per oktober, dan denk ik. Ze doen hier 3 tot 4 weken over het wennen in het kdv, waar je eerst 5 minuten weggaat, en dan steeds langer.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:59 schreef Mineola het volgende:
Wow, dat klinkt echt heel leuk Jagar! fijn zeg! Ga jij dan per september ook weer werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik kan me eigenlijk wel een beetje druk maken om mensen die onnodige diëten volgen, aangezien ik er zelf de dupe van ben...
quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:11 schreef twist02 het volgende:
aanhaakpoging
Hier ook nog steeds team zombie, al komt dat in mijn geval niet door een slecht slapende baby, maar door m'n eigen hoofd![]()
Pap: hier eigenlijk nooit aan begonnen omdat we het nut er niet van in zagen. Zelf eten we ook nooit zoiets, dus misschien ook vandaar. En brood ging er al snel goed in ook![]()
Zwaaien en klappen is ook de bom hierDe "hiep-hiep" gaat dan ook perfect, nu nog een maand oefenen op het "hoera" stukje
Van de week ook foto's gemaakt voor de uitnodigingenhopelijk komen die vandaag nog binnen!
Fijn Jagar! Kan me voorstellen dat dat een opluchting is!
Vrijwillig diëten:
Tsja, zeggen dat iemand anders dat niet mág doen, slaat inderdaad nergens op, maar ik snap het écht niet![]()
Kijk, als je merkt dat je ergens last van hebt of dat iets niet zo lekker valt en je laat het daarom weg: groot gelijk!Maar ķf je kunt er dan dus echt niet tegen en eet het nooit, ķf je kiest er vrijwillig voor om het af en toe niet te eten en bitcht er dan ook niet constant over
Ochja dat doet een nicht van mijn lief. Die eet glutenvrij en heeft daar baat bij, helemaal prima verder moet ze zelf weten. Maar op verjaardagen enzo eet ze wel taart, moet ze ook zelf weten. Maar t is niet zo tof om dat dan te doen voor de neus van mijn kind en steeds te benadrukken dat "het wel leuk moet blijven, zo'n dieet".SPOILER: rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik kan me eigenlijk wel een beetje druk maken om mensen die onnodige diëten volgen, aangezien ik er zelf de dupe van ben...
Ja joh, wrijf het er nog even in bij een 5-jarige anders
:)
Och, 't is zonde ja!quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ochja dat doet een nicht van mijn lief. Die eet glutenvrij en heeft daar baat bij, helemaal prima verder moet ze zelf weten. Maar op verjaardagen enzo eet ze wel taart, moet ze ook zelf weten. Maar t is niet zo tof om dat dan te doen voor de neus van mijn kind en steeds te benadrukken dat "het wel leuk moet blijven, zo'n dieet".
Ja joh, wrijf het er nog even in bij een 5-jarige anders
In mijn geval was dat het probleem ook niet, maar wel de tactloosheid van eerst tegen een 5jarige blaten over dat je hetzelfde dieet volgt maar vervolgens wel een stuk taart naar binnen schuiven terwijl je 'moet kunnen, het moet wel leuk blijven' roept. Mijn kind kan dat namelijk niet en dan is het best lomp om dat op zo'n manier te gaan zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:51 schreef Mariposas het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Ik eet in principe ook geen producten met toegevoegd suiker. Want ik vind het ongezond en wordt er duf van. Maar af en toe een ijsje of cola of muffin, ja hoor.
Daar is ook weinig 'problematisch' aanquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:51 schreef Mariposas het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Ik eet in principe ook geen producten met toegevoegd suiker. Want ik vind het ongezond en wordt er duf van. Maar af en toe een ijsje of cola of muffin, ja hoor.
Dat is ook heel lomp. En klinkt ook alsof ze het dieet van E niet zo serieus neemt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
In mijn geval was dat het probleem ook niet, maar wel de tactloosheid van eerst tegen een 5jarige blaten over dat je hetzelfde dieet volgt maar vervolgens wel een stuk taart naar binnen schuiven terwijl je 'moet kunnen, het moet wel leuk blijven' roept. Mijn kind kan dat namelijk niet en dan is het best lomp om dat op zo'n manier te gaan zeggen.
Verder ben ik qua eten niet zo ingewikkeld. Als A straks gaat eten krijgt ie wat er in de koelkast ligt met enkele kleine uitzonderingen zoals honing tot 1 jr.
HIJ KRUIPT?!quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:10 schreef Malteser het volgende:
Maar mijn kind jongens, mijn kind. Die kleine ukkepuk met luchtwegproblemen, vertraging in de groei en andere toestanden. De liefde van mijn leven. Onze lieve, mooie Twix. Hij kruipt!! En hij is dolgelukkig!
KDV en oma hebben allebei een eigen fles en wij natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2016 20:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Tja, dat ventiel zorgt er voor dat er geen vacuum ontstaat, dat heeft de goedkope hema fles nietEn hoezo minstens 3 flessen? Wij hebben er 2, meer is toch niet nodig? Gewoon tussendoor goed uitspoelen en regelmatig eentje in de vaatwasser stoppen.
Wanneer geef je de pap voor het slapen? Met bedtijd of later op de avond?quote:Op maandag 11 april 2016 20:51 schreef Mariposas het volgende:
Hier werkt het doorslapen met pap wel goed!
Ludann:
kant en klare pap is
-Bambix dromerig papje biscuit suikervrij (zit wel vanille aroma in)
- Hero melkpapje met granen.
Aanmaken met melk:
- Bambix Zonnige Ontbijtpap Haverpapje
- Bambix Fijne granen banaan 6 mnd
- AH Biologisch Spelt pap 6 mnd
- AH Biologisch Fijne granen pap 6 Mnd
- Nestlé Pyjamapapje fijne tarwe granen 6 mnd
- Etos Biologisch fijne granen pap 6 mnd
- Etos Biologisch spelt pap 6 mnd
- Hero Baby melkpapje met granen mais
- biobim haverpapje 4 mnd
- Biobim Rijst & Boekweit 4 mnd
- Biobim rijstpapje 4 mnd
- Biobim speltpapje 6 mnd
Overige (huis) merken geen verstand van.
Over het algemeen geldt: instant bevat bijna altijd suiker, en hoe hoger de aangeduide leeftijd hoe hoger de kans op suiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |