Hoop het niet! Lekker nummer, Evers heeft 'm ook opgepikt. En qua 'alternatief' zit James Bay toch wel in het pop-spectrum, niet te ingewikkeld allemaal.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:25 schreef Evertjan het volgende:
Coen en Sander draaien James Bay op 538 is dat niet iets te alternatief voor de gemiddelde 538 luisteraar?
Ik vind het een leuke naam.quote:
ik ben tijdens dat gesprek gewoon naar een andere zender gegaan, verschrikkelijk was dat zegquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:48 schreef Paul het volgende:
http://www.538.nl/program(...)n-in-de-albert-heijn
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:06 schreef franklop het volgende:
[..]
ik ben tijdens dat gesprek gewoon naar een andere zender gegaan, verschrikkelijk was dat zeg
Na 9 uur verslapt de aandacht van de luisteraar toch een beetje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef Evertjan het volgende:
valt het jullie trouwens ook op dat Evers het zich zelf wel lekker makkelijk maakt in het laatste uurtje. Eerst even 20-25 min. het Foute Uur imiteren dan komt Henk Blok met een kort krantenoverzicht van 2 min. Bij de uren daarvoor zitten ze soms rustig 6-7 min de kranten door te nemen. Dan nog even 3 plaatjes draaien, kort terugblikje en meneer gaat met piepende bandjes richtig Hardenberg
Aan het werk he inderdaad, alleen dan wel grappig dat ze Petertje Heerschop om 9.50 plannenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Na 9 uur verslapt de aandacht van de luisteraar toch een beetje.
Nee, want dan ben ik aan het werk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef Evertjan het volgende:
valt het jullie trouwens ook op dat Evers het zich zelf wel lekker makkelijk maakt in het laatste uurtje. Eerst even 20-25 min. het Foute Uur imiteren dan komt Henk Blok met een kort krantenoverzicht van 2 min. Bij de uren daarvoor zitten ze soms rustig 6-7 min de kranten door te nemen. Dan nog even 3 plaatjes draaien, kort terugblikje en meneer gaat met piepende bandjes richtig Hardenberg
Goeie dag vandaag, Jim?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:49 schreef Bronson het volgende:
Ze hebben die foto in de OP van Edwin Evers wel flink moeten shoppen ofniet?
huhquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:32 schreef franklop het volgende:
Dane gaat vanavond dus ook al RTL Boulevard presenteren
Jammer, doei batstietenquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:48 schreef Paul het volgende:
Hannelore gaat 15 kilo afvallen voor eind december
Dat zei ik tochquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:54 schreef Paul het volgende:
GAAT FRANK DANE ECHT RTL BOULEVARD PRESENTEREN
https://www.facebook.com/(...)6490/?type=2&theater
Rustig paul, hou hem in bedwangquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:54 schreef Paul het volgende:
GAAT FRANK DANE ECHT RTL BOULEVARD PRESENTEREN
https://www.facebook.com/(...)6490/?type=2&theater
baasjequote:
robert jensen is van de aardbodem verdwenenquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:58 schreef Evertjan het volgende:
zijn broer zal hem wel niet meer serieus nemen nu hij naast Kwalbert Verlinden zit
hij laat een groot gat achterquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
robert jensen is van de aardbodem verdwenen
Hij komt net terug van vakantie uit Californiequote:Op woensdag 18 mei 2016 18:23 schreef JayHovah het volgende:
Frank Dane bij de visagie van RTL Boulevard: " Wilt u een beetje foundation meneer Dane? Nee, pak die bruine verfroller maar..."
Filmpje met wat leuke woordfapjesquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
Wat was de verrassing voor Frank van Coen en Sander?
Goffedomme, dat heb ik helemaal gemist!quote:
Was goed op tv hoor. Ik vind dat hij vaker RTL Boulevard kan doenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Goffedomme, dat heb ik helemaal gemist!
FD is de über-dj op den radio, was hij op tv ook zo goed? Want zijn broer was koning op de radio, maar zoog op tv.
Zo'n beetje een jaar geleden dat C&S weg gingen bij 3FM. 2,1% hebben die dus ingeleverdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:11 schreef Evertjan het volgende:
Radio 538 loopt weer wat verder uit op Q
https://www.radiofreak.nl(...)loopt-uit-op-qmusic/
Update.quote:In een reactie laten Radio 538 en Paf weten dat de dj er tijdelijk niet is. “Barry Paf heeft een aantal weken vrijaf van zijn radioprogramma en is daarom even niet te horen op zender”, aldus een woordvoerder. De precieze reden is onduidelijk.
Ik neem nog een lijntje.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)-non-actief-bij-538/
Wel mooi dat Willibrord weer terug isquote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:47 schreef franklop het volgende:
Evers belt nu vrijdags met 'vrienden van de show'. Op zich wel leuk, maar het is vaak wel veel van hetzelfde...
3 ipv 6 lijkt me meer dan genoeg inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel mooi dat Willibrord weer terug is
Maar van mij hoeft het ook niet inderdaad al die typetjes door elkaar
Het is gewoon een samenwerking met die poppenshow, want de helft van de stemmen is Evers nietquote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:53 schreef franklop het volgende:
[..]
3 ipv 6 lijkt me meer dan genoeg inderdaad![]()
Zullen nog wel juiste format moeten vinden, maar zijn aardig op de weg
Toevallig dat je net de stemmen noemt die Evers niet zelf doetquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marco Borsato vind ik geweldig, wat een natte wind
Gerard Joling een beetje te simpel, elke keer weer 'www.gerardjoling.nl', 'tussen de zure lappen' en meer van dat soort one-liners. René Froger zit er een beetje tussenin, die heeft af en toe wel leuke grappen.
De broertjes De Boer blijven uiteraard goed, Willibrord was ook wel weer een keer leuk.
Dat was niet toevallig hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Toevallig dat je net de stemmen noemt die Evers niet zelf doetGeer en Rene worden door Jeroen van der Boom gedaan geloof ik.
https://www.radiofreak.nl(...)chtend-op-radio-538/quote:Frank Dane presenteert vanaf maandag zes weken lang de ochtendshow op Radio 538. Samen met sidekick Jelte van der Groot is Dane van maandag 11 juli t/m vrijdag 19 augustus te horen met de ‘Frank en Tijdelijke Ochtendshow’. Dane vervangt Edwin Evers, die de eerste weken met vakantie is en de laatste twee weken de middagshow op Radio 538 vanuit Rio de Janeiro presenteert.
Edwin Evers, Rick Romijn, Niels van Baarlen en cabaretiers Viggo Waas en Peter Heerschop volgen van maandag 8 tot en met vrijdag 19 augustus de sporters op de Olympische Spelen in Rio. Evers maakt de uitzendingen vanuit de Radio 538-studio in het Holland Heineken House, waar hij zowel topsporters als diverse artiesten ontvangt.
In verband met het tijdsverschil is Evers die twee weken niet in de ochtend, maar in de middag te horen. ‘Evers Staat Op in Rio’ is van maandag tot en met donderdag te horen van 16:00 tot 19:00 uur en op vrijdag tussen 18:00 en 21:00 uur. Coen en Sander nemen vanaf maandag 22 augustus het stokje van Edwin Evers weer over.
Dane blijft tijdens zijn invalwerk wel gewoon zijn vrijdagavondprogramma presenteren. De komende weken maakt hij die show vanuit de tuin van bekende Nederlanders.
Maandag 11 juli t/m vrijdag 19 augustus: Frank Dane in de ochtend
Maandag 8 t/m vrijdag 19 augustus: Edwin Evers vanuit Rio de Janeiro
Andere zenders
Domien Verschuuren vervangt Giel Beelen deze zomervakantie in de ochtend op 3FM en Kai Merckx valt op Qmusic in voor Mattie & Wietze.
Frank Danebaasquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:33 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)chtend-op-radio-538/
Heeft toch ook gewoon recht op vakantie?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Evers eerst weer een maand vrij
Verder wel prima, Frank is altijd leuk in de ochtend!
idd wat raar dat mensen altijd zo over Evers heen vallen als hij 4 weken vakantie neemt in de zomer. Ook al neemt hij er 6 dan nog is dat maar de helft van wat DWDD Matthijs neemtquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeft toch ook gewoon recht op vakantie?
Jan Papparazzi zit bij Sterren.nlquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:40 schreef Evertjan het volgende:
Ontzettend Dikke Ochtend Frank!!!!![]()
Misschien komt zijn broer ook nog wel een ochtendje langs als gastpresentator met Jan Papperazzi
Beatrix modelletjequote:Op woensdag 13 juli 2016 07:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Jan Papparazzi zit bij Sterren.nl
[ afbeelding ]
quote:Barry Paf keert niet meer terug op Radio 538. De dj is een al een tijdke niet te horen op de zender en bronnen lieten RadioFreak al weten dat de dj op non-actief was gesteld. Radio 538 wilde de reden van zijn afwezigheid niet mededelen, maar laat nu wel weten dat de dj vertrekt.
“Met trots en dankbaarheid neem ik afscheid van Radio 538 na twintig fantastische jaren! Het bereiken van deze mijlpaal is tegelijk een natuurlijk moment van terugblikken en vooruitkijken. Uiteindelijk heb ik geconcludeerd dat de tijd rijp is voor iets nieuws. Ik wil mij verder ontwikkelen en daarvoor is het nodig mijn horizon te verbreden”, laat Barry Paf weten in een officiële verklaring.
Waarom de dj nu precies weggaat bij het radiostation is onduidelijk. Meer dan deze verklaring is er niet afgegeven. Er is geen nieuws over een overstap naar een andere zender.
Barry Paf was één van de dj’s die het langst te horen was op Radio 538. Hij kreeg in 1997 zijn eerste programma en was jarenlang de avondjock tussen 21:00 en 0:00 uur, met onder andere het populaire item ‘Op de valreep’. De afgelopen jaren was Paf in het weekend te horen. Wie hem opvolgt is onbekend, op dit moment vervangen diverse dj’s hem afwisselend.
Soort Ruud de Wild verhaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles goed gaat met Barry.
Maar hebben Coen en Sander dan vrij?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:33 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)chtend-op-radio-538/
De Avondploeg neemt de C&S Show over, dus ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar hebben Coen en Sander dan vrij?
En hoe laat is het in Rio als het in Nederland 16u is?
Nee Evers neemt de C&S show over tussen 16 en 19..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De Avondploeg neemt de C&S Show over, dus ja.
En het is dan 11:00.
Tegen die tijd inderdaad wel, De Avondploeg al vanaf komende maandag.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee Evers neemt de C&S show over tussen 16 en 19..
Wie neemt de avondploeg dan over savonds?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tegen die tijd inderdaad wel, De Avondploeg al vanaf komende maandag.
Barry Paf? Ik weet het niet, misschien doen ze twee shows. Doet Frank Dane nu ook toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wie neemt de avondploeg dan over savonds?
Geen idee wij luisteren smiddags naar Gijs Stavermanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Barry Paf? Ik weet het niet, misschien doen ze twee shows. Doet Frank Dane nu ook toch?
De avondploeg neemt Coen en Sander over?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De Avondploeg neemt de C&S Show over, dus ja.
En het is dan 11:00.
Ow dacht dat hij op mannen viel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Frank Dane.![]()
De enige keer dat ik hem erg matig vond was met Ellen Hoog, waar hij kennelijk nogal een chanant verleden mee heeft.
Het is toch algemeen bekend dat Barry Baf eerder al drugsproblemen had en deze weer de kop opstaken? Ik heb dat onlangs nog gelezen ergens.
nee dat is zijn broerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ow dacht dat hij op mannen viel.
Volgens mij valt ie vooral op zichzelfquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ow dacht dat hij op mannen viel.
Hihih.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:47 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Volgens mij valt ie vooral op zichzelf
Dat is Albert al hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hihih.
Dane is zeker wel de grappigste bij 538
En dan nog steeds Frank Dane in de ochtend hoop ik?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:17 schreef Evertjan het volgende:
vanaf as maandag Evers in Rio in de middag. altijd wel leuke uitzendingen zijn dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |