Dat is wel donker?quote:
Onzin.er zijn genoeg mooie donkere dunne meiden die ik kenquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
Er zijn maar weinig mooie zwarte vrouwen, dit komt omdat ze vaak heel grof gebouwd zijn.
Wtf...wil je nu sticker ofzquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:44 schreef tailfox het volgende:
Ik persoonlijk vind alleen het blanke ras mooi.
Ik vind juist dat er erg veel mooie zwarte vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
Er zijn maar weinig mooie zwarte vrouwen, dit komt omdat ze vaak heel grof gebouwd zijn.
Amper. Vaak hebben ze gewoon een grof gezicht.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:49 schreef Patatjemayo het volgende:
[..]
Onzin.er zijn genoeg mooie donkere dunne meiden die ik ken
En ik vraag of je sticker wiltquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je topic gaat er toch over?
nou ik vind het niet mooi. persoonlijke voorkeur
Nee.quote:
Ja, verder vind ik zwarte vrouwen gewoon geen gezicht. Doe mij maar een lekker blank of lichtgetint (Zuid-Amerikaans, Zuid-Europees) meisje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
Getint is niet donker toch? Ik ben nederlands/braziliaans/portugees en licht getint, een negerin noem ik donker.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:38 schreef Patatjemayo het volgende:
[..]
Dat is wel donker?
Ik heb toch geen blanke huid maar een donkere huid.in welke definitie zie jij 'donker'
Jawel...maar vroeg het me gwn af waarom ze soms niet in de smaak vallenquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:36 schreef FlyDutchMan het volgende:
Halfbloedjes zijn volgens mij uitgezonderd, die vinden velen juist leuk.
Maar heb je nooit sjans bij mannen dan, dat je je dit afvraagt?
Getint hoort bij donker.ik heb een lichtbruine huid (zelfde huidskleur als de kinderen van humberto tan want die zijn ook half Nederlands half Surinaams)en black is gewoon black want voor de politie blijf je donker en voor discriminatie ook.je hebt toch geen witte huid?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:34 schreef AbFab_Darling het volgende:
[..]
Getint is niet donker toch? Ik ben nederlands/braziliaans/portugees en licht getint, een negerin noem ik donker.
Humberto Tan is zelf ook gemixt (wel Surinaams gemixt).quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:26 schreef Patatjemayo het volgende:
[..]
Getint hoort bij donker.ik heb een lichtbruine huid (zelfde huidskleur als de kinderen van humberto tan want die zijn ook half Nederlands half Surinaams)en black is gewoon black want voor de politie blijf je donker en voor discriminatie ook.je hebt toch geen witte huid?
Mooi is subjectief he..quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:49 schreef Patatjemayo het volgende:
[..]
Onzin.er zijn genoeg mooie donkere dunne meiden die ik ken
Heb ik het over jullie?ik heb het over mensen die in het algemeen discrimineren.kijk goed naar wat ik lees aubquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:00 schreef Geralt het volgende:
Duurde nog lang voordat het woord discriminatie viel.
Kap daar eens mee; we stellen je toch niet gedwongen te werk op een katoenplantage?![]()
Grappig.humberto is familie van mij (neefje van m'n ma)en hij is gwn net als m'n ma een creoolse.en ja mischien nog een beetje Hindoestaans wat m'n ma ook is maar zulke dingen heeft elke Surinamer maar humberto is gewoon een donkere man en daar hadden we het over vgm...en gemixte mensen zijn alsnog black people....quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:21 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Humberto Tan is zelf ook gemixt (wel Surinaams gemixt).
Als halfbloed voldoe je waarschijnlijk iets meer aan de westerse schoonheidsidealen en enigszins exotisch is vaak juist een plus, ideale middenweg dus. Nu verschillen smaken natuurlijk en zal jij voor sommigen nog te donker zijn, voor anderen te licht en voor weer anderen precies goed.
Ugh ik haat het woord 'negerin'quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zijn mooie vrouwen in alle rassen. Ook zat knappe negerinnen. Heb ook ooit met een negerin gezoend, al was zij geadopteerd. Dus was wel verkaasd.
(Heb zelf een vriendin. Dus ik ben op het moment niet op jacht.)
Maar ik zou niet op 'ghetto'-negerinnen kunnen vallen, die stadse mentaliteit zie je vaak terug. Al is dat ook bij veel vrouwen met andere afkomsten in de stad. Vaak ook totaal niet op hun mond gevallen wat echt een afknapper is. Maar het typische beeld (weliswaar overdreven) wat ik dan heb is van negerinnen als in 'Alleen maar nette mensen'. Dat getwerk en het halve Engels praten om populair te doen met van die net-niet-namen als Alaysa, Tiffany of Precious. Dan sla ik toch echt over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |