SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
jaquote:Op woensdag 13 april 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Volg je die fokker met MS zijn Crowdfunding nog Inso?
Ligt tie op schema?quote:
Moet nog wel wat, maar die dingen beginnen altijd pas laat echt te lopen.quote:
Mja, het is ook wel erg veel geld natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet nog wel wat, maar die dingen beginnen altijd pas laat echt te lopen.
Ja klopt.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, het is ook wel erg veel geld natuurlijk
Wtf pedo topicquote:Op woensdag 13 april 2016 02:49 schreef Fylax het volgende:
GC / Meiden die je wel in bed wil hebben verdomme
Ik zou zijn filmpjes opslaan als ik jou was, anders zit je over 2 jaar met hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf pedo topic
Wel nice dat posse weer post, filmpjes die van hem op Youtube en Dumpster stonden man man
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 13 april 2016 09:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou zijn filmpjes opslaan als ik jou was, anders zit je over 2 jaar met hetzelfde probleem.
Ik meen me te herinneren dat je laatst teleurgesteld was dat je mijn YouTube filmpje niet meer had.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je laatst teleurgesteld was dat je mijn YouTube filmpje niet meer had.
Oh, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Daar ruk ik me elke dag op in slaap.
Alleen hij staat geloof ik niet meer op Youtube, wat natuurlijk jammer is.
Wat een kerel.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:49 schreef Fylax het volgende:
GC / Meiden die je wel in bed wil hebben verdomme
Hij heeft nu weer nieuwe filmpjes, over het maken van kokoslikeur.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Daar ruk ik me elke dag op in slaap.
Alleen hij staat geloof ik niet meer op Youtube, wat natuurlijk jammer is.
Hij dacht dat ze ouder waren, je kun je natuurlijk 5 jaar vergissen.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een kerel.
Hoe kom je überhaupt op het kijken van shoplogs van brugklasleerlingen?
Whutquote:Op woensdag 13 april 2016 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft nu weer nieuwe filmpjes, over het maken van kokoslikeur.
Wat een heldquote:Op woensdag 13 april 2016 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/emsky2000posse?nohtml5=False
welkequote:Op woensdag 13 april 2016 10:09 schreef Etsu het volgende:
sorry mortaxx, ik had moeten zeggen dat ik een soa heb
's goedquote:Op woensdag 13 april 2016 10:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh ga wel testje doen laat ik je weten welke
Daar dacht de FA er anders over.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fok is meteen een stuk leuker met Etsu.
Dat was echt ultiem genot, inderdaad.quote:Gelukkig had ik gister al contact met Etsu.
Echt hé!quote:Op woensdag 13 april 2016 10:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar dacht de FA er anders over.
[..]
Dat was echt ultiem genot, inderdaad.
Jawel, nu op de fiets naar het collegequote:
Ik droomde vannacht dat ik mijn telefoon in de oceaan was verlorenquote:Op woensdag 13 april 2016 10:37 schreef Etsu het volgende:
Het heeft vannacht geregend en gelukkig had ik gister ergens een fietszadelhoesje gefixt dus nu heb ik geen natte kont meer
Welke oceaan?quote:Op woensdag 13 april 2016 11:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik mijn telefoon in de oceaan was verloren
Hoge kwaliteit de frontpage, zeg.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:09 schreef Elan het volgende:
John van den Heuvel vermoord in het buitenland
Bewonder hier het einde van Fylax zijn crew- carrière
moest wel glimlachenquote:Op woensdag 13 april 2016 12:09 schreef Elan het volgende:
John van den Heuvel vermoord in het buitenland
Bewonder hier het einde van Fylax zijn crew- carrière
En dan de FP een nieuwsmedium noemenquote:Op woensdag 13 april 2016 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zijn dat voor schijt lollige berichten over John
lol neequote:Op woensdag 13 april 2016 13:26 schreef Etsu het volgende:
Er wordt gewoon gehaat omdat Fylax het heeft geplaatst. Niets meer, niets minder.
Oh ik ook niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan me echt niet druk om maken weet je.
Wie maken zich er druk om dan? Alles wat jij hier post maak je je toch ook niet druk omquote:Op woensdag 13 april 2016 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan me echt niet druk om maken weet je.
ja, weet ik. en ik vind het ook niet overzichtelijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik ook niet.
Kan mij het schelen.
De frontpage is namelijk nog lager niveau dan sbs shownieuws.
Dat scheelt ook niet veel!quote:Op woensdag 13 april 2016 13:29 schreef Etsu het volgende:
alles wat fylax doet of post, is fout in de ogen van de zeikerds
wowquote:Op woensdag 13 april 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat scheelt ook niet veel!
Sinds hij mij op whatsapp blockte is hij mijn AARTSRIVAAL
Ja.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow
als ik het bij jou zou doen, ben ik dan ook je aartsrivaal?
Oh wat leukquote:Op woensdag 13 april 2016 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Ik droomde vannacht dat jij mij appte
Ik had een erectie.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Had je er een goed gevoel bij?
aarsrivaalquote:Op woensdag 13 april 2016 13:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow
als ik het bij jou zou doen, ben ik dan ook je aartsrivaal?
fylaxquote:Op woensdag 13 april 2016 13:34 schreef Etsu het volgende:
ik had laatst ook gedroomd over een FOK!ker
weet alleen niet meer wie
Vast over mijquote:Op woensdag 13 april 2016 13:34 schreef Etsu het volgende:
ik had laatst ook gedroomd over een FOK!ker
weet alleen niet meer wie
Als ik 'ja' zou zeggen, krijg ik van Elan 'pedo' naar mn hoofd geslingerd, dus nee.quote:
Ik droom niet over oude, vieze mannetjes die iel zijn.quote:
Neuh, dat kwam gewoon op TV.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
Die hele grap dat hij dood was ontging me overigens totaal
Is dat van een andere internet-grap ofzo?
Die beste man heeft een tv programmaquote:Op woensdag 13 april 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
Nogal misplaatst op de Frontpage.fok.nlquote:Op woensdag 13 april 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
Oh zoquote:Op woensdag 13 april 2016 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die beste man heeft een tv programma
Vermoord in het buitenland
Hi ha ho.
Waarom vind je dat? Heb je goede, inhoudelijke argumenten, Elan?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogal misplaatst op de Frontpage.fok.nl
Omdat het geen enkele nieuwswaarde heeft. Omdat het misplaatst is. Omdat het totaal niet grappig is.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Heb je goede, inhoudelijke argumenten, Elan?
Achja, vorige keer was ook artikel op FP, niet door Fylax ofzo, wat afgesloten werd met: De religie van de vrede: De Islam. Lekker objectiefquote:Op woensdag 13 april 2016 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogal misplaatst op de Frontpage.fok.nl
Gelukkig bepaal jij dat niet en gaat het al een jaar prima.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:40 schreef Elan het volgende:
Al moet je Fylax dan überhaupt geen rechten geven daar lol
Dat blijkt ja.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij dat niet en gaat het al een jaar prima.
Zonder jasje kan je het ook niet wagen bij die Thaitjes hequote:
ervaring mee?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder jasje kan je het ook niet wagen bij die Thaitjes he
Ik heb geen seksquote:
ik kreeg van mijn huwelijksreis een bevestiging per post in een mooie envelop leuk hequote:Op woensdag 13 april 2016 13:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja goed hoor
mortaxx moet beter oppassen
lekker hoorquote:Op woensdag 13 april 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kreeg van mijn huwelijksreis een bevestiging per post in een mooie envelop leuk he
Libido is weg dus ik zoek er ook niet naarquote:
oke met de seks wacht ik wel in de badkamerquote:Op woensdag 13 april 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou hele vreemde situaties opleveren
Stiekem kijken zekerquote:Op woensdag 13 april 2016 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke met de seks wacht ik wel in de badkamer
heeft ze nieuwe boyquote:Op woensdag 13 april 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg gister een bericht van sof in FoBo.
Dat was het mooiste moment van mijn leven
Ontken je dat het anders is?quote:
Zo snel mogelijk kinderen om het libido weg te stoten.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat dat geen problemen geven dan in je aanstaande huwelijk.
Ik zie je wel voor een voyeur aan jaquote:Op woensdag 13 april 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn vraag was eerst, want vraagteken. Dus.
Ben je dan al in de VS?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach ik heb de foto's gezien, vast niet goedkoop
quote:Op woensdag 13 april 2016 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie je wel voor een voyeur aan ja
Hahahaquote:Op woensdag 13 april 2016 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk kinderen om het libido weg te stoten.
spreek me dan aanquote:Op woensdag 13 april 2016 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Na onze DM gesprekken heb ik nog meer zin in onze whatsapp gesprekken
was grappie hoorquote:Op woensdag 13 april 2016 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahaha
Was maar zo makkelijk shit man.
Honeymoon in Vegas?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow zitten we dan in zelfde tijdzone
Haha.quote:
Die heeft niemand gezien tot nu toequote:Op woensdag 13 april 2016 13:54 schreef Elan het volgende:
Mag ik ook foto's van je trouwlocatie zien
nee, op dit moment is het 8 u in washington DC en 6 u naar waar jij heen gaatquote:Op woensdag 13 april 2016 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow zitten we dan in zelfde tijdzone
Hoezo 'ook'?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:54 schreef Elan het volgende:
dm mequote:Op woensdag 13 april 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Ah, ik weet denk ik al waar hij heen gaat
zullen we wedding crashenquote:Op woensdag 13 april 2016 13:54 schreef Elan het volgende:
Ohquote:Op woensdag 13 april 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heeft niemand gezien tot nu toe
quote:Op woensdag 13 april 2016 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Dus Etsu lult maar weer wat
Hoeveel mensen verwacht je
Ik had Etsu gedmd waar ik heen ging op huwelijksreis.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Dus Etsu lult maar weer wat
Hoeveel mensen verwacht je
Doe eens rustig johquote:Op woensdag 13 april 2016 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik lul helemaal niks. We hadden over de locatie van hun huwelijksreis, niet over de trouwlocatie.
Debiel.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2016 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had Etsu gedmd waar ik heen ging op huwelijksreis.
Uh. Stuk of 150 in totaal (dus incl feest).
Valt mee toch.
We zijn vrij hard gaan knippen in het gastenbestand.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Had meer verwacht
Alleen al 200 van FOK!
Ach dat hou je toch.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We zijn vrij hard gaan knippen in het gastenbestand.
Zal wel rwina opleveren maarja.
Precies. Dus zijn gewoon voor eigen plezier gegaan en alleen mensen waar we echt wat mee hebben in plaats van al die verplichte oud-tantes.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach dat hou je toch.
Zijn altijd wat mensen die zich gepasseerd voelen.
Vaak hoe meer uitnodigingen des te meer gezeik toch.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Precies. Dus zijn gewoon voor eigen plezier gegaan en alleen mensen waar we echt wat mee hebben in plaats van al die verplichte oud-tantes.
Ik heb sowieo niet zo heel veel "vrienden" uitgenodigd.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vaak hoe meer uitnodigingen des te meer gezeik toch.
Want dan hoort zo'n vage kennis dat andere vage kennis wel mag komen en hij/zij niet. Mad.
Puur kostenbesparing of echt geen zin in?quote:Op woensdag 13 april 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieo niet zo heel veel "vrienden" uitgenodigd.
Dat laatste, en ik heb niet zoveel vrienden.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur kostenbesparing of echt geen zin in?
quote:Op woensdag 13 april 2016 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat laatste, en ik heb niet zoveel vrienden.
Zeker als je stopt met een verslaving raak je ze snel kwijt
nu wel Polen die een bruiloft van 3 dagen gewend zijn, die dat alcoholgebruik zonder twijfel in 1 dag gaan persen.quote:
3 dagen bruiloft moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 13 april 2016 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu wel Polen die een bruiloft van 3 dagen gewend zijn, die dat alcoholgebruik zonder twijfel in 1 dag gaan persen.
Echt kut manquote:Op woensdag 13 april 2016 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
3 dagen bruiloft moet er niet aan denken
Religieuze dingen, bruiloft, feesten, etenquote:Op woensdag 13 april 2016 14:20 schreef Fok-it het volgende:
Hoe moet je die 3 dagen uberhaupt vullen1 dag bruiloft maar die andere 2
Voordrinken-bruiloft-kater?
Doe je dan ook rehearsal dinner vooraf enzo? Lekker amerikaansquote:Op woensdag 13 april 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Religieuze dingen, bruiloft, feesten, eten
Drinken, drinken, drinken, drinken
Neequote:Op woensdag 13 april 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je dan ook rehearsal dinner vooraf enzo? Lekker amerikaans
Heb je gewonnen?quote:
Trein vertraagd, trein te laatquote:Op woensdag 13 april 2016 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Vandaag was een goede dag.
Hoe was het bij jullie?
Onderweg naar Feertje?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Trein vertraagd, trein te laat
Zit nu wel eerste klas tho,
Goed leven, straks pestopasta eten.
Ayuuuuup.quote:
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen dingen doen die ik ook niet zou doen he.
Ik ga geen pestopasta maken.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Trein vertraagd, trein te laat
Zit nu wel eerste klas tho,
Goed leven, straks pestopasta eten.
om wat je zei op wa vanmiddag vergeleken met de situatie van nuquote:
ja maar ja, wat moet ik dan doen in vervelingquote:Op woensdag 13 april 2016 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WWe hebben FOK! nu niet meer nodig
dickpics sturenquote:Op woensdag 13 april 2016 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ja, wat moet ik dan doen in verveling
Als jij daar gelukkig van wordt!quote:
zou je me dan blokkerenquote:Op woensdag 13 april 2016 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt!
Het zou wel raar zijn
Ik kan zeggen dat je de 2e homo op mijn app bent!quote:Op woensdag 13 april 2016 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
wie heb je nog meer op de app of moet ik me nu speciaal voelen
wie is de eerstequote:Op woensdag 13 april 2016 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat je de 2e homo op mijn app bent!
waaromquote:Op woensdag 13 april 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien als Fylax uit de kast komt. Echter heeft hij mij geblocked
Kan ik via jou ook bij Bram komenquote:Op woensdag 13 april 2016 20:18 schreef Etsu het volgende:
ik vertegenwoordig namens de homo's op FOK! en dit is een goed begin tot een toegankelijkere Inso' wereld
ja ik heb brams nummer ookquote:Op woensdag 13 april 2016 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan ik via jou ook bij Bram komen
iedereen valt Fylax lastigquote:Op woensdag 13 april 2016 20:19 schreef Etsu het volgende:
iemand anders zei vandaag ookal dat fylax hem had geblokkeerd
waarom blokkeert ie zoveel
Bah bah bahquote:Op woensdag 13 april 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ook vooraf douchen
zag iemand gister dat niet doen
bedankt nu ga ik helemaal nooit meer naar de saunaquote:Op woensdag 13 april 2016 20:26 schreef Etsu het volgende:
beetje liggen, op de zij, been schuin zodat je kontje wat meer open gaat en geil kijken
is dit een homosaunaa ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:26 schreef Etsu het volgende:
beetje liggen, op de zij, been schuin zodat je kontje wat meer open gaat en geil kijken
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:27 schreef Sked het volgende:
[..]
bedankt nu ga ik helemaal nooit meer naar de sauna
not this shit againquote:Op woensdag 13 april 2016 20:27 schreef Etsu het volgende:
ik heb gewoon even seks nodig denk ik
alweer maand geleden
welke prikquote:Op woensdag 13 april 2016 20:35 schreef Etsu het volgende:
ik ga op tijd naar bed vanavond
morgen weer een prik
Mja, het moet omdat ik er lang blijf he. Voor de vakantie kan het best.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar nooit Europa uitga, al dat gedoe met vaccinaties.
dan ga je zeker HELEMAAL losquote:Op woensdag 13 april 2016 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja over maand en halfjaar weer een, dan ben ik LEVENSLANG beschermd tegen iig één soa.
quote:
Nah.quote:
Wat dan wel?quote:
Wtf, ziek.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:31 schreef richolio het volgende:
Ik werd drie weken geleden ineens 's avonds niet helemaal goedIk kon nergens meer op antwoorden/niet meer goed praten, en ik begreep niks van wat mensen tegen me zeiden.
Dus toen met ambu naar ziekenhuis en hersenscan gekregen. Fissa
Ja was wel engquote:
Raar verhaal man.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja was wel engVooral omdat je je er ook nog een beetje bewust van bent. Als ze tegen me aan het praten waren snapte ik er gewoon helemaal niks van
Tia lijkt me engZag ook al epilepsie voorbij komen
Veranderde je gezichtsuitdrukking ook?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja was wel engVooral omdat je je er ook nog een beetje bewust van bent. Als ze tegen me aan het praten waren snapte ik er gewoon helemaal niks van
Tia lijkt me engZag ook al epilepsie voorbij komen
Morgenquote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raar verhaal man.
Wanneer uitslag?
Nee dat niet volgens mij, ik zag er nog wel normaal uit volgens mijquote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veranderde je gezichtsuitdrukking ook?
Dat gebeurt volgens mij wele vaak bij tia/beroerte.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:40 schreef richolio het volgende:
[..]
MorgenHet zal wel niks zijn enzo, maar je weet maar nooit. Daarom toch een beetje gespannen
[..]
Nee dat niet volgens mij, ik zag er nog wel normaal uit volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |