quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef Syntix het volgende:
Zo'n flutwedstrijd uitzendengvd kutNOS. Schakel maar naar het wegwielrennen.
Froome rijdt niet, is het kijken eigenlijk niet waardquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef Syntix het volgende:
of je zapt naar Sporza en geniet van een kutkoers.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef Syntix het volgende:
Heeft wel een punt. Dit is zeg maar als Nederland tegen San Marino voetbalt. Dit moet minimaal 6-0 worden, kut partijquote:
Het heeft van origine wel tekst maar je bent nogal een Franco aanhanger als je dat zingt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef danos het volgende:
[..]
Enige volklied ter wereld zonder tekst.
Wielrennen is alleen bij de finish leuk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft wel een punt. Dit is zeg maar als Nederland tegen San Marino voetbalt. Dit moet minimaal 6-0 worden, kut partij
quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wielrennen is alleen bij de finish leuk.
130 kilometer is idd geen zak aan, maar vanaf een kilometer of 50 word het al genot meestal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je mag me best in dm uitleggen wat et zo leuk aan is 130 kilometer lang
Dan doe je er zout opquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Drolflap het volgende:
Ik heb per ongeluk ongezouten pinda`s gekocht, toch een stuk minder lekker
strooi er wat tafelzout overheenquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Drolflap het volgende:
Dat is toch nooit hetzelfdequote:Op zondag 7 augustus 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan doe je er zout op
Is niet moeilijk allemaal
Maar wat is er leuk aan om naar een groepswedstrijd van de favoriet te kijken? Tis al 3-0.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je mag me best in dm uitleggen wat et zo leuk aan is 130 kilometer lang
Dit iddquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar wat is er leuk aan om naar een groepswedstrijd van de favoriet te kijken? Tis al 3-0.
Goedzo stuk gezonderquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Drolflap het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |