mea, veel series melken zo'n laatste seizoen uit, wat de kwaliteit niet ten goede komtquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:05 schreef Jivis het volgende:
Matig zeg: http://www.vulture.com/20(...)mid=facebook_vulture
Ja, maar de seizoenen van GoT zijn al megakort. Vind het eigenlijk al veel te snel gaan, vooral ondat je er steeds een jaar op moet wachten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:11 schreef Re het volgende:
[..]
mea, veel series melken zo'n laatste seizoen uit, wat de kwaliteit niet ten goede komt
quote:Weiss added the sheer scale of the episodes in these final ones mean they can't do ten episodes in a year timeframe anymore: "It's crossing out of a television schedule into more of a mid-range movie schedule."
Aah jammer. Heb de eerste clip bekeken en dit betekent dus dat er niets boeiends gaat gebeuren in de eerste 2 afleveringen met Danyquote:
die andere twee zeggen ook veel minder dan de dany clip en idd die conclusie trok ik ook, ze zit net als in seizoen 2 weer een periode door de woestijn te banjeren, ik verwacht dan ook niet zo gek veel van haar dit seizoen, bran sansa reek arya kijk ik met name naar uitquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:18 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Aah jammer. Heb de eerste clip bekeken en dit betekent dus dat er niets boeiends gaat gebeuren in de eerste 2 afleveringen met Dany.
De andere twee ga ik niet bekijken, can't wait
dat is altijd de vraagquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:49 schreef Tanin het volgende:
Kwaliteit voor alles, dan maar langer wachten. Als het hiermee een van de weinige series met een waardig einde wordt teken ik ervoor.
de waarom is doordat ze op hun hielen werden gezeten door de mensen en de children of the forrest en ze dus die muur als bescherming hebben opgetrokkenquote:Op donderdag 14 april 2016 20:46 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja het lijkt me meer dan logisch met de powers die zij hebben... vraag is dan wel natuurlijk, waarom
Geeft niet, hebben ze meer tijd om er een fatsoenlijke seizoen te maken. Elke scène van afgelopen seizoen dat ze zelf hadden verzonnen was complete bagger.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:05 schreef Jivis het volgende:
Matig zeg: http://www.vulture.com/20(...)mid=facebook_vulture
Ik WIST dat ik die vent kendequote:Op dinsdag 12 april 2016 13:32 schreef Slayage het volgende:
de serie wordt op alle fronten gehyped atm
[ afbeelding ]
Zo'n zin in!quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:07 schreef Slayage het volgende:
een mix van de verschillende trailers, leuk filmpje
''It was as if I went to sleep for a year. And when I woke up, the world's fallen apart.''quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:07 schreef Slayage het volgende:
een mix van de verschillende trailers, leuk filmpje
http://www.nu.nl/film/424(...)thrones-al-zien.htmlquote:Journalist wil via speciale wet nieuw seizoen Game of Thrones al zien
Foto: Hollandse Hoogte
Gepubliceerd: 17 april 2016 08:41 Laatste update: 17 april 2016 09:28
Een journalist heeft een verzoek ingediend om via president Barack Obama alle afleveringen van het nieuwe seizoen van Game of Thrones al te kunnen zien. De zogenoemde FOIA-wet geeft Amerikanen toegang tot alle overheidsinformatie.
Obama is volgens The Hollywood Reporter de enige die voorafgaand aan de première van het nieuwe seizoen op 24 april alle afleveringen al mag zien.
Zender HBO liet in het verleden ook journalisten al een aantal afleveringen zien, maar ziet daar dit maal van af. "Maar Obama is de leider van de vrije wereld: als hij iets wil zien, dan weigeren we dat natuurlijk niet", stelde een woordvoerder vorige week.
Journalist Vanessa Golembewski hoopt middels de FOIA-wet zender HBO te slim af te zijn en diende een officieel verzoek in. "Ik heb geen idee of ik een kans maak, en ik weet dat er heel veel uitzonderingen op de wet zijn", schrijft ze. "Maar ik geloof niet dat Game of Thrones onze nationale veiligheid bedreigt."
Het is niet duidelijk hoe lang het gaat duren voordat de overheid haar laat weten of het verzoek wordt ingewilligd.
Nou, daar heb je wat aan zeg.quote:Op zondag 17 april 2016 10:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/film/424(...)thrones-al-zien.html
zegt me nog steeds niks, ondanks dat ik idiocracy heb gezienquote:Op zaterdag 16 april 2016 06:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik WIST dat ik die vent kendeHij speelt Frito Pendejo in Idiocracy
[ afbeelding ]
Wat een amateurs. De enige die ze goed hebben is de 'er zitten zeven dagen in een week.'quote:
Zeg het ze!quote:Op zondag 17 april 2016 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een amateurs. De enige die ze goed hebben is de 'er zitten zeven dagen in een week.'
The Faith of the Zeven predikt het bestaan van een enkele god met zeven aspecten gepersonifieerd in: 'the mother', 'the father', 'the crone', 'the warrior', 'the maiden', 'the smith' en 'the stranger'. Een beetje het verhaal: de vader, de zoon en de heilige geest.
Westeros heeft één koning (officieel dan) en heeft nooit zeven koninkrijken gekend na de invasie van Aegon.
Is er ooit wel eens een invasie van Univé geweest?quote:Op zondag 17 april 2016 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een amateurs. De enige die ze goed hebben is de 'er zitten zeven dagen in een week.'
The Faith of the Zeven predikt het bestaan van een enkele god met zeven aspecten gepersonifieerd in: 'the mother', 'the father', 'the crone', 'the warrior', 'the maiden', 'the smith' en 'the stranger'. Een beetje het verhaal: de vader, de zoon en de heilige geest.
Westeros heeft één koning (officieel dan) en heeft nooit zeven koninkrijken gekend na de invasie van Aegon.
Wat de goden betreft heb je gelijk, maar het gebied wordt best vaak 'The Seven Kingdoms' genoemd.quote:Op zondag 17 april 2016 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Seven_Kingdomsquote:Op zondag 17 april 2016 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
the seven kingdoms komt vaak voor in de serie / boeken, niks geks aan en het concept drie eenheid waarmee je de seven vergelijkt heb je wel een punt, maar ook dat is een merkwaardig iets als je maar zegt er is maar een god, maar die heeft zeven/drie gezichten, ik bid de crone / smith enz. ik bid tot god/jezus en in de bijbel bid jezus zelfs tot god, "vader vergeef hen want ze weten niet wat ze doen" komt bij mij niet echt monotheïstisch maar polytheïstisch over iigquote:Op zondag 17 april 2016 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |