Herhaling. NPO1 15.45. uur.quote:
Dat zeg ik tochquote:
Ik verwachtte een bekende en ik moest opschieten omdat ik half sliep. Normaal trek ik natuurlijk iets aan.quote:
Ik scheid alles. Glas in de glasbak bij de Albert Heijn. Papier in de papierbak, plastic net wat je zegt ook apart. En rest afval ook. Breng ik altijd naar de overkant in de winkelstraat, staan drie ondergrondse containers.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo komt daar een boa voor aan de deur? Hebben die als taak om de kwaliteit van het afvalscheiden te controleren?
Ik heb gelukkig 1 zo'n ondergrondse container staan waar ik alles in flikker
En sowieso is een boete ipv waarschuwing bij de eerste keer bij deze overtreding nogal raar.
Misschien is ie wel goed voor z'n hamster en goudvissen. Wat heeft dat met de boete van 90 euro te maken ?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:24 schreef NightH4wk het volgende:
Wtf is deze. Hij doet gewoon zijn werk.
Dat zei ik ook tegen hem. Was slordig. Maar moet dat 90 euro kosten ?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:05 schreef LurkJeRot het volgende:
Voorzichter zijn dus, gore mileuvervuiler die je er bent.
Te dom zijn om een hoofdletter te gebruiken.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:27 schreef PeZu het volgende:
te dom zijn om plastic van papier te onderscheiden en dan boos worden op een ander_!
dat is een bewuste keuze, je bent gewoon zelf onoplettend geweest en wordt onterecht boos op een ander, maar het zullen de frustraties met jezelf zijn waarom je de beste man zo aanvalt. sterkte daar meequote:Op woensdag 13 april 2016 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te dom zijn om een hoofdletter te gebruiken.
Begrijp het dan, dat is zijn Italiaans temperament.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is een bewuste keuze, je bent gewoon zelf onoplettend geweest en wordt onterecht boos op een ander, maar het zullen de frustraties met jezelf zijn waarom je de beste man zo aanvalt.
je denkt dat die beste meneer niet alle smoejes al heeft gehoord van alle idioten? nee waarschuwen werkt nietquote:Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef svann het volgende:
Hier kraait er geen haan naar of je het allemaal netjes scheidt of alles bij het restafval doet.
En dan meteen een boete, zonder eerst een waarschuwing.
Wat een would-be Bromsnor.
In beroep gaan, Tong.
Iedereen heeft recht op één smoes.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:25 schreef PeZu het volgende:
je denkt dat die beste meneer niet alle smoejes al heeft gehoord van alle idioten? nee waarschuwen werkt niet
quote:Op woensdag 13 april 2016 15:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Aangenaam Slappeling, mijn naam is Rekkie
Niks frustratie. Niet eerst een waarschuwing, ik woon er vanaf 1989, nooit iets gebeurd. Eén keer slordig en ik kan 90 euro dokken. Waanzin.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is een bewuste keuze, je bent gewoon zelf onoplettend geweest en wordt onterecht boos op een ander, maar het zullen de frustraties met jezelf zijn waarom je de beste man zo aanvalt. sterkte daar mee
Ik reken nog om in lires.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Begrijp het dan, dat is zijn Italiaans temperament.
Hoe doe je dat ?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef svann het volgende:
Hier kraait er geen haan naar of je het allemaal netjes scheidt of alles bij het restafval doet.
En dan meteen een boete, zonder eerst een waarschuwing.
Wat een would-be Bromsnor.
In beroep gaan, Tong.
Ik heb heen smoejes gebruikt. Zei dat ik onoplettend ben geweest. Dat is geen smoejes. Smoejes zijn voor loesjers.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
je denkt dat die beste meneer niet alle smoejes al heeft gehoord van alle idioten? nee waarschuwen werkt niet
Ik zei nog....'Zak oe veur ouw smoes slaan ?'quote:
Wat zou ik moeten doen voor mijn centen ? Die snotaap is net van school. Haalt mij nooit in met zijn functie qua nuttig voor de maatschappij.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:51 schreef Catch22- het volgende:
Hij doet tenminste iets voor zijn centen
Geen idee eigenlijk. Misschien aan de zweetlucht.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Hoe weet de ambtenaar dat het jouw zakken waren?? Staan de zakken in Bommel op naam dan??
Werken. Hoeveel jaar van je leven heb je eigenlijk gewerkt?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten doen voor mijn centen ? Die snotaap is net van school. Haalt mij nooit in met zijn functie qua nuttig voor de maatschappij.
Dit ben ik nou niet echt met je eens.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten doen voor mijn centen ? Die snotaap is net van school. Haalt mij nooit in met zijn functie qua nuttig voor de maatschappij.
Heb je natuurlijk ook tijd genoeg voor. Ik heb die tijd niet en flikker alles in de container hier of dat nou een vuilniszak is of een oude tv of weet ik het wat. Als het door de deksel van die gezamenlijke container past dan gaat het erin.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:25 schreef tong80 het volgende:
Ik scheid alles. Glas in de glasbak bij de Albert Heijn. Papier in de papierbak, plastic net wat je zegt ook apart. En rest afval ook. Breng ik altijd naar de overkant in de winkelstraat, staan drie ondergrondse containers.
Nou ja, dat heet vast anders.quote:
Moet je trots op zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk ook tijd genoeg voor. Ik heb die tijd niet en flikker alles in de container hier of dat nou een vuilniszak is of een oude tv of weet ik het wat. Als het door de deksel van die gezamenlijke container past dan gaat het erin.
18-47. Hoezo ?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Werken. Hoeveel jaar van je leven heb je eigenlijk gewerkt?
Zo is de constrictor nu eenmaalquote:Op woensdag 13 april 2016 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
De amateur culinair recensent van Zaltbommel die even een BOA de les leest over opleiding en z'n plek in de wereld...
Manmanman.
Leg uit.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit ben ik nou niet echt met je eens.
Leeft je schoonmoeder nog ?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk ook tijd genoeg voor. Ik heb die tijd niet en flikker alles in de container hier of dat nou een vuilniszak is of een oude tv of weet ik het wat. Als het door de deksel van die gezamenlijke container past dan gaat het erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |