roos.. zullen wij ook 1 tegen 100 spelen?quote:
Oostenrijkquote:Op zondag 10 april 2016 21:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Grimaldi is toch van Monaco? Die hebben NL echt nooit gehad. De Russen ook niet, dus dan maar de Duitsers.
Grimaldi is inderdaad Monacoquote:Op zondag 10 april 2016 21:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Grimaldi is toch van Monaco? Die hebben NL echt nooit gehad. De Russen ook niet, dus dan maar de Duitsers.
De straatprijs komt nog.quote:Op zondag 10 april 2016 21:40 schreef Onnoman het volgende:
met dit programma zie ik echt zelden een winnaar
Nu moet ik er ook aan denkenquote:Op zondag 10 april 2016 21:40 schreef Szura het volgende:
Bij het woord 'Loft' denk ik aan dat vadsige dikke wijf van de Plus
Esmee is wel een schatje hoorquote:Op zondag 10 april 2016 21:40 schreef Szura het volgende:
Bij het woord 'Loft' denk ik aan dat vadsige dikke wijf van de Plus
Jij kent deze grap niet, Tagliano?quote:Op zondag 10 april 2016 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je insinueren dat haar luier lekt?
Ik kijk zelden schaatsenquote:Op zondag 10 april 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kent deze grap niet, Tagliano?
Lachwekkend inderdaadquote:Op zondag 10 april 2016 21:43 schreef noodgang het volgende:
Als je een agenda een madiwodo ben je echt een mongool
Dat sobersoquote:Op zondag 10 april 2016 21:43 schreef noodgang het volgende:
Als je een agenda een madiwodo ben je echt een mongool
Een agenda, ook wel madiwodo genoemd naar de afkortingen van enkele dagen van de week, is een boekwerk van papier of een digitaal bestand waarin de dagen van een jaar staan. Mensen gebruiken een agenda meestal om afspraken in te noteren. Tegenwoordig wordt ook vaak gebruikgemaakt van een elektronische of digitale agenda op een computer of op een speciaal daarvoor ontwikkeld stukje techniek. Maar de afzetmarkt voor papieren agenda's is groot gebleven.quote:
ok echt niemand zat op deze rotzooi te wachtenquote:Op zondag 10 april 2016 21:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een agenda, ook wel madiwodo genoemd naar de afkortingen van enkele dagen van de week, is een boekwerk van papier of een digitaal bestand waarin de dagen van een jaar staan. Mensen gebruiken een agenda meestal om afspraken in te noteren. Tegenwoordig wordt ook vaak gebruikgemaakt van een elektronische of digitale agenda op een computer of op een speciaal daarvoor ontwikkeld stukje techniek. Maar de afzetmarkt voor papieren agenda's is groot gebleven.
sikkeneur!!!!!!! Er zijn hier ook mensen die wel wat willen leren hoor!!!!!!! jezus christus hey!quote:Op zondag 10 april 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ok echt niemand zat op deze rotzooi te wachten
Ik ook, lastig vraag.quote:Op zondag 10 april 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou A ook bij het gokken niet overwogen hebben, had denk ik B gekozen.
Omdat Gooooooeeeeedenoverdag niet klinktquote:Op zondag 10 april 2016 21:46 schreef F1gamer het volgende:
Waarom zegt Gaston Goedenavond, terwijl het overdag is
Dat klonk te dom om goed te zijn idd.quote:Op zondag 10 april 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou A ook bij het gokken niet overwogen hebben, had denk ik B gekozen.
altijd beter dan 9kquote:Op zondag 10 april 2016 21:47 schreef Joezi het volgende:
Blij zijn met 50 000 pauperprijsje____!!!!!!
Kan ook nog Goedemorgen of Goedemiddagquote:Op zondag 10 april 2016 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat Gooooooeeeeedenoverdag niet klinkt
Dat bepaalt zij nietquote:Op zondag 10 april 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat zij daar behoefte aan heeft
quote:Op zondag 10 april 2016 21:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Kan ook nog Goedemorgen of Goedemiddag
Fortuna kan het goed gebruiken.quote:Op zondag 10 april 2016 21:47 schreef Joezi het volgende:
Blij zijn met 50 000 pauperprijsje____!!!!!!
Dopingquote:
Ik ben niet biquote:
Bosjequote:
Welke kleur heeft een tien eurobiljet als economievraagquote:Op zondag 10 april 2016 21:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sowieso altijd, die vragen zuigen stuk voor stuk.
Als ik met haar zou samenwonen, zou ze wel een tets per week krijgen denk ikquote:Op zondag 10 april 2016 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Als er dan een interessantere categorie komt spacet Caroline hem altijd.
Ook geen Natuurkunde?quote:Op zondag 10 april 2016 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Nooit scheikunde gehad, maar hier had ik wel neutron gegokt
mwah dit zat op het snijvlak.quote:Op zondag 10 april 2016 21:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit was trouwens gewoon een natuurkundevraag ipv scheikunde. Lekker incorrect weer avrotros, met je Haagse metro.
Ik komende week op zoek naar onze metroquote:Op zondag 10 april 2016 21:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit was trouwens gewoon een natuurkundevraag ipv scheikunde. Lekker incorrect weer avrotros, met je Haagse metro.
Ik kreeg dat bij scheikunde en niet bij natuurkundequote:Op zondag 10 april 2016 21:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja.quote:
quote:
Hij woont in een ananas diep in de zeequote:Op zondag 10 april 2016 21:59 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu het ananasliedje van 1dk in m'n hoofd
Ik een Toppertje en een Breezer Ananas.quote:Op zondag 10 april 2016 21:59 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu het ananasliedje van 1dk in m'n hoofd
afkorting millenniumbugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |