Johan vs Farid Azarkan (voorzitter van het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders)quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:16 schreef Bolasie het volgende:
HOLY SHIT VANAVOND DE BESTE PAUW UITZENDING OOIT
FUCK DE CL, IK WIL PAUW!!!!!!!! #TEAMJOHAN
Hij wil helemaal geen minder mocro'squote:Op dinsdag 12 april 2016 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze notoire domoor vanavond bij Pauwtwitter:F_azarkan twitterde op dinsdag 12-04-2016 om 07:41:09In navolging van #Wilders wil nu ook @Derksen_Gelul Minder Marokkanen. Denk dat ik zo aangifte ga doen. https://t.co/ma994VD7Og reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
Aangezien dit een risicowedstrijd is, is er een verplichte buscombi ingesteld. We verzamelen in het CL topic en lopen dan in een mars naar het Pauw topic.
met fakkels en trommels??quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
Aangezien dit een risicowedstrijd is, is er een verplichte buscombi ingesteld. We verzamelen in het CL topic en lopen dan in een mars naar het Pauw topic.
De vaste Pauw kijkers moeten straks rennen in hun eigen topic.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ze mogen blij zijn dat ze eens een uitverkocht huis hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De vaste Pauw kijkers moeten straks rennen in hun eigen topic.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb PSVCL gevraagd deze mee te nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Zal ik een Marokkaanse opblaaspop + touw meenemen?
Een laken met 2 gaten is ook goedquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Zal ik een Marokkaanse opblaaspop + touw meenemen?
Zijn ze ondertussen wel gewend. Zal niet de eerste keer zijn dat half VBL daar ineens zitquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
VI heeft geen behoefte aan B artiesten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
In plaats van Gerard Joling dit keer Ali B aan tafel a.s. vrijdag.
Indrinken is verplicht. Ik raad een Perencider (6%) aan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
Het schijnt dat er in het Pauw topic vanavond geen alcohol wordt geschonken uit respect voor een deel van het publiek.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Indrinken is verplicht. Ik raad een Perencider (6%) aan.
Toch durf ik te voorspellen dat er vrijdag het eerste half uur een marokkaan aan tafel zit die de hele zaak gaat nuanceren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
VI heeft geen behoefte aan B artiesten.
Het zijn gewoon, ja, mietjesquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |