFXR het volgende:
Rogan dacht dat ze Spaans spreken in Brazil?
Ik zit te wachten op Dariush vs Chiesa.quote:Op zondag 17 april 2016 01:01 schreef Kerftminister het volgende:
Snap echt niet dat mensen haar willen naaien, doe mij dan maar Anastasia YankovaOf als het in de UFC moet zijn doe dan maar Karolina Kowalkiewicz.
Eredivisie is ook geen niveau vergeleken met de Champions League/Europa League/Spanje/Engeland/Duitsland/etcquote:Op zondag 17 april 2016 01:03 schreef Kerftminister het volgende:
Dit soort gevechten zijn toch geen niveauAlsof ze opeens een samenvatting van mijn voetbalwedstrijd tussen de samenvattingen van Eredivisiewedstrijden uitzenden.
Wordt ook maar overdreven hoor. Dat Engels voetbal lijkt toch ook nergens meer op tegenwoordig. Of dat zo'n City alsnog de halve finale CL haalt, manmanman.quote:Op zondag 17 april 2016 01:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Eredivisie is ook geen niveau vergeleken met de Champions League/Europa League/Spanje/Engeland/Duitsland/etc
ik vind het nooit saai, terwijl die pro's soms staan te sparren.quote:Op zondag 17 april 2016 01:03 schreef Kerftminister het volgende:
Dit soort gevechten zijn toch geen niveauAlsof ze opeens een samenvatting van mijn voetbalwedstrijd tussen de samenvattingen van Eredivisiewedstrijden uitzenden.
Kan strawweight altijd prima kijken, vind Rose Namajunas ook gewoon tof, laat staan Joannaquote:Op zondag 17 april 2016 01:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het nooit saai, terwijl die pro's soms staan te sparren.
rose is co-main tegen ultra strakke Torres.quote:Op zondag 17 april 2016 01:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan strawweight altijd prima kijken, vind Rose Namajunas ook gewoon tof, laat staan Joanna, maar bantamweight is zo'n verschrikkelijk laag niveau he.
Ja dat vind ik serieus een prima gevecht, al is Torres ook wel een beetje saai, maar Rose is altijd vuurwerkquote:Op zondag 17 april 2016 01:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rose is co-main tegen ultra strakke Torres.
de main gaat saai worden, Rashad moet gewoon stoppen.quote:Op zondag 17 april 2016 01:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat vind ik serieus een prima gevecht, al is Torres ook wel een beetje saai, maar Rose is altijd vuurwerk
Mja dat maakt me allemaal niet uit, ik zit hier puur voor de KhabibshowTwee jaar op gewacht.
Joanna gaat verliezen van Gadelha en die Rose kon Esparza niet eens aan.quote:Op zondag 17 april 2016 01:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan strawweight altijd prima kijken, vind Rose Namajunas ook gewoon tof, laat staan Joanna, maar bantamweight is zo'n verschrikkelijk laag niveau he. Vind Joanna ook gewoon P4P beter dan al die prutsers als Ronda, Tate en Holm.
#14 verslaat #7, rankings slaan nergens op.quote:Op zondag 17 april 2016 01:45 schreef Kerftminister het volgende:
Goh wtf. Hoe kan je je gevecht verneuken. Ben niet overtuigd van Chiesa hoor. Die komt nu net onder een Diaz of Ferguson terecht? Maakt die geen kans tegen.
Hij heeft een blessure, maar FER gaat altijd over de rooie, die bijt in alles.quote:Op zondag 17 april 2016 01:49 schreef Kerftminister het volgende:
Gaat die callout naar Ferguson doenKom op man, Ferguson pakt m in een ronde.
Maar Khabib is mn favoriete vechter en Swanson doet me dan weer vrij weinig, was de vorige keer zelfs tegen hem want Hollowayquote:
Maar dryhumper Alvarez is niks? Ben ook fan van Khabib.quote:Op zondag 17 april 2016 02:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Maar Khabib is mn favoriete vechter en Swanson doet me dan weer vrij weinig, was de vorige keer zelfs tegen hem want Holloway
Khabib is dan ook een worstelaar, maar brengt wel constant actie, ziek harde pressure, blijft takedown na suplex na takedown gooien, wilde striking, dat is nog iets anders dan iemand een beetje tegen de kooi duwen.quote:Op zondag 17 april 2016 02:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dryhumper Alvarez is niks? Ben ook fan van Khabib.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |