Het zou mij niet eens gaan om zuurheid. Modknopjes zouden alleen als het niet anders kan gebruikt moeten worden en daar is zeker wat betreft die TT geen enkele aanleiding toequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker je modfuncties misbruiken om je eigen zuurheid te verspreiden
Als je weet wat Fylax de afgelopen weken in het OS topic aan het trollen is, is het niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou mij niet eens gaan om zuurheid. Modknopjes zouden alleen als het niet anders kan gebruikt moeten worden en daar is zeker wat betreft die TT geen enkele aanleiding toe
Hoezo? Wat zou er veranderd moeten worden aan de TT?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je weet wat Fylax de afgelopen weken in het OS topic aan het trollen is, is het niet meer dan logisch.
Fylax opent het nieuwe topic met als TT Zilver. Fylax maakt vervolgens weer een nieuw deel met dezelfde TT en dan wordt het halverwege aangepast.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je weet wat Fylax de afgelopen weken in het OS topic aan het trollen is, is het niet meer dan logisch.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoezo? Wat zou er veranderd moeten worden aan de TT?
En het was niet direct he, het was pas toen het topic al halverwege was ofzo
Het gaat om de manier waarop, kijk eens hoe hij tekeer gaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Fylax opent het nieuwe topic met als TT Zilver. Fylax maakt vervolgens weer een nieuw deel met dezelfde TT en dan wordt het halverwege aangepast.
Lekker objectief ben jij wel
Klopt, dan kan hij zich weer bezig houden met dingen die hij wél kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:54 schreef Bolasie het volgende:
Ik denk dat Nattekat blij is dat de OS bijna voorbij is.
Wat heeft dat precies te maken met de TT?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om de manier waarop, kijk eens hoe hij tekeer gaat.
SPT modden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dan kan hij zich weer bezig houden met dingen die hij wél kan.
Zijn die er dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dan kan hij zich weer bezig houden met dingen die hij wél kan.
Laat maar, zoek de geschiedenis zelf maar naquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies te maken met de TT?
Nogmaals, wat is er mis met de TT "zilver" op zich?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laat maar, zoek de geschiedenis zelf maar na.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is er mis met de TT "zilver" op zich?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laat maar, zoek de geschiedenis zelf maar na.
Ik heb geen idee wat zijn postgedrag met die TT te maken zou moeten hebben. Niks mis met die TT, dus geen reden om hem te veranderen en al helemaal niet als het topic al lang en breed onderweg isquote:
Nou, dat zal ik jou eens even haarfijn uitleggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:55 schreef Caland het volgende:
Eens met fylax
(geen idee waar dit over gaat)
Je ontwijkt de vraag, omdat je weet dat hij gelijk heeft.quote:
Een teken van zwakte.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
Nattekat is er gewoon, maar weigert de TT aan te passen of te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |