niet geklikt.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Normaal gesproken boycot ik de facebook van VI maar nu zag ik toch wel een interessant filmpje.
Er is een lichte kans op matchfixing.
En ze spelen of dit de eerste keer is dat ze een bal zien.
Die zijn niet goed kort gehouden door de scheids.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Normaal gesproken boycot ik de facebook van VI maar nu zag ik toch wel een interessant filmpje.
Er is een lichte kans op matchfixing.
En ze spelen of dit de eerste keer is dat ze een bal zien.
Wel een autoritaire man die scheids, hij stuurt iedereen er uit.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zijn niet goed kort gehouden door de scheids.
Ik geloof je.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb deze post niet gelezen
Die twee hebben duidelijk liggen rollebollen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:51 schreef Max23 het volgende:
Minister Schippers vindt dat Johan een reëel probleem schetst.
Badr Hari om voor eens en voor altijd de zogenaamde Marokkanen problemen uit de wereld te helpen.quote:
kan niet Badr is samen met Ronaldo.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Badr Hari om voor eens en voor altijd de zogenaamde Marokkanen problemen uit de wereld te helpen.
En hoe gaat hij dat doen? Op zijn welbekende manier?quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Badr Hari om voor eens en voor altijd de zogenaamde Marokkanen problemen uit de wereld te helpen.
Geen idee maar de brandweerman gaat hem niet onderbreken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe gaat hij dat doen? Op zijn welbekende manier?
duckfacequote:Op vrijdag 15 april 2016 20:12 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[..]
Geen idee maar de brandweerman gaat hem niet onderbreken.
Ja begin maar weer, waarom moeten jullie altijd Boskamp hebben? Werkelijk waar niet te geloven!quote:
Nee joh weer zo iemand die uit is op zijn moment of fame. 1 babbelzieke Marokkaan per week is wel genoeg.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik had wel gehoopt op Dries Boussata...gewoon voor een goede discussie...Dries heeft in het verleden goed aangetoond zelfkritisch te zijn en ook op zijn eigen gemeenschap...
Ja echt genietenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker het weekend beginnen zo met Boskampie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |