Prachtige massief glazen bol met een doorsnede van 80 mm. Inclusief kleine houten standaard. Wordt geleverd in een luxe verpakking voor EURO 29,95.
quote:Aha. En hoe weet je zeker dat hij massief is
Op dinsdag 26 november 2002 19:22 schreef Slaapmeisje het volgende:Prachtige massief glazen bol met een doorsnede van 80 mm. Inclusief kleine houten standaard.
quote:Dank je wel Knuffie. De tijden dat ik wel wakker ben, overkomen dit soort attente buien mij nog wel eens
Op dinsdag 26 november 2002 19:28 schreef Knuffie het volgende:
Wat ontzettend attent van je, slaapmeisje !![]()
quote:Kom je vanavond ook gezellig naar de #truth ?
Op dinsdag 26 november 2002 19:30 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Dank je wel Knuffie. De tijden dat ik wel wakker ben, overkomen dit soort attente buien mij nog wel eens
Furby jij ook ?
quote:Ach, meneer Furby, voor die prijs kun je natuurlijk ook niet de wereld verwachten. Die van mij heeft destijds zo´n 150 Fleuro (= Franse Euro) gekost en was dan weliswaar een stuk groter en geplaatst op een bronzen standaard, maar voor de beginnende scryer of als decoratief opleukertje in je huis en voor iemand met een wat krappere beurs is deze aanbieding van large.nl toch alleraardigst.
Op dinsdag 26 november 2002 19:29 schreef Furby het volgende:[..]
Aha. En hoe weet je zeker dat hij massief is
Je moet zeker geen verkopers geloven, die vertellen maar wat en stellen alles mooier voor dan het is. En hoe weet jij dat het echt hout is
De brandproef
(aansteker)
quote:Russian, American, it's all made in Taiwan!!!
Op dinsdag 26 november 2002 19:33 schreef Disorder het volgende:
"Made in Thailand.."
Maar nu verkloot ik dit topic weer met een movie-quotje
quote:Ik probeer het serieus zonder je te beledigen maar
Op dinsdag 26 november 2002 19:33 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Ach, meneer Furby, voor die prijs kun je natuurlijk ook niet de wereld verwachten. Die van mij heeft destijds zo´n 150 Fleuro (= Franse Euro) gekost en was dan weliswaar een stuk groter en geplaatst op een bronzen standaard, maar voor de beginnende scryer of als decoratief opleukertje in je huis en voor iemand met een wat krappere beurs is deze aanbieding van large.nl toch alleraardigst.
WTF is een scryer???? Een bollekijker?
quote:Scrying is de benaming voor een eeuwenoude techniek om via het staren in een glazen/kristallen bol, de weerspiegeling van een wateroppervlak, kaarsvlam, (zwarte) spiegel, andermans ogen o.i.d. beelden op te vangen. Dit kunnen ook toekomstbeelden zijn, maar is niet noodzakelijkerwijze het doel van scryen.
Op dinsdag 26 november 2002 19:45 schreef kwib het volgende:[..]
Ik probeer het serieus zonder je te beledigen maar
quote:ah. Thanks voor de uitleg.
Op dinsdag 26 november 2002 19:53 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Scrying is de benaming voor een eeuwenoude techniek om via het staren in een glazen/kristallen bol, de weerspiegeling van een wateroppervlak, kaarsvlam, (zwarte) spiegel, andermans ogen o.i.d. beelden op te vangen. Dit kunnen ook toekomstbeelden zijn, maar is niet noodzakelijkerwijze het doel van scryen.
quote:geen d&d'er merk ik alweer
Op dinsdag 26 november 2002 19:45 schreef kwib het volgende:[..]
Ik probeer het serieus zonder je te beledigen maar
quote:Nope
Op dinsdag 26 november 2002 19:58 schreef DeWaasheid het volgende:[..]
geen d&d'er merk ik alweer
Gewoon nieuwsgierig.
D&D = Dungons & Dragons ???
|
Forum Opties | |
---|---|