Mits het enigzins redelijk blijft met de kosten vind ik het geen probleem. Als dat betekend dat ik daardoor ook ontspannen op vakantie ben. (maar misschien maak ik me echt veel te druk om dit alles en hebben de katten nergens last van.) Woon in de buurt van Utrecht.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vindt het geen probleem om er geld aan uit te geven?
In welke stad woon je? Onze oppas is duur. Een pension is de helft van de kosten.
Ik ben van tijd tot tijd weekendjes en soms een week of langer weg en heb vrienden die in huis komen om de katten te voeren. Ik merk niet aan ze dat ze het menselijk contact missen, al zijn ze altijd wel blij als ze me weer zien. Zou ze graag in een pension doen, want ik vind het nogal wat gevraagd aan vrienden om dsgelijks langs te komen maar helaas.... keertje oefenen op een logeeradres leerde me dat twee van de drie dan letterlijk stoppen met eten en alleen maar stijf van stress in een donker hoekje schuilen. Dat ga ik ze dus niet meer aandoen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:10 schreef Klare het volgende:
[..]
Mits het enigzins redelijk blijft met de kosten vind ik het geen probleem. Als dat betekend dat ik daardoor ook ontspannen op vakantie ben. (maar misschien maak ik me echt veel te druk om dit alles en hebben de katten nergens last van.) Woon in de buurt van Utrecht.
Anders eens een nachtje oefenen terwijl jullie thuis zijn? klinkt als een ouder die zijn kind voor het eerst laat logerenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:13 schreef Klare het volgende:
Geen flauw idee of de buren katten hebben. (Zo goed ken ik ze dus ;-)). Ik kan het bij deze katten niet inschatten hoe ze een pension zouden vinden. (Ook nog nooit eerder katten gehad.) Ze waren hier heel snel gewend, lees binnen een uur zaten ze beneden naast ons op de bank. Ze zijn wel vaker een lange dag alleen en dat gaat goed. Dus denk ik dat het ook wel goed gaat en mogelijk zit het vooral in mijn hoofd. Maar er moet een eerste keer zijn. Fijn om jullie ervaringen te lezen!
Ik zit in Groningen en weet toevallig ook van een in de buurt van Naarden. Helaas niet voor Utrecht.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:10 schreef Klare het volgende:
[..]
Mits het enigzins redelijk blijft met de kosten vind ik het geen probleem. Als dat betekend dat ik daardoor ook ontspannen op vakantie ben. (maar misschien maak ik me echt veel te druk om dit alles en hebben de katten nergens last van.) Woon in de buurt van Utrecht.
Het is ook echt belachelijk hoe erg ik me er druk over maak! (2 nachtjes met 1 keer voeren ging gewoon goed.) Zal ook eens naar het pension hier kijken (zit in het asiel...straks geven ze de verkeerde mee). Maar gevoelsmatig denk ik dat ze liever thuis zijn. Maar dat kan ook mijn eigen gevoel zijn wat ik nu op de katten projecteer. * crazy catlady*quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Anders eens een nachtje oefenen terwijl jullie thuis zijn? klinkt als een ouder die zijn kind voor het eerst laat logerenIk was bij mijn logeer-experiment gelukkig maar vier dagen weg, volgende vakantie zou ruim twee weken zijn.
Nooit gedacht dat ze zo heftig zouden reageren, anders had ik het zeker ook eerste een los nachtje geprobeerd.
Volhouden, gaat lukken!quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Een doosje kattensnoepjes was bijna de sleutel tot succes. Had 'm bijna te pakken, maar precies op dat moment kwam er natuurlijk weer een andere kat aangelopen waar hij van schrok en in de bosjes schoot, en daar blijft tie mooi zitten, één straat verderop.
Ik heb er een hard hoofd in. Ik lijk gekke Henkie wel.quote:
hehequote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is zojuist eindelijk binnengekomen.
halsband met belletje omdoen. Wel zorgen dat de band makkelijk af kan om te voorkomen dat hij kan stikken mocht hij ergens achter blijven hangen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:44 schreef Jinkx het volgende:
Een beetje tegen beter weten in, maar toch...
Mijn kat terroriseert alle vogelnesten en muizenholletjes in de buurt. Op het moment is hij bezig met zijn tweede vogeljong en afgelopen week had hij zelfs een hazenjong (!) bij zich. Hij is gecastreerd en ik ga hem niet de hele dag binnen houden. Zijn er tips of trucs waardoor hij wat minder gaat jagen? Ik vind het zo sneu voor de vogelpopulatie hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |