TSquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wie is hier nou een dikke hommo?
Skinny jean drager spottedquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
TS bekijkt andere mannen en ergert zich aan andere mannen. Wie is hier nou een dikke hommo?
Haha nee man. Ik geef gewoon geen neuk om wat andere mannen dragen of hoe ze eruit zien. Jij wel, dus eigenlijk ben je wel een beetje hommo.quote:
Erhm ja dat is onmogelijk. Good luck faggotquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Haha nee man. Ik geef gewoon geen neuk om wat andere mannen dragen of hoe ze eruit zien. Jij wel, dus eigenlijk ben je wel een beetje hommo.
Ik had redelijke slim fit broeken, maar op de fiets zijn ze skinny jeans geworden omdat ze elke keer omhoog kruipen en sinds ik benen train worden ze alleen maar kleiner en strakkerquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Erhm ja dat is onmogelijk. Good luck faggot
Maar ff serieus skinny jeans zijn wel homo broeken![]()
Niks onmogelijk. Wat boeit mij het nou of iemand dik of dun is of hij kaal is of behaard. Ik moet de vrouwen hebben, niet de kerels.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Erhm ja dat is onmogelijk. Good luck faggot
Maar ff serieus skinny jeans zijn wel homo broeken![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:47 schreef dimmak het volgende:
Ik draag skinny jeans. Geen super skinny (daar zijn mijn kuiten te groot voor), maar wel skinny.
Enige andere vorm jeans die ik mooi en lekker vind zitten is de tapered fit, waarvan ik er ook een hoop heb.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
GEFELICITEERD TS DIT IS DE HONDERDSTE KLACHT OVER SKINNYJEANS !!!1!
Alle honderd klachten waren terecht !
Als prijs krijgt u deze broeken thuisgestuurd;
[ afbeelding ]
[/img]https://www.def-shop.es/i(...)l_images/26190_0.jpg[/img]
[ afbeelding ]
Dat is super skinny. Daar heb ik er trouwens ook 1 van, maar draag ik niet zo vaak omdat ik dan mijn pener niet kwijt kan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh dat is geen probleem dat bedoelde ik niet. Ik zag dit
[ afbeelding ]
Dat is dus skinny. Wat draag jij? joggingsbroeken?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die 1e foto vind ik niet eens skinny. Lijkt me een gewone broek
Wat ik nou nooit snap he, zijn die gasten allemaal skeer ofzo. Ik bedoel, waar laat je die dikke portomene in zo'n broek ? Hetzelfde geld voor je lul. Hebben ze die naar achter gevouwen en hem vast getaped ofzo ? Als ik zo'n broek aan zou trekken zou mijn geslachtsdeel behoorlijk zichtbaar zijn. Of is dat juist de bedoeling met die broeken ? Ik snap er echt niks van.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Haha nee man. Ik geef gewoon geen neuk om wat andere mannen dragen of hoe ze eruit zien. Jij wel, dus eigenlijk ben je wel een beetje hommo.
Gelijke rechten > Gelijkheid > seksloosheid > licht uit > deur op slotquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:35 schreef N0Lif3 het volgende:
Terechte klacht. Het ziet er niet uit bij mannen. Hou het lekker bij vrouwen. Er is al helemaal geen verschil meer met vrouwen en mannen kleding in sommige opzichten.
Wat voor? Pics?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:00 schreef probeer het volgende:
Niet dat het iemand kan schelen, maar ik ben onlangs grotendeels overgestapt op pantalons als standaard binnen mijn broek-draag-keuzes. Geweldige dingen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Witte sneakers met blote enkels.
Enkels.
Blote enkels.
Bloot.
broekspijpen oprollenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Witte sneakers met blote enkels.
Enkels.
Blote enkels.
Bloot.
Het is trouwens wel een Italiaans fenomeen. Al die broekspijpoprollerij, blote enkels etcetera.quote:
Ik heb zelfs broeken met figuurtjes aan de binnenkantquote:Op woensdag 13 april 2016 02:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het is trouwens wel een Italiaans fenomeen. Al die broekspijpoprollerij, blote enkels etcetera.
Trouwens: Plinten zijn zo 2014.
Ik wilde het eigenlijk oneens zijn met TS maar dit soort broeken zijn wel klachtwaardig.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |