Als internationale organisatie zou ik liever mijn hoofdkantoor hebben in the city that never sleeps, dan in the city that never eats.quote:
Zit nogal een verschil tussen Sudan en New York. Maar jij vindt het dus niet gek dat het hoofdkantoor van de Verenigde Naties, Wereldbank en IMF zich alledrie aan de Amerikaanse oostkust bevinden?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook in de VS.Of ik mis je punt.
Nee, dat is de Wereldbank.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:56 schreef Tchock het volgende:
Voor de duidelijkheid: het hoofdkantoor van het IMF is aan de wereldberoemde Pennsylvania Ave in Washington, zelfde straat als het Witte Huis. Niet in New York.
Gezellig. En het probleem?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:56 schreef Tchock het volgende:
Voor de duidelijkheid: het hoofdkantoor van het IMF is aan de wereldberoemde Pennsylvania Ave in Washington, zelfde straat als het Witte Huis. Niet in New York.
Hij zal wel the Gift hebben ontvangen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Over bankiers gesproken, iemand nog wat van Voorschrift vernomen?
Of zit die inmiddels in een gaygenezingskamp?
Tsk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bemoei jij je er maar niet mee.Straks word je weer boos.
Wat raar is, want Rusland en China willen dat helemaal niet geloof ik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:58 schreef Euribob het volgende:
Hoofdkantoor van de V.N. wel gewoon in New York.
Waarom zou dat ik gek moeten vinden? De Wereldbank is nota bene onderdeel van de VN. Ik denk niet dat locatie nou zo gek veel uitmaakt ten opzichte van het gevoerde beleid, jij wel?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zit nogal een verschil tussen Sudan en New York. Maar jij vindt het dus niet gek dat het hoofdkantoor van de Verenigde Naties, Wereldbank en IMF zich alledrie aan de Amerikaanse oostkust bevinden?
Samen met wat bukkende kleurlingen in de Karoo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En nu is hij zorgeloos in zijn geliefde Zuid-Afrika aan het genieten?
Batterijtje op?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:30 schreef Tchock het volgende:
Mijn horloge is kaduukIs nog geen vijf jaar oud, vind dat toch wat snel. Wat vinden jullie een normale levensduur van een horloge van ¤200?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |