Hier en daar komt ook naar voren dat ze beroofd wordenquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:36 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze zelfs te eten krijgen en daarna weer de grens over worden geloodst.
Van een bulgaar trouwens :p
Dit klinkt anders niet als echte professionals: http://www.bbc.com/news/world-europe-36013852quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:35 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Wie zegt dat die mensen niet getrained zijn, of onbekwaam. Tot zover is er niemand naar de rand van een geul gebracht en door zn achterhoofd geschoten oid. Tot zover bekend worden ze aangehouden en de grenspatrouile gebeld.
quote:The vigilantes - at least one of them armed with a machete - stood over the three and one was heard telling them in broken English to return to Turkey. The migrants appeared frightened and were not resisting.
Laten we nu denken dat het om Syriers gaat maar nee.....Afghanen....quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt anders niet als echte professionals: http://www.bbc.com/news/world-europe-36013852
[..]
quote:
De vijand van mijn vijand is mijn vriendquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:00 schreef Confetti het volgende:
Bulgaren zijn ook extreem xenofoob en racistisch. Laaggeschoold en onderontwikkeld vergeleken met hier. Het toeval wil nu alleen dat deze mensen het gemunt hebben op een gezamenlijke vijand.
Ze nu gaan ophemelen gaat dan ook erg ver. Het blijven plattelands-tokkies zonder waarden en normen.
Lijkt mij wel wat voor vrijgezellenfeesten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:34 schreef hottentot het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden voor een reisbureau hier
Een keer wat anders dan op Safari in Afrika.
En elke keer als iemand een vluchteling uit de bossen trekt moet iedereen een glas Whisky achterover slaanquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lijkt mij wel wat voor vrijgezellenfeesten.
Een beetje Europa verbeteren met the boys.
Yes! Erkenning!quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:58 schreef Peachbird het volgende:
[..]
zeer beknopte fix. Ik zal wat gekleurd papier pakken en slingers voor je knippen voor je fix.
Zij doen hier het werk waar de gemiddelde Nederlander zich te goed voor voelt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:48 schreef Ludachrist het volgende:
Het verzet. Oost-Europa laat ons de verlichte weg zien! Verenigt u, broeders, opdat wij ons land weer puur en zuiver kunnen maken naar Oost-Europees voorbeeld!
Daarna flikkeren we uiteraard wel die Polen en Bulgaren eruit die onze banen stelen. Kom nou, die paupers gaan maar lekker in hun eigen kutland asperges steken.
Er zijn al genoeg personen die criminele activiteiten in het buitenland erop na houden zoals bijvoorbeeld pedofielen in verre landen. Daarbij ook nog bosjes schooiers op reis laten gaan met criminele activiteiten als doel?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De macho's in dit topic zijn het niet met u eensquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:39 schreef vigen98 het volgende:
Eerlijk ik heb medelijden met die vluchtelingen in dat video. Ze zien er zo hulpeloos uit
Ergens krijg ik het idee dat jij het de gemiddelde man niet gunt om een lang weekend op barbaren te jagen voordat hij de rest van zijn leven in een rijtjeshuisje moet gaan sloven voor zijn vlotte vrouw en de overheid.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:33 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg personen die criminele activiteiten in het buitenland erop na houden zoals bijvoorbeeld pedofielen in verre landen. Daarbij ook nog bosjes schooiers op reis laten gaan met criminele activiteiten als doel?
EN ZE PAKKEN OOK NOG EENS AL ONZE BANEN EN UITKERINGEN AF!!11111quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:44 schreef juliusceasar het volgende:
Goede aktie van die Bulgaren. In Nederland krijgen ze gratis een huis en een inkomen en verkrachten ook nog onze vrouwen.
En zorgen voor een tekort aan Miele wasmachinesquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
EN ZE PAKKEN OOK NOG EENS AL ONZE BANEN EN UITKERINGEN AF!!11111
Goed idee.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
En elke keer als iemand een vluchteling uit de bossen trekt moet iedereen een glas Whisky achterover slaan
Gemiddeld gesprek in de bos:quote:
GEEN MENS IS ILLEGAAL!!!!1111quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
EN ZE PAKKEN OOK NOG EENS AL ONZE BANEN EN UITKERINGEN AF!!11111
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |