Ik moet zeggen dat ik tijdens het hockey niet in de gelegenheid was om mee te lezen, maar het wordt zeker wel gelezen als je dat uit gaat leggen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik wil overigens best nog eens uitgebreid vertellen waar ik het niet mee eens ben en hoe ik het zou willen zien. Maar ik heb niet het idee dat dat gehoord gaat worden op de een of andere manier
Geen probleem, makker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:57 schreef Brammess het volgende:
Oh zo zie ik het
NatteKat is derhalve geen goede mod naar mijn mening.
Dankjewel voor de opheldering GGMM!
Hoezo? Er wordt met argumentatie beweerd dat hij of zij een verkeerde beslissing heeft gemaakt.quote:
Je had niet eens de lapo, dus je had niet eens recht op een TT, en nu slapen, kleutertje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
Nattekat is er gewoon, maar weigert de TT aan te passen of te reageren.
Nattekat is een man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen probleem, makker.
[..]
Hoezo? Er wordt met argumentatie beweerd dat hij of zij een verkeerde beslissing heeft gemaakt.
Uiteraard snap ik dat, laten wij het dan verder even niet over hockey hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik tijdens het hockey niet in de gelegenheid was om mee te lezen, maar het wordt zeker wel gelezen als je dat uit gaat leggen hoor
Betekent natuurlijk niet gelijk dat overal mee ingestemd wordt, maar dat snap je ook neem ik aan?
Nergens voor nodig dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Flikker jij ook maar weer op naar VBL, net zo'n kneus.
Anders reageer je eens met argumenten op onze posts in plaats van te gaan schreeuwen en schelden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een vreemd taalgebruik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de TT te maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:59 schreef heywoodu het volgende:
En als er eens posts verwijderd worden is het ook vrij nutteloos om zo snel mogelijk te roepen "ER VERDWIJNEN POSTS!1~!!", dat lijkt me toch ook wel duidelijk?
Goed argument.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er is ook niemand die dat niet duidelijk vindt, maar reageer eens op de andere klachten die wij hebben in plaats van te roepen wat wij allemaal niet moeten doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:59 schreef heywoodu het volgende:
En als er eens posts verwijderd worden is het ook vrij nutteloos om zo snel mogelijk te roepen "ER VERDWIJNEN POSTS!1~!!", dat lijkt me toch ook wel duidelijk?
Dat gaat over het stuk kritiek daarboven, toen Nattekat nog te druk bezig was met het volgen van de wedstrijdquote:
Je zit nu het FB topic te verneuken door op ons te kankeren. Ga gewoon weg danquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
VBL verneukt gewoon het hele topic, laat ze lekker daar hun GIF feestje vieren en kankeren op elkaar, zo slecht is het in een OS topic nog nooit geweest, hoe zou dat toch komen??
Fylax komt niet eens uit VBL.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
VBL verneukt gewoon het hele topic, laat ze lekker daar hun GIF feestje vieren en kankeren op elkaar, zo slecht is het in een OS topic nog nooit geweest, hoe zou dat toch komen??
Lees nou eens gewoon door wat hier gezegd wordt, dat gaat echt over iets heel anders dan waar jij het over hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
Het gaat om het principe, en omdat het nu lijkt alsof ik GB de slechtste vind.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:01 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een huiliehuilie om een TT die aangepast isDe fak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |