Hoezo 'ook'?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:54 schreef Elan het volgende:
Mag ik ook foto's van je trouwlocatie zien
dm mequote:Op woensdag 13 april 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Ah, ik weet denk ik al waar hij heen gaat
zullen we wedding crashenquote:Op woensdag 13 april 2016 13:54 schreef Elan het volgende:
Mag ik ook foto's van je trouwlocatie zien
Ohquote:Op woensdag 13 april 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heeft niemand gezien tot nu toe
quote:Op woensdag 13 april 2016 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Dus Etsu lult maar weer wat
Hoeveel mensen verwacht je
Ik had Etsu gedmd waar ik heen ging op huwelijksreis.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Dus Etsu lult maar weer wat
Hoeveel mensen verwacht je
Doe eens rustig johquote:Op woensdag 13 april 2016 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik lul helemaal niks. We hadden over de locatie van hun huwelijksreis, niet over de trouwlocatie.
Debiel.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2016 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had Etsu gedmd waar ik heen ging op huwelijksreis.
Uh. Stuk of 150 in totaal (dus incl feest).
Valt mee toch.
We zijn vrij hard gaan knippen in het gastenbestand.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Had meer verwacht
Alleen al 200 van FOK!
Ach dat hou je toch.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We zijn vrij hard gaan knippen in het gastenbestand.
Zal wel rwina opleveren maarja.
Precies. Dus zijn gewoon voor eigen plezier gegaan en alleen mensen waar we echt wat mee hebben in plaats van al die verplichte oud-tantes.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach dat hou je toch.
Zijn altijd wat mensen die zich gepasseerd voelen.
Vaak hoe meer uitnodigingen des te meer gezeik toch.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Precies. Dus zijn gewoon voor eigen plezier gegaan en alleen mensen waar we echt wat mee hebben in plaats van al die verplichte oud-tantes.
Ik heb sowieo niet zo heel veel "vrienden" uitgenodigd.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vaak hoe meer uitnodigingen des te meer gezeik toch.
Want dan hoort zo'n vage kennis dat andere vage kennis wel mag komen en hij/zij niet. Mad.
Puur kostenbesparing of echt geen zin in?quote:Op woensdag 13 april 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieo niet zo heel veel "vrienden" uitgenodigd.
Dat laatste, en ik heb niet zoveel vrienden.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur kostenbesparing of echt geen zin in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |