abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2016 @ 13:27:52 #276
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161422525
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 12:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

"dat Marokkaantje" zo zet je jezelf dan weg.
Tjah volgens mij zeg ik niets verkeerd tegenover die schreeuwlelijk. Babbelzieke man, het had een broertje van ´eljko Petrović kunnen zijn.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_161422547
quote:
8s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoho, het zijn alleen moslims en Marokkanen die zelfreflectie ontberen.
Nee. Maar het de kant van bijv. de Marokkaan opkijken en iets zeggen over gedrag kon en kan duidelijk niet.
  donderdag 14 april 2016 @ 13:28:44 #278
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161422553
Vanavond weer topshowtje 20:30 op RTL 7

pi_161422611
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:28 schreef satecl het volgende:
Vanavond weer topshowtje 20:30 op RTL 7

[ afbeelding ]
Morgen bedoel je? Vanavond is euroleaguevoetbal.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_161422655
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat een gelul.
De keiharde waarheid doet pijn natuurlijk. Vooral boos blijven om de islam en Marokkanen hoor! Je hebt er ook zo ontzettend veel last van in dagelijks leven!
pi_161422663
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Alleen wordt het gedrag van dat soort gasten gebruikt om mensen die daar in geen enkel opzicht mee te maken hebben wel om de oren te slaan. En dat is wel het gevaar van dat gepolariseer.
Moeten we de daders allemaal stuk voor stuk bij naam gaan noemen als we het over gewelddadige Marokkanen op het voetbalveld hebben?

Het argument 'ze zijn niet allemaal zo' is echt vermoeiend. In de SS zaten ook goede mensen. Kampbewakers waren soms ook goede mensen die het niet goedkeurden. Dus nooit meer een slecht woord over de 'nazi's' of 'SS'ers' .
  donderdag 14 april 2016 @ 13:32:08 #282
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161422670
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Morgen bedoel je? Vanavond is euroleaguevoetbal.
Excuus. Je hebt gelijk. Maar vanavond zal hij ook wel aanschuiven. Ik kijk ernaar uit.
pi_161422714
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:32 schreef Confetti het volgende:

[..]

Moeten we de daders allemaal stuk voor stuk bij naam gaan noemen als we het over gewelddadige Marokkanen op het voetbalveld hebben?
Je zou eens op kunnen houden met allerlei eigenschappen toe te dichten aan bepaalde bevolkingsgroepen natuurlijk. Het is èn niet echt houdbaar danwel zinnig èn het zorgt er hooguit voor dat je een bepaalde self-fulfilling prophecy ontwikkelt.
pi_161422728
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:31 schreef Donnis het volgende:

[..]

De keiharde waarheid doet pijn natuurlijk. Vooral boos blijven om de islam en Marokkanen hoor! Je hebt er ook zo ontzettend veel last van in dagelijks leven!
Dat ben ik niet. Maar jij bevestigd het vooroordeel wel. En zo direct ga je er alle allochtonen bijhalen. Maar die hebben ook vaak moeite met Marokkanen. Je kan ook een probleem veroorzaken en eens kijken naar jezelf. Men maakt zich ook alleen druk als er een Marokkaan omkomt.
pi_161422740
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Maar het de kant van bijv. de Marokkaan opkijken en iets zeggen over gedrag kon en kan duidelijk niet.
Oh, ik ben erg benieuwd over welk gedrag je dan niets mag zeggen. Volgens mij vallen mensen juist over elkaar heen om van alles over dit gedrag te kunnen zeggen, maar het kan dat ik iets gemist heb.
pi_161422754
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

We leven in 2016, een politicus die constant de islam ongenuanceerd beledigt staat op 40 zetels in de peilingen en het internet is gevuld met racistische opmerkingen. Zelfs de PvDA benoemt de problemen.

Stop dus maar eens met je neo-LPF gedrag. Tóen was er een beklemmend politiek correct klimaat. Tegenwoordig is hier absoluut geen sprake van.
pi_161422778
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh, ik ben erg benieuwd over welk gedrag je dan niets mag zeggen. Volgens mij vallen mensen juist over elkaar heen om van alles over dit gedrag te kunnen zeggen, maar het kan dat ik iets gemist heb.
Ik heb het over het publieke debat.
pi_161422784
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat ben ik niet. Maar jij bevestigd het vooroordeel wel. En zo direct ga je er alle allochtonen bijhalen. Maar die hebben ook vaak moeite met Marokkanen.
Wat zeg je nu?! Mensen hebben moeite met mensen die zich misdragen?! Nee maar, stop de persen!
pi_161422810
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:35 schreef Donnis het volgende:

[..]

We leven in 2016, een politicus die constant de islam ongenuanceerd beledigt staat op 40 zetels in de peilingen en het internet is gevuld met racistische opmerkingen. Zelfs de PvDA benoemt de problemen.

Stop dus maar eens met je neo-LPF gedrag. Tóen was er een beklemmend politiek correct klimaat. Tegenwoordig is hier absoluut geen sprake van.
Voor normale mensen wel. Dan ga je dus weggezet worden als pvv man. Dat deed die man ook bij Derksen.
pi_161422814
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb het over het publieke debat.
Ja, en noem dan eens concreet een paar onderwerpen die al jaren niet besproken mogen worden. Wie zijn dan de mensen die dat willen bespreken? En welke partijen verbieden het om dat te bespreken? Wordt dat vanuit de overheid tegengehouden, of hoe werkt dat verder precies?
pi_161422833
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, en noem dan eens concreet een paar onderwerpen die al jaren niet besproken mogen worden. Wie zijn dan de mensen die dat willen bespreken? En welke partijen verbieden het om dat te bespreken? Wordt dat vanuit de overheid tegengehouden, of hoe werkt dat verder precies?
Het volkomen tuig gedrag op straat?
pi_161422858
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het volkomen tuig gedrag op straat?
En waar mag dat niet besproken worden?
pi_161422882
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zou eens op kunnen houden met allerlei eigenschappen toe te dichten aan bepaalde bevolkingsgroepen natuurlijk. Het is èn niet echt houdbaar danwel zinnig èn het zorgt er hooguit voor dat je een bepaalde self-fulfilling prophecy ontwikkelt.
Dan zijn we het daarmee oneens. Een Chinees is slim, een Eritreer analfabeet en dom, een Pakistaan vrouwonvriendelijk en een Zweed links.

Als we bij elk probleem puur en alleen naar het individu gaan kijken zonder zijn afkomst en cultuur als relevante factoren mee te wegen kan er geen beleid gemaakt worden.
pi_161422909
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En waar mag dat niet besproken worden?
Je kan en kon het wel deels aangeven. Dan ben je een racist. En dat geeft men zelf ook vaak aan. De man in dit programma was er ook goed in. Maar de politiek in bijv. Amsterdam ook.
pi_161422926
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Voor normale mensen wel. Dan ga je dus weggezet worden als pvv man. Dat deed die man ook bij Derksen.
Aha, vervelend he als je geassocieerd wordt met een groep waarmee je niks te maken hebt. Waar hebben we dat toch eerder gezien..
pi_161422942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je kan en kon het wel deels aangeven. Dan ben je een racist. En dat geeft men zelf ook vaak aan. De man in dit programma was er ook goed in. Maar de politiek in bijv. Amsterdam ook.
Eerst zeg je dat het niet besproken kon en kan worden, en nu wel. Goed verhaal zo. Maar nu zeg je dat het dus wel besproken kan worden maar mensen daar ook weer iets van vinden. Nee maar, zhe horror!
pi_161422966
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:40 schreef Donnis het volgende:

[..]

Aha, vervelend he als je geassocieerd wordt met een groep waarmee je niks te maken hebt. Waar hebben we dat toch eerder gezien..
En dan het doortrekken naar Joden. Maak het niet té belachelijk. Men misdraagt zich te vaak. Ook tegenover minderheden. En dan zelf gaan gillen. Men komt nu in beweging omdat men elkaar gaat afmaken.
pi_161422985
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat het niet besproken kon en kan worden, en nu wel. Goed verhaal zo. Maar nu zeg je dat het dus wel besproken kan worden maar mensen daar ook weer iets van vinden. Nee maar, zhe horror!
Dat kan ook niet echt. Dan krijg je te horen dat je racist bent.
pi_161422990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 10:37 schreef Jaroon het volgende:
Bijval voor Johan Derksen
Vandaag, 05:30
AMSTERDAM - Bij bijna een derde van alle stilgelegde voetbalwedstrijden zijn Marokkaanse of Turkse spelers betrokken. Dat stelt de hoogleraar Bestuur en Organisatie en oud-KNVB-bestuurder Paul Verweel in reactie op voetbalanalist Johan Derksen.

Derksen zei dat „een teveel aan Marokkaanse leden voetbalclubs om zeep helpen”. Allochtonen zijn relatief oververtegenwoordigd bij excessen op voetbalvelden, bevestigt Verweel.

Hij had als vicevoorzitter jeugd bij de KNVB jarenlang toegang tot de achtergronden bij de cijfers van de bond. Zodoende zag hij de namen van betrokken clubs én spelers.

,,Nog steeds zo’n zeventig procent van de incidenten wordt dus veroorzaakt door autochtone Nederlanders’’, zegt Verweel ter nuancering. ,,En excessen doen zich voor bij minder dan 1 procent van de wedstrijden. Maar die excessen overvleugelen natuurlijk de wedstrijden waar het wel gezellig is.’

De KNVB stelt het percentage niet te herkennen. De bond registreert incidenten niet op basis van etniciteit. ,,Elke speler die over de schreef gaat, pakken we aan.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)Johan_Derksen__.html
Wat zijn de absolute cijfers?
Hoe zit het, in vergelijking, bij hockey?
En hoe gedragen Marokkanen zich bij hockey?
I´m back.
pi_161423005
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat zijn de absolute cijfers?
Hoe zit het, in vergelijking, bij hockey?
En hoe gedragen Marokkanen zich bij hockey?
Dat weet ik niet. Ik herken zijn verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')