quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
truequote:Op zondag 10 april 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die boeit het niet of ze 9000 euro krijgen, flopshow.
Dat is nog geen 10% van zijn jaarsalaris man.quote:
quote:Op zondag 10 april 2016 21:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Een voordeel van dit filmpje; de telefoon zal wel niet overgaan.
Gaat vanavond al de openhaard in. Omdat het kan.quote:Op zondag 10 april 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat doe zelfs ik man, doe normaalquote:Op zondag 10 april 2016 21:27 schreef Bolasie het volgende:
De tering die zijn rijk
9k verdienen ze vast in een minuutje
als ze rijk zijn doen ze niet mee aan zon kansloze loterijquote:Op zondag 10 april 2016 21:27 schreef Bolasie het volgende:
De tering die zijn rijk
9k verdienen ze vast in een minuutje
Zipportal vindt dit leuk.quote:Op zondag 10 april 2016 21:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Gaat vanavond al de openhaard in. Omdat het kan.
jaquote:
Jij bent gewoon chagrijnig dat je het wielrennen hebt gemist.quote:Op zondag 10 april 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
454 euro.quote:Op zondag 10 april 2016 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal wel een drempelbedragje in zitten
Ik kon de laatste 9km alsnog zien bij mijn oma. Dat heb ik goed geregeld, hé?quote:Op zondag 10 april 2016 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent gewoon chagrijnig dat je het wielrennen hebt gemist.
Ah dat valt dan ook nog wel mee, al die bedragen weet ik niet uit mijn hoofdquote:
Dat komt omdat ze dronken zijnquote:Op zondag 10 april 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze vinden het echt teringgrappig, zo weinig dat het is.
Ik ben trots op je. Oma even in de keuken weggestopt om af en toe een snack langs te brengen?quote:Op zondag 10 april 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kon de laatste 9km alsnog zien bij mijn oma. Dat heb ik goed geregeld, hé?
Oh echt zijn ze dronken? Dat had ik niet doorquote:
ik ookquote:Op zondag 10 april 2016 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Ben plotseling heel blij dat die student niks heeft gewonnen
Wat een afgunstquote:Op zondag 10 april 2016 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Deze mensen gun ik het echt absoluut niet.quote:Op zondag 10 april 2016 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Die keek meequote:Op zondag 10 april 2016 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Oma even in de keuken weggestopt om af en toe een snack langs te brengen?
Ik denk, ik zeg het evenquote:Op zondag 10 april 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh echt zijn ze dronken? Dat had ik niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |