SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
fagotquote:Op maandag 11 april 2016 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn haar is lang genoeg om zo'n staartje te doen
Ga je voor het hipster knotje?quote:Op maandag 11 april 2016 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn haar is lang genoeg om zo'n staartje te doen
ene is wat langer dan de anderequote:Op maandag 11 april 2016 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rare conclusie
Alle faggots hier hebben kort haar
Is dit waarquote:Op maandag 11 april 2016 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rare conclusie
Alle faggots hier hebben kort haar
Jij weet niet hoe ik uitzie manquote:Op maandag 11 april 2016 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dit waar
Ken alleen Etsu eigenlijk.
En FOK-IT latent.
Nou, 2 jaar geleden en 1 secondeflits. Je weet écht hoe ik uitzie, ja.quote:
Ongeveer wel.quote:Op maandag 11 april 2016 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, 2 jaar geleden en 1 secondeflits. Je weet écht hoe ik uitzie, ja.
hebnog wel wat tc opnames als jw interesse hebtquote:Op maandag 11 april 2016 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongeveer wel.
Daarbij heb ik je gezien op Fok-it z'n Facebook.
Dat lijkt me sterk, want Fok-it en ik zijn geen vrienden.quote:Op maandag 11 april 2016 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongeveer wel.
Daarbij heb ik je gezien op Fok-it z'n Facebook.
oh wat leukkk, zien!quote:Op maandag 11 april 2016 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hebnog wel wat tc opnames als jw interesse hebt
Thxquote:Op maandag 11 april 2016 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hebnog wel wat tc opnames als jw interesse hebt
Ik ken er genoeg.quote:Op maandag 11 april 2016 14:25 schreef Elan het volgende:
Durf toch te wedden dat er maar bar weinig ecto's van 1.97 in Groningen rondlopen die toevallig ook nog keihard homofiel zijn.
Dus ik vind je wel Etsu
Gelukkig valt 1,97 niet zo opquote:Op maandag 11 april 2016 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg.
Enne, als iemand aan mij gaat vragen hoelang ik ben, dan weet ik dat ik moet liegen.
Je hebt nog 1,96 en 1,98. Dat ene centimetertje zal Elan vast niet zien door die stokoude ogen van hem.quote:
Alsof ik je serieus zou gaan zoeken.quote:Op maandag 11 april 2016 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg.
Enne, als iemand aan mij gaat vragen hoelang ik ben, dan weet ik dat ik moet liegen.
Ahw das kut.quote:Op maandag 11 april 2016 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel me raar. Denk dat er een griepje aan komt. Met u?
Neequote:Op maandag 11 april 2016 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ahw das kut.
Geen griep, wel bier.
Toevallig recent Etsu ontmoet?
ik ben ook ziekjesquote:Op maandag 11 april 2016 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel me raar. Denk dat er een griepje aan komt. Met u?
Oké gelukkig.quote:
Etsu is getest......quote:Op maandag 11 april 2016 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké gelukkig.
Anders waren je klachten wrs geen griep maar eerder iets uit het HIV-segment.
misschien heb ik je aangestokenquote:Op maandag 11 april 2016 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owjee, en jij woont ook in Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |