Ja, marrokkanenspuug opvangen met je gezicht.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:39 schreef -Phineas- het volgende:
Een buschauffeur heeft verantwoordelijkheid.
Dat ookquote:Op dinsdag 12 april 2016 08:40 schreef DerekB het volgende:
[..]
Ja, marrokkanenspuug opvangen met je gezicht.
Dit veel vinden inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2016 08:38 schreef DerekB het volgende:
Dat is bruto, hou je dus 1300,- van over.![]()
Ik zou in bed blijven liggen.
Stoere boi dezequote:Op dinsdag 12 april 2016 08:44 schreef Magemelvin het volgende:
2500 bruto.
Student zijnde verdien ik bijna hetzelfde.
Een nationaal chauffeur zit op ¤1700 netto die moeten het echt van de overuren en teslagen hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:34 schreef Roces18 het volgende:
ik zat een beetje te zoeken naar vacatures op deze vroege morgen en toevallig zag ik iets van haal een gratis rijbewijs + baangarantie , dus ik klik erop gewoon voor de fun want ben geen buschauffeur. Maar dan staat er bij startsalaris 2300-2700. Voor buschauffeur ???? Dus als je 19 jaar bent kan je al 2300 euro verdienen met een beetje rondrijden. Een vrachtwagenchauffeur zal nog wel meer verdienen.
Niet dat dit veel is, want ik verdien nu toch wel 10k per maand zoals elke fokker, maar voor een buschauffeur vind ik het aan de hoge kant. Dan gun ik iemand bij de Mcdonalds nog eerder dat salaris aangezien die er 3x harder voor moeten werken
Onzin. Elke verkeersdeelnemer heeft een bepaalde verantwoordelijkheid, en moet veilig van A naar B zien te komen. Een buschauffeur doet vaak niets anders dan de zelfde route rijden dus is het alleen maar makkelijker, en of er nou twintig mensen in de bus zitten of alleen de chauffeur denk ik niet dat zijn rijstijl verandert.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:39 schreef -Phineas- het volgende:
Een buschauffeur heeft verantwoordelijkheid. Er zitten mensen in zijn bus en hij moet ze zo veilig mogelijk vervoeren tot heet eindpunt en onderweg kan er ook van alles misgaan en dat heeft ook gevolgen voor de passagiers. Dit kun je niet zo goed vergelijken met iemand die bij de mac werkt..
Of het moeilijk is weet ik niet maar een buschauffeur eist toch nog wel wat verantwoordelijkheid..
Er gaat echt geen 1000 euro belasting vanaf hoor. Ja als die 6000 euro per maand verdiende ja, niet bij 2300quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:38 schreef DerekB het volgende:
Bij mijn eerste baan begon ik met 2100 bruto en dat was ruim 1600 netto, dus dit lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:38 schreef DerekB het volgende:
Internationaal wel, maar als je het om gaat rekenen naar uurloon dan blijft er maar bar weinig van over.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:12 schreef RijstNatie het volgende:
denk niet dat een vrachtwagen chaffeur veel verdient
Maar die jongen heeft ook nog nooit werk gehad, dus hoe moet hij dat wetenquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mijn eerste baan begon ik met 2100 bruto en dat was ruim 1600 netto, dus dit lijkt me sterk.
Maar een piloot is toch ook anders maar een veredelde chauffeurquote:
wat heeft dat te maken met het salaris van de boessjaufeurquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:42 schreef Rectum het volgende:
onderhoud van die bus is ook niet gratis en weet je wat zo'n ding in de wegenbelasting kost is ook niet niks gaat er allemaal nog van af he
Deed je ook nog een dansje voor de passagiers?quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:33 schreef MrSalazar het volgende:
Toen ik nog buschauffeur was moest ik het hebben van de fooi.
Ik deed helaas alles wat moest gebeuren voor die fooi.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:56 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Deed je ook nog een dansje voor de passagiers?
Deze collega van je ging nog wel wat verder.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik deed helaas alles wat moest gebeuren voor die fooi.
Dit vergeten mensen vaak ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:42 schreef Rectum het volgende:
onderhoud van die bus is ook niet gratis en weet je wat zo'n ding in de wegenbelasting kost is ook niet niks gaat er allemaal nog van af he
Een buschauffeur heeft wel de hele dag de verantwoordelijkheid voor de veiligheid van een hoop mensen, kinderen, babys, huisdiere en bejaarden die zomaar los in de bus zijn geflikkerd. Geen gordels, helmen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:34 schreef Roces18 het volgende:
Niet dat dit veel is, want ik verdien nu toch wel 10k per maand zoals elke fokker, maar voor een buschauffeur vind ik het aan de hoge kant. Dan gun ik iemand bij de Mcdonalds nog eerder dat salaris aangezien die er 3x harder voor moeten werken
2300 bruto is ongeveer 2000 nettoquote:Op dinsdag 12 april 2016 08:38 schreef DerekB het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Deze collega van je ging nog wel wat verder.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)wenen-kaartjes.dhtml
Maak er maar 1600 a 1800 van, je betaald ook pensioenpremie, dat is gauw 8 tot 12 % dat gaat eraf.quote:
De prostitutie levert soberso wel aardig geld op.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zit ik toch beter met bijna 2300 netto voor 4 dagen werk
Ach, gaat het weer zo'n topic worden?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zit ik toch beter met bijna 2300 netto voor 4 dagen werk
Daar weet je moeder alles van toch?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De prostitutie levert soberso wel aardig geld op.
Dit doe je gewoon extra.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:47 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
je weet dat taal verbeteraars onaangename personen zijn he?
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:47 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
je weet dat taal verbeteraars onaangename personen zijn he?
ja een manager die bergen verantwoordelijkheid heeft en 60 uur per week werk en een berg stress aan zijn kop heeft (niet verwarren met frauderende bestuurders aub) die hoort minder te krijgen dan een buschauffeur die met moeite 40 u pw maakt en de hele dag naar de radio luistert... haha flikker opquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:54 schreef harrievankempen het volgende:
Deze mensen verdienen dat geld meer dan de zoveelste WO of HBO 'manager'
De piloot natuurlijk. Elke mongool kan wel een bus of trein besturen maar er zijn maar weinig mongolen die een vliegtuig kunnen laten opstijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:16 schreef Fer het volgende:
Busschauffeur moet sturen en remmen, oppassen voor voetgangers, fietsers, auto's enz
Kaartjes controleren, verkopen omroepen.
Treinmachinist hoeft alleen gas te geven en te remmen. De rest doet de verkeerscentrale of de conducteur.
747 piloot hoeft alleen op te stijgen. FMS doet de rest.
Wie verdient nu meer dan wie van deze drie.
Heb nog nooit zoveel onzin gelezen...quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:16 schreef Fer het volgende:
Busschauffeur moet sturen en remmen, oppassen voor voetgangers, fietsers, auto's enz
Treinmachinist hoeft alleen gas te geven en te remmen. De rest doet de verkeerscentrale of de conducteur.
Verrassend dat die uitspraak van huistokkie harrievankempen komt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:54 schreef harrievankempen het volgende:
Deze mensen verdienen dat geld meer dan de zoveelste WO of HBO 'manager'
Hee guus, waar was je nou manquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verrassend dat die uitspraak van huistokkie harrievankempen komt.
Heb jij wel ooit gewerkt en iets meer dan minimum verdient want dan moet je weten dat die 1000 euro belasting veel eerder gehaald wordt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Er gaat echt geen 1000 euro belasting vanaf hoor. Ja als die 6000 euro per maand verdiende ja, niet bij 2300
Heb jij ooit wel eens gewerkt idioot. Hij heeft het toch over 2300 euro. Denk je nou echt dat je daar maar 1300 euro van overhoudt. debiel kan je net zo goed uitkering trekken ipv werkenquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb jij wel ooit gewerkt en iets meer dan minimum verdient want dan moet je weten dat die 1000 euro belasting veel eerder gehaald wordt.
Jullie zijn allebei idioten. Van 2300 blijft idd wel wat meer over als 1300 en van 6000 gaat veel meer af als 1000.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens gewerkt idioot. Hij heeft het toch over 2300 euro. Denk je nou echt dat je daar maar 1300 euro van overhoudt. debiel kan je net zo goed uitkering trekken ipv werken
Denk dat bijna iedereen piloot kan zijn. Het is alleen dat het erg duur is (dus je moet het maar net willen 1 ton schuld) en de banen ha, om daar nog maar over te zwijgen. Die bestaan amper.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De piloot natuurlijk. Elke mongool kan wel een bus of trein besturen maar er zijn maar weinig mongolen die een vliegtuig kunnen laten opstijgen.
Ik zeg nergens dat er niet meer dan 1000 af gaat bij 6000, ik zeg alleen bij 6000 gaat er wel 1000 af, niet minder. Dussssssssssssssssssssssss poepchineesquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei idioten. Van 2300 blijft idd wel wat meer over als 1300 en van 6000 gaat veel meer af als 1000.
Hieruit blijkt dat denken niet jouw sterke punt is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk dat bijna iedereen piloot kan zijn. Het is alleen dat het erg duur is (dus je moet het maar net willen 1 ton schuld) en de banen ha, om daar nog maar over te zwijgen. Die bestaan amper.
ja dan heb je nooit bij de mc gewerkt (ik wel vroeger, dat is 1000x meer stress) dan al die buschauffeurs met overgewicht die rustig aan komen waggelen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:05 schreef Azpilicueta het volgende:
2300 bruto is toch niet zo heel veel? Dat is een beetje een gemiddeld salaris en ik zou het gekker vinden als ze veel minder zouden verdienen.
Volgens mij hangen er strenge eisen aan, hebben ze een grote verantwoordelijk en ik weet niet of het rondrijden van zo'n gevaarte wel zo makkelijk is? Daarnaast werken ze ook onregelmatige uren en zullen ze ook de nodige werkdruk hebben aangezien ze rijden op tijden.
Dat lijkt mij toch wel wat meer dan burgers flippen en bestellingen aannemen bij de macdonalds
niet bij een commerciële school ja als je door oneindig veel selectie heen moet. Maar stel je papa was toevallig biljonair. Dan kan je vast iemand in huren die jou zoveel les geeft dat je al je papiertjes haalt waarmee je bij een luchtvaartmaatschappij aan de slag kan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:18 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat denken niet jouw sterke punt is.
Je wordt ook niet betaald naar het hoeveelheid werk je verzet. Als dat de grootste factor zou zijn dan zouden alle productiebanen onmogelijk veel op moeten leveren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja dan heb je nooit bij de mc gewerkt (ik wel vroeger, dat is 1000x meer stress) dan al die buschauffeurs met overgewicht die rustig aan komen waggelen.
Stress bij de McDonaldquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja dan heb je nooit bij de mc gewerkt (ik wel vroeger, dat is 1000x meer stress) dan al die buschauffeurs met overgewicht die rustig aan komen waggelen.
De ene post is nog dommer dan de andere. Wat een simpel figuur ben je toch ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
niet bij een commerciële school ja als je door oneindig veel selectie heen moet. Maar stel je papa was toevallig biljonair. Dan kan je vast iemand in huren die jou zoveel les geeft dat je al je papiertjes haalt waarmee je bij een luchtvaartmaatschappij aan de slag kan.
Fijn dat je zelf nogmaals bevestigt dat denken niet tot jouw sterkere punten behoort.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
niet bij een commerciële school ja als je door oneindig veel selectie heen moet. Maar stel je papa was toevallig biljonair. Dan kan je vast iemand in huren die jou zoveel les geeft dat je al je papiertjes haalt waarmee je bij een luchtvaartmaatschappij aan de slag kan.
Eerder 1850 blaaskaakquote:Op dinsdag 12 april 2016 08:38 schreef DerekB het volgende:
simpel figuur hier heeft er nog nooit gewerkt. Dus ga aub je bakkes houden kneusquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Stress bij de McDonaldGooi jezelf weg aub.
wat een kk negatieveling ben je ook, dat is vast ook de reden dat je hier zit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De ene post is nog dommer dan de andere. Wat een simpel figuur ben je toch ook.
nog zo iemand die de hele dag zichzelf loopt af te trekkenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Fijn dat je zelf nogmaals bevestigt dat denken niet tot jouw sterkere punten behoort.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:16 schreef Fer het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2016 18:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
simpel figuur hier heeft er nog nooit gewerkt. Dus ga aub je bakkes houden kneus
Ik zou er ook behoorlijk van gaan stressen. Wat een kutwerk, kan me niet voorstellen dat mensen dat met veel plezier uitvoeren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Stress bij de McDonaldGooi jezelf weg aub.
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]de waarheid doet pijn hè.
Wat kan er fout gaan bij de Mcdonalds?
OH NEE DE HAMBURGER IS AANGEBRAND, DEZE STRESS KAN IK NIET HANDELEN
Echt, als je dit al 'stress' noemt..
Veel succes in het echte bedrijfsleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |