Ja, marrokkanenspuug opvangen met je gezicht.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:39 schreef -Phineas- het volgende:
Een buschauffeur heeft verantwoordelijkheid.
Dat ookquote:Op dinsdag 12 april 2016 08:40 schreef DerekB het volgende:
[..]
Ja, marrokkanenspuug opvangen met je gezicht.
Dit veel vinden inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2016 08:38 schreef DerekB het volgende:
Dat is bruto, hou je dus 1300,- van over.![]()
Ik zou in bed blijven liggen.
Stoere boi dezequote:Op dinsdag 12 april 2016 08:44 schreef Magemelvin het volgende:
2500 bruto.
Student zijnde verdien ik bijna hetzelfde.
Een nationaal chauffeur zit op ¤1700 netto die moeten het echt van de overuren en teslagen hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:34 schreef Roces18 het volgende:
ik zat een beetje te zoeken naar vacatures op deze vroege morgen en toevallig zag ik iets van haal een gratis rijbewijs + baangarantie , dus ik klik erop gewoon voor de fun want ben geen buschauffeur. Maar dan staat er bij startsalaris 2300-2700. Voor buschauffeur ???? Dus als je 19 jaar bent kan je al 2300 euro verdienen met een beetje rondrijden. Een vrachtwagenchauffeur zal nog wel meer verdienen.
Niet dat dit veel is, want ik verdien nu toch wel 10k per maand zoals elke fokker, maar voor een buschauffeur vind ik het aan de hoge kant. Dan gun ik iemand bij de Mcdonalds nog eerder dat salaris aangezien die er 3x harder voor moeten werken
Onzin. Elke verkeersdeelnemer heeft een bepaalde verantwoordelijkheid, en moet veilig van A naar B zien te komen. Een buschauffeur doet vaak niets anders dan de zelfde route rijden dus is het alleen maar makkelijker, en of er nou twintig mensen in de bus zitten of alleen de chauffeur denk ik niet dat zijn rijstijl verandert.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:39 schreef -Phineas- het volgende:
Een buschauffeur heeft verantwoordelijkheid. Er zitten mensen in zijn bus en hij moet ze zo veilig mogelijk vervoeren tot heet eindpunt en onderweg kan er ook van alles misgaan en dat heeft ook gevolgen voor de passagiers. Dit kun je niet zo goed vergelijken met iemand die bij de mac werkt..
Of het moeilijk is weet ik niet maar een buschauffeur eist toch nog wel wat verantwoordelijkheid..
Er gaat echt geen 1000 euro belasting vanaf hoor. Ja als die 6000 euro per maand verdiende ja, niet bij 2300quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:38 schreef DerekB het volgende:
Bij mijn eerste baan begon ik met 2100 bruto en dat was ruim 1600 netto, dus dit lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:38 schreef DerekB het volgende:
Internationaal wel, maar als je het om gaat rekenen naar uurloon dan blijft er maar bar weinig van over.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:12 schreef RijstNatie het volgende:
denk niet dat een vrachtwagen chaffeur veel verdient
Maar die jongen heeft ook nog nooit werk gehad, dus hoe moet hij dat wetenquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mijn eerste baan begon ik met 2100 bruto en dat was ruim 1600 netto, dus dit lijkt me sterk.
Maar een piloot is toch ook anders maar een veredelde chauffeurquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |