quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef Syntix het volgende:
Zo'n flutwedstrijd uitzendengvd kutNOS. Schakel maar naar het wegwielrennen.
Froome rijdt niet, is het kijken eigenlijk niet waardquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef Syntix het volgende:
of je zapt naar Sporza en geniet van een kutkoers.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef Syntix het volgende:
Heeft wel een punt. Dit is zeg maar als Nederland tegen San Marino voetbalt. Dit moet minimaal 6-0 worden, kut partijquote:
Het heeft van origine wel tekst maar je bent nogal een Franco aanhanger als je dat zingt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef danos het volgende:
[..]
Enige volklied ter wereld zonder tekst.
Wielrennen is alleen bij de finish leuk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft wel een punt. Dit is zeg maar als Nederland tegen San Marino voetbalt. Dit moet minimaal 6-0 worden, kut partij
quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wielrennen is alleen bij de finish leuk.
130 kilometer is idd geen zak aan, maar vanaf een kilometer of 50 word het al genot meestal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je mag me best in dm uitleggen wat et zo leuk aan is 130 kilometer lang
Dan doe je er zout opquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Drolflap het volgende:
Ik heb per ongeluk ongezouten pinda`s gekocht, toch een stuk minder lekker
strooi er wat tafelzout overheenquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Drolflap het volgende:
Dat is toch nooit hetzelfdequote:Op zondag 7 augustus 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan doe je er zout op
Is niet moeilijk allemaal
Maar wat is er leuk aan om naar een groepswedstrijd van de favoriet te kijken? Tis al 3-0.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je mag me best in dm uitleggen wat et zo leuk aan is 130 kilometer lang
Dit iddquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar wat is er leuk aan om naar een groepswedstrijd van de favoriet te kijken? Tis al 3-0.
Goedzo stuk gezonderquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Drolflap het volgende:
Dat de bal op de voet kwam was duidelijk, het ging erom of duidelijk voordeel uit kwamquote:
Zou ze het mannetje zijn in de relatie?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:00 schreef marcodej het volgende:
De tattoo's van de ref zijn vreselijk.
dit idd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar wat is er leuk aan om naar een groepswedstrijd van de favoriet te kijken? Tis al 3-0.
Ellen Hoogquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dat was volgens de NOS commentator zo besloten, maar blijkbaar was dat een ander toernooiquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:00 schreef tralalala het volgende:
We mochten toch niet meeluisteren met de videoscheids?
We kunnen ook de zevende herhaling van het handbal gaan kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Die moet lekker gaan beach volleyballen met Van As.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ De Goede + Belten bohh broekje uit
Tafeltennis zodadelijk met NL genotquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We kunnen ook de zevende herhaling van het handbal gaan kijken
V As heeft zon raar smoelwerkquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Die moet lekker gaan beach volleyballen met Van As.
Gelukkig verloor Nederland waardoor een herhaling overbodig is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We kunnen ook de zevende herhaling van het handbal gaan kijken
Kitty heeft ook wel watquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ De Goede + Belten bohh broekje uit
Hier gaat iets misquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kitty heeft ook wel wat
[img]http://www.hoofdklassehockey.nl/wp-content/uploads/Kitty-van-Male1.jpg]/img]
Die kan zo in de gangbang in een box in Zuidoost!!quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kitty heeft ook wel wat
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Achterlangs aan die oren trekken bohhhh
Perfect hockeymeisjequote:
Er is een reden dat Nederland en vroeger Argentinië altijd zo dominant waren...quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:21 schreef Nibb-it het volgende:
Ik vind het aan beide kanten vooral heel rommelig, tot nu toe.
De Amerikanen hebben afgelopen zaterdag de Argentijnen ook al verslagen. Ze timmeren goed aan de weg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:29 schreef Nattekat het volgende:
1-0 Amerika.
Daar gaat de nummer drie van de wereld
Daar zat ik ook al van op te kijken ja. Zou me niks verbazen als zij het tot de finale gaan schoppen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben afgelopen zaterdag de Argentijnen ook al verslagen. Ze timmeren goed aan de weg.
De VS is geen topland.Ze kunnen wel leuk stunten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Ah, leuke pot. De VS moet winnen om van poulewinst verzekerd te zijn, Australië moet winnen om überhaupt nog kans te maken op dit toernooi.
En dat terwijl het beiden toplanden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |