SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
fagotquote:Op maandag 11 april 2016 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn haar is lang genoeg om zo'n staartje te doen
Ga je voor het hipster knotje?quote:Op maandag 11 april 2016 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn haar is lang genoeg om zo'n staartje te doen
ene is wat langer dan de anderequote:Op maandag 11 april 2016 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rare conclusie
Alle faggots hier hebben kort haar
Is dit waarquote:Op maandag 11 april 2016 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rare conclusie
Alle faggots hier hebben kort haar
Jij weet niet hoe ik uitzie manquote:Op maandag 11 april 2016 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dit waar
Ken alleen Etsu eigenlijk.
En FOK-IT latent.
Nou, 2 jaar geleden en 1 secondeflits. Je weet écht hoe ik uitzie, ja.quote:
Ongeveer wel.quote:Op maandag 11 april 2016 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, 2 jaar geleden en 1 secondeflits. Je weet écht hoe ik uitzie, ja.
hebnog wel wat tc opnames als jw interesse hebtquote:Op maandag 11 april 2016 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongeveer wel.
Daarbij heb ik je gezien op Fok-it z'n Facebook.
Dat lijkt me sterk, want Fok-it en ik zijn geen vrienden.quote:Op maandag 11 april 2016 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongeveer wel.
Daarbij heb ik je gezien op Fok-it z'n Facebook.
oh wat leukkk, zien!quote:Op maandag 11 april 2016 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hebnog wel wat tc opnames als jw interesse hebt
Thxquote:Op maandag 11 april 2016 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hebnog wel wat tc opnames als jw interesse hebt
Ik ken er genoeg.quote:Op maandag 11 april 2016 14:25 schreef Elan het volgende:
Durf toch te wedden dat er maar bar weinig ecto's van 1.97 in Groningen rondlopen die toevallig ook nog keihard homofiel zijn.
Dus ik vind je wel Etsu
Gelukkig valt 1,97 niet zo opquote:Op maandag 11 april 2016 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg.
Enne, als iemand aan mij gaat vragen hoelang ik ben, dan weet ik dat ik moet liegen.
Je hebt nog 1,96 en 1,98. Dat ene centimetertje zal Elan vast niet zien door die stokoude ogen van hem.quote:
Alsof ik je serieus zou gaan zoeken.quote:Op maandag 11 april 2016 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg.
Enne, als iemand aan mij gaat vragen hoelang ik ben, dan weet ik dat ik moet liegen.
Ahw das kut.quote:Op maandag 11 april 2016 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel me raar. Denk dat er een griepje aan komt. Met u?
Neequote:Op maandag 11 april 2016 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ahw das kut.
Geen griep, wel bier.
Toevallig recent Etsu ontmoet?
ik ben ook ziekjesquote:Op maandag 11 april 2016 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel me raar. Denk dat er een griepje aan komt. Met u?
Oké gelukkig.quote:
Etsu is getest......quote:Op maandag 11 april 2016 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké gelukkig.
Anders waren je klachten wrs geen griep maar eerder iets uit het HIV-segment.
misschien heb ik je aangestokenquote:Op maandag 11 april 2016 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owjee, en jij woont ook in Den Haag
Hoe weet je dan dat je aids hebt?quote:Op maandag 11 april 2016 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet getest en ik heb aids, geen hiv.
Gevoel.quote:Op maandag 11 april 2016 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je aids hebt?
Geen idee #dtzquote:Op maandag 11 april 2016 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waaraan kan je merken dat je aids hebt eigenlijk? #dtv
Bewaar ik voor de warequote:Op maandag 11 april 2016 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dus wel geven maar niet ontvangen
Jij bent geen echte Etsu vriend als je dit niet wist.quote:Op maandag 11 april 2016 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dus wel geven maar niet ontvangen
Dat is mij volledig ontgaan.quote:Op maandag 11 april 2016 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent geen echte Etsu vriend als je dit niet wist.
Onmogelijk.quote:Op maandag 11 april 2016 17:13 schreef Etsu het volgende:
Misschien moet ik het maar ongedaan maken wat ik gister heb gedaan, Haags.
Puzzels uit de kranten van vorige week gedaanquote:
Lekker toch. Ik heb geslapen en een stuk gefietst.quote:Op maandag 11 april 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Puzzels uit de kranten van vorige week gedaan
Dansles
Gym
Wandelingetje in de park
Hoorcollege
quote:
quote:
Denk wel.quote:Op maandag 11 april 2016 17:20 schreef Etsu het volgende:
ins, denk je dat mn iphone 6 in de VS werkt?
als ie simlock vrij isquote:Op maandag 11 april 2016 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus dan kwestie van prepaid simkaart indoen en dan heb ik ook tijdelijk ander nummer?
ik heb geen anderequote:Op maandag 11 april 2016 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
andere simkaart erin doen en kijken of ie werkt he
achja, toch verzekerd en daarna iphone 6 gehaald hequote:
ik denk van wel toch, ik heb m los gekochtquote:
denk wel danquote:Op maandag 11 april 2016 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk van wel toch, ik heb m los gekocht
welke heb je allemaal al gehadquote:Op maandag 11 april 2016 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb weinig verstand van pockies haal elke 2 jaar nieuwe dat is het wel.
5s was eerste daarvoor android pockiesquote:Op maandag 11 april 2016 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke heb je allemaal al gehad
ik ben begonnen met 4, toen 4S, 5, 5S en nu 6
Ik gebruik nog wel samsung pockie voor Nederlandse nummer lolquote:
kan je niet in je iphone doen danquote:Op maandag 11 april 2016 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik gebruik nog wel samsung pockie voor Nederlandse nummer lol
oh je gebruikt allebei dagelijks?quote:Op maandag 11 april 2016 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, gebruik daar gewoon mn normale nummer in
Ik gebruik mijn normale nummer alleen voor naaste familie/vrienden.quote:Op maandag 11 april 2016 17:32 schreef Etsu het volgende:
oh je gebruikt allebei dagelijks?
is dat handig
Wie zegt datquote:Op maandag 11 april 2016 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoezo ben je niet gevraagd als EXA mod Etsu?
Haha, alsof jij dat zou doen.quote:Op maandag 11 april 2016 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat
Misschien ben ik wel gevraagd en heb ik nee gezegd
op dit tempo moet de top 50 ook geen probleem zijnquote:Op maandag 11 april 2016 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na al die jaren sta ik nu eindelijk in de top 500.
Einde bericht.
Lang leve de onzinquote:Op maandag 11 april 2016 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
op dit tempo moet de top 50 ook geen probleem zijn
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 april 2016 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na al die jaren sta ik nu eindelijk in de top 500.
Einde bericht.
wat?quote:Op maandag 11 april 2016 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij de AH in de Grote Markstraat zeker?
Dichterbij ook, denk ik?quote:Op maandag 11 april 2016 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat?
En ik ga naar die in torenstraat. Fijnere winkel
Ik ben niet meer te stoppen. Zit soms 3 man op mijn account tegelijkertijd.quote:Op maandag 11 april 2016 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je zit mij gevaarlijk dicht op de hielen!
wie is de echte Haags? !quote:Op maandag 11 april 2016 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet meer te stoppen. Zit soms 3 man op mijn account tegelijkertijd.
Meestal naar de Hoogvliet bij mij om de hoek. Soms naar de AH in Houtwijk of Loosduinen.quote:
BOEIEND!quote:Op maandag 11 april 2016 18:14 schreef Etsu het volgende:
MENLogisch dat je in top500 komt.
Ik heb misschien in totaal 20 berichten in MEN geplaatst en ik heb toch mooi 161k posts
Ik weet niet of ik dat wel kan.quote:Op maandag 11 april 2016 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen wij weer lief doen tegen elkaar?
Misschien wel niks, maar dan is het nog maar net de vraag of ik het wel wil.quote:Op maandag 11 april 2016 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik erg jammer. Wat heb ik misdaan?
vals krengquote:Op maandag 11 april 2016 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien wel niks, maar dan is het nog maar net de vraag of ik het wel wil.
Geen studentenstad.quote:Op maandag 11 april 2016 20:43 schreef richolio het volgende:
Arnhem is zeker niks om te studeren? Als stad dan
Ah ja, dacht ik ook al.quote:
Heb er maar jaar gewoond verder, maar vind wel dat je het heel snel merkt in steden zonder uni.quote:Op maandag 11 april 2016 20:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah ja, dacht ik ook al.
Jammer wel, volgend jaar nieuwe studie kiezen en Artez lijkt me tof. Maar ja, das ArnhemBeetje ver vanuit Rotterdam en om daar nou te gaan wonen..
Ik heb ook niet echt het idee dat ik nou in een studentenstad woonquote:Op maandag 11 april 2016 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb er maar jaar gewoond verder, maar vind wel dat je het heel snel merkt in steden zonder uni.
Vond het ook niet echt typische studententstad.
Persoonlijk vind ik Arnhem wel leuk, maar Nijmegen is beter als je echt dat studentenleven wilquote:Op maandag 11 april 2016 20:43 schreef richolio het volgende:
Arnhem is zeker niks om te studeren? Als stad dan
quote:Op maandag 11 april 2016 21:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar alles beter dan zo`n knotje
quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind die knotjes bij mannen ook maar niets.
Hm, daar zit niks voor mij denk ikquote:Op maandag 11 april 2016 21:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Arnhem wel leuk, maar Nijmegen is beter als je echt dat studentenleven wil
Campus is eigenlijk gewoon meteen naast de snel dus Wageningen zelf ken ik niet echt verder, maar ik zou zeggen dat dat wel zou moeten haast jaquote:Op maandag 11 april 2016 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
In Wageningen wonen toch niet zoveel andere mensen behalve de studenten?
Denk dat Groningen nog wel luek is, alleen zo ver weg meteenquote:
Lekker minstens 2 uur naar de bewoonde wereld.quote:Op maandag 11 april 2016 21:51 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat Groningen nog wel luek is, alleen zo ver weg meteen
jouw bewoonde wereld is wel ver weg zegquote:Op maandag 11 april 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker minstens 2 uur naar de bewoonde wereld.
quote:Op maandag 11 april 2016 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
Het enige dat daar gedurende het jaar schijnt te gebeuren is een bevrijdingsestival dat leuk is.
Behalve dat Wageningen verder echt kei plat is.. Dat is echt gewoon hoopje studenten op het platteland. Weet niet of dat op nog meer plekken zo isquote:Op maandag 11 april 2016 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Uiteindelijk zal het in de meeste universiteitssteden niet zo veel ontlopen.
amsterdam, den haag en rotterdam.quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik woon naast de paardenafdeling van de diergeneeskundefaculteit, soms ook het gevoel dat ik op het platteland leef met al die paardenstront overal.
Als je gewoon al je shit hebt in Groningen dan mis je daar niks aan denk ik. Groningen als stad heeft ook gewoon alles volgens miiiiiiiij.quote:Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
nee, maar groningen - utrecht is al 2 uur ofzo koekoek.
Vraag me af hoe dat is om te wonenquote:Op maandag 11 april 2016 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wageningen is eigenlijk gewoon een dorpje, iets groter dan Leiderdorp.
Plus een paar grote studentenflats.
Alles draait om de uni verder.
Niks mis mee.
Heb 3 mensen gekend die daar woonden.quote:Op maandag 11 april 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hahaha
[..]
Als je gewoon al je shit hebt in Groningen dan mis je daar niks aan denk ik. Groningen als stad heeft ook gewoon alles volgens miiiiiiiij.
[..]
Vraag me af hoe dat is om te wonen
Dat is waar. Ik ben namelijk in 14 jaar Nederland ook nauwelijks buiten Rotterdam geweest.quote:Op maandag 11 april 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Als je gewoon al je shit hebt in Groningen dan mis je daar niks aan denk ik. Groningen als stad heeft ook gewoon alles volgens miiiiiiiij.
Lekker hoorquote:Op maandag 11 april 2016 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel leuker om te wonen dan randstad. Maar goed, komt door mijn boerengeest.
Ik woon nu dichtbij een stad en gebruik eigenlijk niets van de faciliteiten. Dan kun je net zo goed voor wat meer rust gaan denk ik.quote:
Wist nog geen eens dat het een stad wasquote:Op maandag 11 april 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb 3 mensen gekend die daar woonden.
Vonden de rust wel prettig, maar qua stad was het waardeloos.
ja ik mis gewoon brabantjequote:Op maandag 11 april 2016 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel leuker om te wonen dan randstad. Maar goed, komt door mijn boerengeest.
Ik ga over een paar jaar ook wel weer naar een kleinere stad.quote:Op maandag 11 april 2016 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woon nu dichtbij een stad en gebruik eigenlijk niets van de faciliteiten. Dan kun je net zo goed voor wat meer rust gaan denk ik.
quote:Op maandag 11 april 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou hier geen kinderen willen opvoeden, VEEL te druk.
Echt wel, zelfs dat nee. Dan alsnog gewoon een dorpjequote:
preciesquote:
Alleen als je een A-locatie kan krijgen denk ik.quote:Op maandag 11 april 2016 23:42 schreef Elan het volgende:
Gewoon in buitenwijk vam grote stad toch Inso
Zit niet zo te stoken man.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie mogen elkaar niet zo, heb ik het idee.
Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is overduidelijk, daar hoef ik niet voor te stoken.
Wie niet?quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
Al hebben we soms onze struggles
Bans worden niet besprokenquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil wel weten waarom hij een ban heeft.
daar krijg je geen ban voor. Het is hier geen Turkijequote:Op dinsdag 12 april 2016 10:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jou beledigen, bijdehand doen tegen mij.
Pas nou op met die landenvergelijkingen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar krijg je geen ban voor. Het is hier geen Turkije
sjezusquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:53 schreef Elan het volgende:
R&P / Dwangmedicatie en dwangbehandeling stoppen
Lolquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:53 schreef Elan het volgende:
R&P / Dwangmedicatie en dwangbehandeling stoppen
wat is de redenquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb Etsu gesproken. Hij baalt enorm van zijn ban.
Hoe heet iequote:Op dinsdag 12 april 2016 12:54 schreef Elan het volgende:
Inso er zit hier Poolse supermarkt kun je me iets lekkers aanraden. En nee niet caissière.
welkequote:Op dinsdag 12 april 2016 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Door een bepaalde moderator. Laten we hem boycotten.
Lekker niets kopen man. Behalve als ze goedkoop goed vleeswaren hebben.quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
En ze hebben vaak wel goedkope frisdrank uit Polen geimporteerd.
Ik durf te zeggen, kutter.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Zulke dingen wilde ik proberen
Of snoep.
Poolse keuken is net zo kut als NL lol
God levert geen half werk, dus het zou me niets verbazen als dit het geval zou zijnquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:00 schreef Mortaxx het volgende:
Zou wat zijn als wij allemaal bidden voor etsu en hij dan ineens geen homo meer is
met de kruistochten heeft Hij ons ander mooi laten zittenquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
God levert geen half werk, dus het zou me niets verbazen als dit het geval zou zijn
Zou niet weten waar de Poolse keuken uit bestaatquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Zulke dingen wilde ik proberen
Of snoep.
Poolse keuken is net zo kut als NL lol
karpers uit de vieze slootquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zou niet weten waar de Poolse keuken uit bestaat
Veel simpele aardappel en vleesgerechten. Ook soort haring uit blik met soort pasta.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zou niet weten waar de Poolse keuken uit bestaat
Dan moet je gaan vissenquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:12 schreef muthus het volgende:
Ik zit al iets van drie jaar lurkend hier en zie nu pas dat er een topic is voor écht niks te doen hebben![]()
Als rashollander kan ik dit beamen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat je er mee moet zijn opgegroeid.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Als rashollander kan ik dit beamen.
Zou buitenlandse gast dan ook never boerenkool of erwtensoep voorschotelen.
Al kunnen ze bijna allemaal stroopwafel of rookworst wel waarderen.
Echt hequote:Op dinsdag 12 april 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah, hij houdt nu ook van de Nederlandse keuken.
Nasi, bami, roti-god.
Mijn moeder koopt tegenwoordig ook elke maand bakken met conimex spul online om in Polen "nederlandse bami" te maken.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder koopt tegenwoordig ook elke maand bakken met conimex spul online om in Polen "nederlandse bami" te maken.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah, hij houdt nu ook van de Nederlandse keuken.
Nasi, bami, roti-god.
quote:
Beste transfer van PSV dit seizoenquote:
stamppotje gevenquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Als rashollander kan ik dit beamen.
Zou buitenlandse gast dan ook never boerenkool of erwtensoep voorschotelen.
Al kunnen ze bijna allemaal stroopwafel of rookworst wel waarderen.
Ik maak gewoon boerenkooltje hoor, ook al heb ik gasten over de vloer.quote:
Vind het er goor uitzien en stinkt bovendien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maak gewoon boerenkooltje hoor, ook al heb ik gasten over de vloer.
lol waar stinkt boerenkooltje naquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het er goor uitzien en stinkt bovendien.
Alle kool stinkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |