quote:Op woensdag 13 april 2016 17:32 schreef Resistor het volgende:
[..]
De schoorsteen van de melkfabriek staat er nog. (en de vlaggenmast er op ook nog)
(was het eerste waar ik naar keek, qua flits-donder klopte de tijd wel)
-edit-
En dat was volgens mij de zendmast bij de brandweer
Geen idee hoe veel GSM-antennes er gisteren nog op dat gebouw van (voormalig) Van Halteren stonden (en ook maar even aangegeven hoe ver ik kan kijken, als ik een stap naar voren doe het balkon op kan ik ook dat hoge gebouw aan de A1 zien)quote:Op woensdag 13 april 2016 17:46 schreef Infection het volgende:
Zo... weer een inslag... volgensmij gaan er zo wat fabrieken in vlammen op hier.
Toffe foto's!quote:Op woensdag 13 april 2016 17:42 schreef CklokC het volgende:
Wat een dag.Ik zag de funnel rond 14.45 ineens. Je zag hem steeds vervormen. Vanaf Alphen gezien:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hmm het begint er toch wat donkerder uit te zien. Ik denk dat ie de stad schampt maar het levert wel een mooi plaatje op vanaf mijn balkon:quote:Op woensdag 13 april 2016 17:49 schreef zatoichi het volgende:
Utrecht stad: blauwe lucht en een zacht zonnetje... maar in het zuiden, oosten, noorden en westen zware tot diep donkere wolken. Mooi om te zien hoor.
De schoorsteen van de melkfabriek staat er in ieder geval nog.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:58 schreef Resistor het volgende:
[..]
Geen idee hoe veel GSM-antennes er gisteren nog op dat gebouw van (voormalig) Van Halteren stonden (en ook maar even aangegeven hoe ver ik kan kijken, als ik een stap naar voren doe het balkon op kan ik ook dat hoge gebouw aan de A1 zien)
Er gebeurt hier geen klap (haha loleinz). Gewoon een lekker zonnetje en verder nietsquote:
wauw! zo eentje wil ik niet op mijn hoofd hebben hoor.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:38 schreef INViCTuS het volgende:
Zolang dit hier niet valt, vind ik het goed. De tering wat een joekels. Gister in Texas:
[ afbeelding ]
Random weer filmpjes dumpen is meer iets voor het youtube topic, ik help je wel even op weg.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar ik wil alleen maar praten over het weer. ik doe toch niks verkeerds hoop ik?
quote:Op woensdag 13 april 2016 18:43 schreef Rabieluh het volgende:
Net een donder te Breda, helaas explodeert het niet zo als elders in het land.
ik ken dat filmpje al. en ik vind het een beetje kinderachtig. ik doe niet eens de moeite om het filmpje af te kijken.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
Toffe foto's!
Op de een of andere manier moest ik aan deze denken:
D'r komt une slurf oet man! Moarrrrr wat een lucht!
Ik zit boven de B van Bavel.quote:
Kunnen mensen ons weer lastig vallen met aantal onweersdagenquote:Op woensdag 13 april 2016 18:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit boven de B van Bavel.
Maar nu net thuis, hopelijk wordt t nog wat.
Hmz... Naja, wel en flits gezien, en weer een onweersdag erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |