Wow, 3-4-1-2?quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Hart; Sagna, Otamendi, Mangala, Clichy; Fernando, Fernandinho; Navas, de Bruyne, Silva; Aguero
Trapp; Aurier, Silva, Marquinhos; Van der Wiel, Rabiot, Motta, Maxwell; di Maria; Ibrahimovic, Cavani
Zo staat het op papier, maar dat zal in de praktijk wel 532 zijn.quote:
Speelt Di Maria toch weer op 10. Aurier centraal lijkt me ook geen succes.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo staat het op papier, maar dat zal in de praktijk wel 532 zijn.
Aurier heeft al vaker centraal achterin gespeeld, die move is niet uit de lucht gegrepen of zo. Sterker nog, bij Toulouse was het een centrale verdediger.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Speelt Di Maria toch weer op 10. Aurier centraal lijkt me ook geen succes.
1.76 m.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aurier heeft al vaker centraal achterin gespeeld, die move is niet uit de lucht gegrepen of zo. Sterker nog, bij Toulouse was het een centrale verdediger.
Bij ploegen die met hun achterste linie op de middellijn spelen, kan het ja. Neem aan dat PSG met een 5-3-2 opstelling niet constant op de helft van City gaat spelen.quote:
Hoezo, 5-3-2 is niet per definitie een verdedigende opstelling. Dat kan net zo goed geïnterpreteerd worden als 3-5-2.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bij ploegen die met hun achterste linie op de middellijn spelen, kan het ja. Neem aan dat PSG met een 5-3-2 opstelling niet constant op de helft van City gaat spelen.
Met dat middenveld ga je niet het spel maken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoezo, 5-3-2 is niet per definitie een verdedigende opstelling.
Met di Maria, Rabiot en Motta heb je gewoon twee klasse voetballers en een meester tacticus op het middenveld lopen, daar komen waarschijnlijk Maxwell en Van der Wiel nog bij en heb je vermoedelijk redelijk vaak een overtal situatie op het middenveld, omdat Silva die kilometers niet maakt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met dat middenveld ga je niet het spel maken.
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond vrienden, en PSVCL.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond vrienden, en PSVCL.
Pino heeft ook een hart.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:42 schreef hafcfan het volgende:
Kan pino niet weggaan. Hij verpeat dit topic
Ik begrijp nooit wie er dan denkt, Ja die Heitinga lijkt me wel een goede analist. Die nodigen we gewoon elke keer uit.quote:
Als Ibra speelt doet Maxwell vrijwel altijd mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |