SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
langer, niet zwaarder, Keutenberg vind ik persoonlijk wel wat zwaarder maar die is kort.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is de klim naar het drielandenpunt niet zwaarder dan de Cauberg?
Camerig is de zwaarste van Nederland.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
In principe is de Camerig de langste en zwaarste beklimming van Nederland, lengte van ruim 4 km en de eerste kilometer gemiddeld 8%. Maar Keutenberg en Eyserbosweg zijn dan weer de venijnigste met hun steile stukken.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is wel de mooiste variant en continue klimmen, de variant van de Epenerweg is alleen zwaarder vanwege de afdalinkjes tussendoor.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Camerig is de zwaarste van Nederland.
Jammer genoeg dit jaar de variant via de Groenenweg
Zo kan Wilco later aan de kleinkinders vertellen over die keer dat opa 6 World Tour punten pakte. 10 minuten na de wedstrijd spraken ze er nog over!quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Jumbo gaat weer voor een Mollema'tje.
Kelderman: “Meekomen over de Cauberg en dan sprinten naar een mooi resultaat”
Hij wordt hooguit tiende in een sprint, tel uit je winst.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is makkelijk om te zeggen dat Kelderman eerder moet gaan aanvallen. Dat is een kansloze missie in deze wedstrijd. Ik begrijp wel dat Kelderman en Lotto-Jumbo voor de WT-punten gaan.
Die laatste lus vind ik ook weinig toevoegen, geulhemmerberg en bemelerberg zijn weinig selectief, dus dan weet je dat het om de Cauberg gaat. Daarvoor ging het nog wel eens los op de Eyserbosweg, maar dat is nu natuurlijk veel te vroegquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
de laatste lus schrappen Geulhemmerberg/Bemelerberg/Cauberg zou al een pak schelen mogen we nu wel concluderen.
Of een optie zou kunnen zijn om vanaf de top van de Keutenberg in 1 rechte lijn naar de finish te rijden. 9km
https://goo.gl/maps/3DDVc9imsbU2
Vroeger had je de Maasberg er als 1e klim in.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:37 schreef franklop het volgende:
kunnen ze erniet een paar kasseistroken inleggen? Eigenlijk zijn de heuvelklassiekers zo'n ontzettende anticlimax na de RvV, PR en de andere koersen
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:37 schreef franklop het volgende:
kunnen ze erniet een paar kasseistroken inleggen? Eigenlijk zijn de heuvelklassiekers zo'n ontzettende anticlimax na de RvV, PR en de andere koersen
Enige editie die me beetje bij is gebleven van AGR afgelopen jaren was het jaar dat Kroon had moeten winnenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit dus.
Elk jaar opnieuw kijken en elk jaar opnieuw teleurstellend.
Dat was de eerste met de nieuwe finale. Toen waren ze nog heel tevreden met hun wijziging.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:49 schreef Evertjan het volgende:
Die van 2013 met Kreuziger als winnaar was ook wel mooi
Met z'n hand in z'n wiel te prutsen zo te zien.quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 17-04-2016 om 09:34:35Bryan Coquard. #glazenbolcup reageer retweet
Einde van een tijdperkquote:Op zondag 17 april 2016 10:52 schreef borisz het volgende:
Laatste keer #demart als wielercommentator.
quote:Op zondag 17 april 2016 11:06 schreef TheArt het volgende:
Hij was aan zijn rem aan het klooien en blijft met zijn hand tussen zijn spaken steken.
[ afbeelding ]
De mannen van Roompot krijgen morgen straftraining.quote:Op zondag 17 april 2016 11:29 schreef TheArt het volgende:
11 man met 2.40 op het peloton:
Bono (LAM)
Dilier (BMC)
De Vreese (AST)
Montaguti (ALM)
Reza (FDJ)
Warbasse (IAM)
Howes (CAN)
De Vriendt (WAN)
Grellier (DEN)
Cerny (CCC)
Berlato (NIP)
Ondanks dat z'n wielerkennis misschien dan wel niet top was vond ik hem wel altijd prettig als commentator.quote:Op zondag 17 april 2016 10:52 schreef borisz het volgende:
Laatste keer #demart als wielercommentator.
Man man man...twitter:josthewissen twitterde op zondag 17-04-2016 om 11:20:44Valpartij Felline #AGR https://t.co/KFvjBNHHlf reageer retweet
Au au au...quote:Op zondag 17 april 2016 11:42 schreef baggerbaas het volgende:
Man man man...twitter:josthewissen twitterde op zondag 17-04-2016 om 11:20:44Valpartij Felline #AGR https://t.co/KFvjBNHHlf reageer retweet
Het ziet er ook echt heel achterlijk uittwitter:josthewissen twitterde op zondag 17-04-2016 om 11:20:44Valpartij Felline #AGR https://t.co/KFvjBNHHlf reageer retweet
Het is telkens hetzelfde. Er gebeurt geen reet in dat domme Limburg met al die domme weggetjes. Pas bij de laatste keer Cauberg gaat men voluit en wint er menigmaal een dopeur. Ik vind dit echt een saaie en vervelende koers.quote:Op zondag 17 april 2016 12:17 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Haten op het enige mooie wat wij zo ongeveer hebben.
14.00quote:
Obvious troll is obvious.quote:Op zondag 17 april 2016 12:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is telkens hetzelfde. Er gebeurt geen reet in dat domme Limburg met al die domme weggetjes. Pas bij de laatste keer Cauberg gaat men voluit en wint er menigmaal een dopeur. Ik vind dit echt een saaie en vervelende koers.
Een gemiddelde snelwandelwedstrijd is nog interessanter dan de AGR om te volgen.
Ik spreek toch gewoon de waarheid? Wat vind jij dan zo geweldig aan de AGR? Wat zorgt er voor dat deze koers zich kan meten met een Parijs-Roubaixquote:
Want Parijs-Roubaix is de enige andere koers die dit jaar wordt gereden?quote:Op zondag 17 april 2016 12:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik spreek toch gewoon de waarheid? Wat vind jij dan zo geweldig aan de AGR? Wat zorgt er voor dat deze koers zich kan meten met een Parijs-Roubaix
Ik vraag me af of dit ligt aan het parcours of aan de huidige generatie van favorieten op dit soort parcours.quote:Op zondag 17 april 2016 12:28 schreef Mani89 het volgende:
De Ardense klassiekers zijn de laatste jaren echt pure aids ja. Ik kan er ook niks anders van maken.
De finish van AGR is altijd wel de moeite waard.quote:Op zondag 17 april 2016 12:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik spreek toch gewoon de waarheid? Wat vind jij dan zo geweldig aan de AGR? Wat zorgt er voor dat deze koers zich kan meten met een Parijs-Roubaix
Ik wil kleinere ploegen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit ligt aan het parcours of aan de huidige generatie van favorieten op dit soort parcours.
Uiteindelijk zijn Gerrans, Valverde, Rodriguez, Moreno,etc... geen attractieve renners.En je hebt dan nog renners à la Gilbert, Kwiatkowski, Martin en co die in principe wel eens offensief durven rijden, maar door die spaarzame andere favorieten ook in een afwachtende rol worden gewrongen.
Vroeger had je dan nog renners als de Schlecks en Vino die zich niet konden permiteren om ook te wachten, die niet meededen voor plaats 8 en dus het offensief zochten, maar die heb je nu nauwelijks. Ik zie het misschien een Nibali doen bij de grote namen en dan hebben we 't wel gehad.
Denk dat het parcours er weinig mee te maken heeft ja. In de Gold Race is het parcours de laatste 15 jaar een paar keer grondig gewijzigd, maar in de Waalse Pijl en LBL niet, en daar zie je ook een steeds afwachtender koers.quote:Op zondag 17 april 2016 12:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit ligt aan het parcours of aan de huidige generatie van favorieten op dit soort parcours.
Uiteindelijk zijn Gerrans, Valverde, Rodriguez, Moreno,etc... geen attractieve renners.En je hebt dan nog renners à la Gilbert, Kwiatkowski, Martin en co die in principe wel eens offensief durven rijden, maar door die spaarzame andere favorieten ook in een afwachtende rol worden gewrongen.
Vroeger had je dan nog renners als de Schlecks en Vino die zich niet konden permiteren om ook te wachten, die niet meededen voor plaats 8 en dus het offensief zochten, maar die heb je nu nauwelijks. Ik zie het misschien een Nibali doen bij de grote namen en dan hebben we 't wel gehad.
Waarom is P-R zo bijzonder dan? Ze kunnen allemaal hard rijden. Verliezen kan je alleen door pech of valpartijen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De finish van AGR is altijd wel de moeite waard.
Aan P-R kan geen enkele koers tippen dus die vergelijking slaat sowieso nergens op.
Dit dus. Met ploegen van 6 renners heb je een stuk minder controle en gaan de Keldermannen misschien wel op 30km van de finish aanvallen. Nu is het een onbegonnen zaak.quote:
is wielrennen wel iets voor jou?quote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom is P-R zo bijzonder dan? Ze kunnen allemaal hard rijden. Verliezen kan je alleen door pech of valpartijen.
Dan is P-R inderdaad niet jouw ding.quote:Op zondag 17 april 2016 12:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kijk voor de valpartijen bij een massasprint.
Kelderman zal ten aller tijden wel weer ergens een akker inrijden. Wilco Stuntpiloot.quote:Op zondag 17 april 2016 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. Met ploegen van 6 renners heb je een stuk minder controle en gaan de Keldermannen misschien wel op 30km van de finish aanvallen. Nu is het een onbegonnen zaak.
Ook zouden de oortjes alleen gebruikt mogen worden om de renners van safety- of jury-informatie te voorzien. Dan moeten ze weer zelf gaan nadenken i.p.v. de bevelen van de ploegbaas op te volgen.
ah ok. Waarom zo laat?quote:Op zondag 17 april 2016 13:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Nog 51 minuten en NOS tenzij Belgisch internet.
Deze grootheid heb ik vanmorgen wel in levende lijven mogen ontmoeten.quote:Op zondag 17 april 2016 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je José Been zo af en toe hoort op Eurosport, viel Danny Nelissen eigenlijk nog best mee.
José of Danny?quote:Op zondag 17 april 2016 13:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Deze grootheid heb ik vanmorgen wel in levende lijven mogen ontmoeten.
Nouja, dan in vergelijking met de gemiddelde WK-wegwedstrijd, een gemiddelde Giro-etappe, de RvV of Gent-Wevelgem is de AGR ook gewoon een pauperwedstrijd.quote:Op zondag 17 april 2016 12:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De finish van AGR is altijd wel de moeite waard.
Aan P-R kan geen enkele koers tippen dus die vergelijking slaat sowieso nergens op.
Je overschat de Giro etappe's voor de rest wel eens, al geldt dat probleem ook voor de andere Waalse klassiekers en dus niet specifiek AGR. Zoals al door anderen geopperd zijn kleinere ploegen denk ik de oplossing.quote:Op zondag 17 april 2016 13:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Nouja, dan in vergelijking met de gemiddelde WK-wegwedstrijd, een gemiddelde Giro-etappe, de RvV of Gent-Wevelgem is de AGR ook gewoon een pauperwedstrijd.
Ziet er een beetje zielig uit. Werknemer die na 40 jarig dienstverband bij het oud vuil gezet wordt.quote:
Jammer dat het zo langzaam gaatquote:Op zondag 17 april 2016 13:42 schreef franklop het volgende:
Dione wordt langzaam vervangen zo door Herman de Wielerman
Mathieu van der Poelquote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Onze wielrenners ontbeert ook echt elke persoonlijkheid. Wat een stel nietszeggende sulletjes bij elkaar.
Enorm verschil inderdaad. Nu Dione nog weg.quote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Herman doet dit wel goed. Straalt toch wat meer uit dan die Gert.
Jepquote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Herman doet dit wel goed. Straalt toch wat meer uit dan die Gert.
Hoezo?quote:Op zondag 17 april 2016 14:14 schreef Reya het volgende:
Bij CCC liggen ze ook vermoedelijk elke avond aan het infuus.
Thijs Zonneveld rijdt op dit moment nog harder dan Johnny.quote:Op zondag 17 april 2016 14:37 schreef noodgang het volgende:
Het wordt tijd dat Hoogerland een kansloze aanval inzet
quote:Op zondag 17 april 2016 14:37 schreef noodgang het volgende:
Het wordt tijd dat Hoogerland een kansloze aanval inzet
En speelden ze altijd de kaart Freire op de Cauberg, die dan het wiel van Boogerd niet kon houden die de sprint aantrok en vervolgens dan altijd door Rebelling geklopt werd. #mooiwasdietijdquote:Op zondag 17 april 2016 14:30 schreef Evertjan het volgende:
Vroeger reed de Rabo-trein altijd op kop in deze koers
dat betekent vast dat de fed cup dames hebben verloren?quote:Op zondag 17 april 2016 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor wielrennen. Hopelijk met een mooiere afloop dan die pot van net.
Makkelie
Uiteraard.quote:Op zondag 17 april 2016 14:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat betekent vast dat de fed cup dames hebben verloren?
7-5 5-3 voor bertens, net al matchpoint gemistquote:
Nu mag mejuffrouw Bertens wel eens rap de laatste 8 van een grand slam gaan halen, dit is echt niet normaal meer...quote:Op zondag 17 april 2016 14:43 schreef franklop het volgende:
[..]
7-5 5-3 voor bertens, net al matchpoint gemist
Dat is toevallig, ik las net een interview met hem. Hij acht een top-10 plaats niet onmogelijk.quote:Op zondag 17 april 2016 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een goed gevoel bij Maurits Lammertink vandaag. Een goed gevoel.
Wat voor gevoel heb je bij Keldermerckx?quote:Op zondag 17 april 2016 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een goed gevoel bij Maurits Lammertink vandaag. Een goed gevoel.
Dan had je hem gister moeten zien bij die flopshow van Jandino, Joling en Gordonquote:Op zondag 17 april 2016 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een goed gevoel bij Michael Boogerd
Er lacht niemand en laten we dat ook zo houden mensenquote:Op zondag 17 april 2016 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een goed gevoel bij Michael Boogerd
Deed ie mee aan dat ?quote:Op zondag 17 april 2016 15:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan had je hem gister moeten zien bij die flopshow van Jandino, Joling en Gordon
Die mist straks weer een bocht.quote:Op zondag 17 april 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor gevoel heb je bij Keldermerckx?
Skoekeloen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor gevoel heb je bij Keldermerckx?
Ik heb Henao op 5 in mijn pronoquote:Op zondag 17 april 2016 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die mist straks weer een bocht.
Ik denk dat dat in de praktijk tegen zal vallen, in de grotere koersen dan toch. Dan worden de twee zwakste broeders thuisgelaten, de zes die wel starten zijn goed én in vorm. De sterke blokken in de finale zullen blijven bestaan en het koersverloop grotendeels hetzelfde verwacht ik.quote:Op zondag 17 april 2016 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. Met ploegen van 6 renners heb je een stuk minder controle en gaan de Keldermannen misschien wel op 30km van de finish aanvallen. Nu is het een onbegonnen zaak.
Ook zouden de oortjes alleen gebruikt mogen worden om de renners van safety- of jury-informatie te voorzien. Dan moeten ze weer zelf gaan nadenken i.p.v. de bevelen van de ploegbaas op te volgen.
Nee dat zie ik toch anders.quote:Op zondag 17 april 2016 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in de praktijk tegen zal vallen, in de grotere koersen dan toch. Dan worden de twee zwakste broeders thuisgelaten, de zes die wel starten zijn goed én in vorm. De sterke blokken in de finale zullen blijven bestaan en het koersverloop grotendeels hetzelfde verwacht ik.
In rondjes als Polen werkt het omdat er daar veel niveau- en vormverschil zit binnen het aanwezige peloton. Maar ook daar geloof ik dat 6 of 8 man per ploeg niet superveel verschil zou maken.
Alleen maar omdat Koning Leo langs de kant stond te schreeuwen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:02 schreef Evertjan het volgende:
Boom werd toen toch 5e op dit parkoer tijdens het WK
Maar kwam wel als 40ste boven op de Cauberg.quote:Op zondag 17 april 2016 15:02 schreef Evertjan het volgende:
Boom werd toen toch 5e op dit parkoer tijdens het WK
Dat lijkt me een prima bewering van Danny.quote:Op zondag 17 april 2016 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Te zwaar voor Boason Hagen. Ligt het lekker onder die steen Danny?
Om Sep wel een ster te gevenquote:Op zondag 17 april 2016 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima bewering van Danny.
Zijn argument was dat hij niet goed genoeg heuvelop kan. Dan snap je er niks van.quote:Op zondag 17 april 2016 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima bewering van Danny.
Zit die in deze koers dan?quote:
Maar volgens de Telegraaf is het maar een prutser 1e klasquote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Sep de hoogst geklasseerde lotto.nl renner gaat worden
Gesink onderschattenquote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Sep de hoogst geklasseerde lotto.nl renner gaat worden
Die kan iedereen eruit sprinten. Zie Quebecquote:
En dat zouden ze nu pas bekend maken?quote:Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef meneerfiets het volgende:
Er zouden 7! fietsen met motortje zijn gevonden tijdens de Strade Bianche.
Bron: Sporza.
Dat zou toch wel een grof schandaal zijnquote:Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef meneerfiets het volgende:
http://www.cyclingnews.co(...)laims-investigation/quote:Op zondag 17 april 2016 15:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
En dat zouden ze nu pas bekend maken?
Vanavond reportage ergens op Franse zender.quote:Op zondag 17 april 2016 15:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
En dat zouden ze nu pas bekend maken?
Vanavond een reportage schijnbaar.quote:Op zondag 17 april 2016 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou toch wel een grof schandaal zijn
Al namen bekend?
Oricaquote:Op zondag 17 april 2016 15:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanavond een reportage schijnbaar.
Ik verdenk Team Novo Nordisk.
Vroem vroem vroem. Vast bij een veldrijderquote:Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef meneerfiets het volgende:
Legendarische uitzendingquote:Op zondag 17 april 2016 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Mart geeft toe dat hij een fout maakt
Als moest mee zitten voor een Top 10 plek zei hij. Daar kan een streep door!quote:
Zonder mouwen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch een keer keurig 12e in de Vuelta geworden.
2009 t/m 2012 waren prima jaren, maar nadien...quote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch een keer keurig 12e in de Vuelta geworden.
Zal ook wel iets met de "medische begeleiding" in die jaren te maken hebben.quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
2009 t/m 2012 waren prima jaren, maar nadien...
Gewoon samen douchen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Douchen en dan lekker naar Nike toe.
En haar boobiesquote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
twitter:arjanschouten twitterde op zondag 17-04-2016 om 15:25:45Wanneer finishen de vrouwen? #agr reageer retweet
Leotwitter:giolippens twitterde op zondag 17-04-2016 om 15:27:33Die schijnen verkeerd gestuurd te zijn door Leo van Vliet…
Het vrouwenpeloton wordt nu ergens in België gemeld https://t.co/CkWicGya97 reageer retweet
ziek en die ziet dit onweer en denkt: 'ja dááa'g ik ben gekke henkie niet... 'quote:
Met een dokter in dienst die in werkelijk geen dokter was.quote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal ook wel iets met de "medische begeleiding" in die jaren te maken hebben.
Jaja dat heet hagel Thijsquote:
Ik vind het nogal wat dat Gio zijn eigen hoofd als Twitter avatar heeft.quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:arjanschouten twitterde op zondag 17-04-2016 om 15:25:45Wanneer finishen de vrouwen? #agr reageer retweet
Leotwitter:giolippens twitterde op zondag 17-04-2016 om 15:27:33Die schijnen verkeerd gestuurd te zijn door Leo van Vliet…
Het vrouwenpeloton wordt nu ergens in België gemeld https://t.co/CkWicGya97 reageer retweet
Hoef je geen medelijden mee te hebben.. die zit er vanavond gewoon warmpjes bijquote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2016 15:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat dat Gio zijn eigen hoofd als Twitter avatar heeft.
twitter:arnovermeulen twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 22:43:15Dat is alleen voor de grote jongens weggelegd beste Mani reageer retweet
Wel passend, die witte achtergrond.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:arnovermeulen twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 22:43:15Dat is alleen voor de grote jongens weggelegd beste Mani reageer retweet
Hoi Demy, ik ben je een beetje uit het oog verlorenquote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:arnovermeulen twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 22:43:15Dat is alleen voor de grote jongens weggelegd beste Mani reageer retweet
Wetenschappelijk overtuigend bewezen?quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi Demy, ik ben je een beetje uit het oog verloren
quote:Op zondag 17 april 2016 15:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wetenschappelijk overtuigend bewezen?
Samen met Breukink had je ook een leuk trioquote:Op zondag 17 april 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jean en Mart samenHet échte olijke duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |