Het gaat hier om het principe. Modrechten heb je niet om klakkeloos je eigen persoonlijke mening in de TT neer te kwakken. Daar zit ten eerste niemand op te wachten en ten tweede is dat geen legitieme reden om je modrechten te gebruiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:01 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een huiliehuilie om een TT die aangepast isDe fak
wat moet ik zeggen dan? dat een kleutertje hier zijn zin wil hebben om een nutteloos iets, en nee Fylax komt niet uit VBL, maar naait met jullie wel lekker de boel op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fylax komt niet eens uit VBL.
Waarom probeer jij er een VBL-ding van te maken? Kom nou eens met échte argumenten, in plaats van dit inhoudsloze gebrabbel van je.
Fokker ook. Dat zijn er al 2. Van de 80 mensen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Ergeren mensen zich überhaupt aan gifjes? Of alleen Nattekat? Had er zelf nou geen last van?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
16 minuten verder en de TT is nog niet aangepast...
Nouja die hitlergifjes hoefden van mij ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Ergeren mensen zich überhaupt aan gifjes? Of alleen Nattekat? Had er zelf nou geen last van?
- Dit zou beter kunnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:00 schreef Mani89 het volgende:
VBL levert louter constructieve feedback. Vaak wordt dat verward met bashen. Waarom weet ik niet.
Ik kan me best voorstellen dat wanneer het echt een gigantische shitload wordt, het vervelend wordt. En als er duidelijk van tevoren aangegeven wordt dat het niet gewenst is is het ook prima, maar handel daar consequent naarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Omdat dit hartstikke onterecjt was. En daarbij wordt er gewoon niet gereageerd terwijl ik WEET dat het gelezencis.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:03 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
Sinds wanneer moet een mod iets uit FB verplicht opvolgen
Uitleggen op z'n minst.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:03 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
Hij vindt het duidelijk niet nutteloos. En ik vind dat hij een punt heeft. Ik snap niet waarom dat niet gezegd zou mogen worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen dan? dat een kleutertje hier zijn zin wil hebben om een nutteloos iets, en nee Fylax komt niet uit VBL, maar naait met jullie wel lekker de boel op.
Reageren zou wel mogen op zichquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:03 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
Het gaat niet om een gifje een keer, het gaat om 20x hetzelfde gifje op 1 pagina, en dat is mobiel nogal kut te lezen, dat VBL users dan moeten gaan rellen slaat nergens op. Hou het gewoon gezellig man.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik heb altijd sympathie voor mensen die hun vrije tijd opgeven om te trachten deze kleuterklas in het gareel te houden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
- Dit zou beter kunnen
- Dat werkt op die manier beter
vs
- Hurdur nattekut is kut
- Haha hij kan echt niks
Nee, constructieve feedback, dat schiet lekker op(overigens weet ik niet wie wel en niet vooral in VBL posten, dus daar heb ik het verder niet over)
Volgens mij staan er genoeg dingen in dit topic wat Nattekat volgens ons beter kan doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
- Dit zou beter kunnen
vs
- Hurdur nattekut is kut
- Haha hij kan echt niks
Nee, constructieve feedback, dat schiet lekker op(overigens weet ik niet wie wel en niet vooral in VBL posten, dus daar heb ik het verder niet over)
Ik heb dit gemist, maar dan zou daar toch tegen gemod moeten worden? niet tegen een TT?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat niet om een gifje een keer, het gaat om 20x hetzelfde gifje op 1 pagina, en dat is mobiel nogal kut te lezen, dat VBL users dan moeten gaan rellen slaat nergens op. Hou het gewoon gezellig man.
Wat moeten we zeggen dan? Hoe je een TT aanpast? Ik heb geen idee namelijk want ik ben geen mod.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
- Dit zou beter kunnen
vs
- Hurdur nattekut is kut
- Haha hij kan echt niks
Ik heb zeker 6 miljoen gifjes in dat hockey topic gespot. Dat werd zelfs mij iets te gek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja die hitlergifjes hoefden van mij ook niet.
Ik vind oorlogsverwijzingen altijd bijzonder smakeloos.
We zijn inmiddels 2 topics verder, en ik denk als hij het normaal gevraagd had het ook wel gebeurd was, maar ZET MIJN TT TERUG NU!!!1quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vindt het duidelijk niet nutteloos. En ik vind dat hij een punt heeft. Ik snap niet waarom dat niet gezegd zou mogen worden.
Ik vernam dat hij na de wedstrijd zou komen, maarjaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:05 schreef Bolasie het volgende:
Wanneer laat Nattekat zich zien? Of is hij gevlucht?
Laatst gezien 2 sec geleden. He's here.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:05 schreef Bolasie het volgende:
Wanneer laat Nattekat zich zien? Of is hij gevlucht?
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat dit hartstikke onterecjt was. En daarbij wordt er gewoon niet gereageerd terwijl ik WEET dat het gelezencis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |