Geeft niet, hebben ze meer tijd om er een fatsoenlijke seizoen te maken. Elke scène van afgelopen seizoen dat ze zelf hadden verzonnen was complete bagger.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:05 schreef Jivis het volgende:
Matig zeg: http://www.vulture.com/20(...)mid=facebook_vulture
Ik WIST dat ik die vent kendequote:Op dinsdag 12 april 2016 13:32 schreef Slayage het volgende:
de serie wordt op alle fronten gehyped atm
[ afbeelding ]
Zo'n zin in!quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:07 schreef Slayage het volgende:
een mix van de verschillende trailers, leuk filmpje
''It was as if I went to sleep for a year. And when I woke up, the world's fallen apart.''quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:07 schreef Slayage het volgende:
een mix van de verschillende trailers, leuk filmpje
http://www.nu.nl/film/424(...)thrones-al-zien.htmlquote:Journalist wil via speciale wet nieuw seizoen Game of Thrones al zien
Foto: Hollandse Hoogte
Gepubliceerd: 17 april 2016 08:41 Laatste update: 17 april 2016 09:28
Een journalist heeft een verzoek ingediend om via president Barack Obama alle afleveringen van het nieuwe seizoen van Game of Thrones al te kunnen zien. De zogenoemde FOIA-wet geeft Amerikanen toegang tot alle overheidsinformatie.
Obama is volgens The Hollywood Reporter de enige die voorafgaand aan de première van het nieuwe seizoen op 24 april alle afleveringen al mag zien.
Zender HBO liet in het verleden ook journalisten al een aantal afleveringen zien, maar ziet daar dit maal van af. "Maar Obama is de leider van de vrije wereld: als hij iets wil zien, dan weigeren we dat natuurlijk niet", stelde een woordvoerder vorige week.
Journalist Vanessa Golembewski hoopt middels de FOIA-wet zender HBO te slim af te zijn en diende een officieel verzoek in. "Ik heb geen idee of ik een kans maak, en ik weet dat er heel veel uitzonderingen op de wet zijn", schrijft ze. "Maar ik geloof niet dat Game of Thrones onze nationale veiligheid bedreigt."
Het is niet duidelijk hoe lang het gaat duren voordat de overheid haar laat weten of het verzoek wordt ingewilligd.
Nou, daar heb je wat aan zeg.quote:Op zondag 17 april 2016 10:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/film/424(...)thrones-al-zien.html
zegt me nog steeds niks, ondanks dat ik idiocracy heb gezienquote:Op zaterdag 16 april 2016 06:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik WIST dat ik die vent kendeHij speelt Frito Pendejo in Idiocracy
[ afbeelding ]
Wat een amateurs. De enige die ze goed hebben is de 'er zitten zeven dagen in een week.'quote:
Zeg het ze!quote:Op zondag 17 april 2016 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een amateurs. De enige die ze goed hebben is de 'er zitten zeven dagen in een week.'
The Faith of the Zeven predikt het bestaan van een enkele god met zeven aspecten gepersonifieerd in: 'the mother', 'the father', 'the crone', 'the warrior', 'the maiden', 'the smith' en 'the stranger'. Een beetje het verhaal: de vader, de zoon en de heilige geest.
Westeros heeft één koning (officieel dan) en heeft nooit zeven koninkrijken gekend na de invasie van Aegon.
Is er ooit wel eens een invasie van Univé geweest?quote:Op zondag 17 april 2016 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een amateurs. De enige die ze goed hebben is de 'er zitten zeven dagen in een week.'
The Faith of the Zeven predikt het bestaan van een enkele god met zeven aspecten gepersonifieerd in: 'the mother', 'the father', 'the crone', 'the warrior', 'the maiden', 'the smith' en 'the stranger'. Een beetje het verhaal: de vader, de zoon en de heilige geest.
Westeros heeft één koning (officieel dan) en heeft nooit zeven koninkrijken gekend na de invasie van Aegon.
Wat de goden betreft heb je gelijk, maar het gebied wordt best vaak 'The Seven Kingdoms' genoemd.quote:Op zondag 17 april 2016 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Seven_Kingdomsquote:Op zondag 17 april 2016 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
the seven kingdoms komt vaak voor in de serie / boeken, niks geks aan en het concept drie eenheid waarmee je de seven vergelijkt heb je wel een punt, maar ook dat is een merkwaardig iets als je maar zegt er is maar een god, maar die heeft zeven/drie gezichten, ik bid de crone / smith enz. ik bid tot god/jezus en in de bijbel bid jezus zelfs tot god, "vader vergeef hen want ze weten niet wat ze doen" komt bij mij niet echt monotheïstisch maar polytheïstisch over iigquote:Op zondag 17 april 2016 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt nog wel. Eerst is FBTO aan de beurt. Maar Univé is ook een draek van een maatschappij.quote:Op maandag 18 april 2016 07:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is er ooit wel eens een invasie van Univé geweest?
quote:Op maandag 18 april 2016 07:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Seven_Kingdoms
Graag gedaan.
Dat was precies mijn punt, waarvoor dank.quote:The name dates before the time of when Aegon the Conqueror set to unite the lands of Westeros, when there were seven independent kingdoms. Today there are nine distinct regions.
Nou, ik ben bijna weer aan het einde van S1 en ik kan je zeggen, ze hebben het over niets anders.quote:Op zondag 17 april 2016 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
baelorquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:31 schreef avotar het volgende:
[..]
Nou, ik ben bijna weer aan het einde van S1 en ik kan je zeggen, ze hebben het over niets anders.
A Lannister always pays his debts.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
baelorned
hij was veel te goed voor het wereldje van westeros
we hebben daar binnenkort ook geen last meer van, the greatest lanister killer komt binnenkort weer terug naar westeros met draken, unsullied en een horde dothrakiquote:
"binnenkort"quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
we hebben daar binnenkort ook geen last meer van, the greatest lanister killer komt binnenkort weer terug naar westeros met draken, unsullied en een horde dothraki
in het wereldje van grrm is binnekort uiteraard erg rekbaarquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"binnenkort"
dat zeggen we al 5 seizoenen
En 11 weken voor de mensen die alles compleet willen hebben voordat ze gaan starten met kijkenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Nog 4 nachtjes.... (5 voor de downloaderts...)
Mijn god... (goden...) zouden er ècht mensen zijn die zoveel geduld op kunnen brengen !???!quote:Op woensdag 20 april 2016 15:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
En 11 weken voor de mensen die alles compleet willen hebben voordat ze gaan starten met kijken
Ik hou het al 5 jaar vol.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:28 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Mijn god... (goden...) zouden er ècht mensen zijn die zoveel geduld op kunnen brengen !???!
Lijkt me afschuwelijk overal jezelf zo te moeten afschermen om maar geen spoilers te horen.
Ja.. hallo... dat heet desinteresse.quote:
Bwahahah... alles behalve datquote:Op woensdag 20 april 2016 15:40 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ja.. hallo... dat heet desinteresse.
En dan lees je wel mee in dit topic ?!?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bwahahah... alles behalve dat
Je wil niet weten hoeveel moeite en wilskracht dat vraagt. Het is meer van, dan heb ik 10 uur ongestuurd kijkplezier achter elkaar op 1 dag of 1 weekend
Da's wel nog 2 jaar wachten dan he... 2018.,.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:47 schreef Dizer het volgende:
In een interview met de schrijvers las ik dat hierna nog maar 2 seizoenen kwamen, een van 8 en een van 6 afleveringen en dan is het gedaan met de pret?
Niet als de serie begint. Dan is het tijdelijk ontwijken van dit topic.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:47 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
En dan lees je wel mee in dit topic ?!?... sorry, maar ik kan me er niets bij voorstellen wat je hier verkondigd.
Ik doe dit ook al 5 jaar. Ik mijd werkelijk alle topics tot eind juni en knal dan in 1 weekend alle afleveringen erdoor. Niet zo ingewikkeld hoor en het vergt enige discipline, maar de beloning is groot.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:28 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Mijn god... (goden...) zouden er ècht mensen zijn die zoveel geduld op kunnen brengen !???!
Lijkt me afschuwelijk overal jezelf zo te moeten afschermen om maar geen spoilers te horen.
maandag is got dagquote:Op woensdag 20 april 2016 15:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Nog 4 nachtjes.... (5 voor de downloaderts...)
heb je geen mensen in je omgeving die got kijken en onderling het een en ander bespreken?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:45 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ik doe dit ook al 5 jaar. Ik mijd werkelijk alle topics tot eind juni en knal dan in 1 weekend alle afleveringen erdoor. Niet zo ingewikkeld hoor en het vergt enige discipline, maar de beloning is groot.
Daarna lees ik de fok topics van het hele seizoen natuurlijk allemaal terug.
Na een week vervalt het recht op spoilers bij mij in de vriendengroep.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb je geen mensen in je omgeving die got kijken en onderling het een en ander bespreken?
Ik check wel altijd in m'n omgeving of ze bij zijn, maar zodra dat bepaald is, is het hek los hoor...quote:Op woensdag 20 april 2016 21:50 schreef Fylax het volgende:
ik hou dat echt niet vol joh. facebook, klasgenoten, fok. nah te veel spoilergevaar
Pff na een uur of twee kijken ben ik het dan wel beu voor de dag hoor. Wekelijks mee discussiëren is voor mij veel meer waard.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:45 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ik doe dit ook al 5 jaar. Ik mijd werkelijk alle topics tot eind juni en knal dan in 1 weekend alle afleveringen erdoor. Niet zo ingewikkeld hoor en het vergt enige discipline, maar de beloning is groot.
Daarna lees ik de fok topics van het hele seizoen natuurlijk allemaal terug.
En zo spreid je het genot ook nog.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het leuker om gewoon elke week te kijken, hier mee praten over de aflevering enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |