Een leuk beroep, iemands vuilnis onderzoekenquote:Op woensdag 13 april 2016 15:53 schreef tong80 het volgende:
KLB / GVD, buitengewoon Opsporings Ambtenaar aan de deur. *&^%$*&(^*
Ik heb afgelopen maandag nog zakken met ´plastic´afval buiten gezet, die worden eens per 2 weken op een bepaalde dag opgehaald, ligt net als op tong´ s foto altijd een hele berg en als iemand me ooit zou vragen welke zak de mijne is dan schud ik een keer mijn hoofd en doe de deur dicht.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Een leuk beroep, iemands vuilnis onderzoeken
Ik scheid nooit plastic, papier en glas wel. Er staat wel een container waar je het kwijt kunt, gewoon elke dag.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maandag nog zakken met ´plastic´afval buiten gezet, die worden eens per 2 weken op een bepaalde dag opgehaald, ligt net als op tong´ s foto altijd een hele berg en als iemand me ooit zou vragen welke zak de mijne is dan schud ik een keer mijn hoofd en doe de deur dicht.
Ik scheid alles. Glas in de glasbak. Papier in de papierbak en plastic net wat je zegt ook apart.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik scheid nooit plastic, papier en glas wel. Er staat wel een container waar je het kwijt kunt, gewoon elke dag.
Ik wel , een normale zak afval moet in de ondergrondse container, kost 1 euro per zak, en die zakken plastic zijn gratis.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik scheid nooit plastic, papier en glas wel. Er staat wel een container waar je het kwijt kunt, gewoon elke dag.
Hier 2 en half euro per zak.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel , een normale zak afval moet in de ondergrondse container, kost 1 euro per zak, en die zakken plastic zijn gratis.
Tegenwoordig zit ook alles in plastic verpakt.
Ja, op de jaarlijkse afrekening staat het aantal, dmv een elektronisch systeem geregistreerd, middels een pinpas.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:35 schreef chufi het volgende:
Betalen voor een zak afval? Volgens mij zit dat hier ergens in een soort gemeentelijke heffing verwerkt
Op die manier kan ik me voorstellen dat er boetes worden uitgedeeld.. Als oud papier, glas en plastic gratis isquote:Op woensdag 13 april 2016 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, op de jaarlijkse afrekening staat het aantal, dmv een elektronisch systeem geregistreerd, middels een pinpas.
Zolang tong gewoon in die zak stopt waarvoor ie bestemd is, 'plastic', is er geen probleem, en valt er weinig te klagen.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die manier kan ik me voorstellen dat er boetes worden uitgedeeld.. Als oud papier, glas en plastic gratis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |