21 mei in Utrecht POL / POL-Meet, 21 mei, Utrechtquote:Op woensdag 13 april 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... dan moet ik toch maar weer naar de VVD.... superkansrijk
Je hebt 21 eenheden internet gebruikt.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:31 schreef Gutmensch het volgende: Haha, ik moet elke maand weer lachen om m'n mobiele telefoonrekening: [ afbeelding ]
Als echte VVD'er is alleen al zijn onderkin zwaarder dan de totale hoeveelheid vet in mijn lichaam.quote:
21 sessies neem ik aan. Dan gebruik ik m'n iPhone in de trein als hotspot voor m'n iPad.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je hebt 21 eenheden internet gebruikt.
21 keer het internetquote:Op woensdag 13 april 2016 11:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je hebt 21 eenheden internet gebruikt.
Ik heb het topic even in m'n MyAT gezetquote:Op woensdag 13 april 2016 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
21 mei in Utrecht POL / POL-Meet, 21 mei, Utrecht
Je bent Maggie De Block?quote:Op woensdag 13 april 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... dan moet ik toch maar weer naar de VVD.... superkansrijk
Toppertje.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het topic even in m'n MyAT gezet
Daar komen dan ook geen gelukszoekers.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
Op Lowlands merk je trouwens niets van de preutsheid van tegenwoordig. Daar staan mannen en vrouwen van alle leeftijden gewoon in dezelfde ruimte om te kleden na het douchen. Denk ik opeens.
Ik ging in 2004-2006 met m'n ouders naar Tsjechië op vakantie en tot mijn grote verbazing (en ja, ik vond het ook niet leuk) was er daar op meeste campings ook gewoon 1 grote doucheruimte zonder privacy of niks.
Kaukasisch feestje idd.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daar komen dan ook geen gelukszoekers.
Geen garantie dat ik kom trouwens, maar vanuit Amersfoort is dat relatief makkelijk te regelen.quote:
Freikörperkultur.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
Op Lowlands merk je trouwens niets van de preutsheid van tegenwoordig. Daar staan mannen en vrouwen van alle leeftijden gewoon in dezelfde ruimte om te kleden na het douchen. Denk ik opeens.
Ik ging in 2004-2006 met m'n ouders naar Tsjechië op vakantie en tot mijn grote verbazing (en ja, ik vond het ook niet leuk) was er daar op meeste campings ook gewoon 1 grote doucheruimte zonder privacy of niks.
Ja ach, hoe het loopt en zo zien we tzt wel weer.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen garantie dat ik kom trouwens, maar vanuit Amersfoort is dat relatief makkelijk te regelen.
En in het ergste geval slechts een uurtje, als ik met de auto moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |