quote:Nee.....
Op dinsdag 26 november 2002 19:18 schreef Kos het volgende:
Dat komt omdat je een nieuwbie bent... Je hebt zeker nog nooit van "Check de Park" gehoord? Alberto doesn't ring a bell?
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 19:18 schreef Fogerty het volgende:
http://forum.fok.nl/profile.php?id=2889
ben irl neger... maar ik gedraag me als een normaal mens ik loop niet rond alsof ik in me been ben geschoten .. en k ben intelligent
quote:Dan ben jij geen echte neger
Op dinsdag 26 november 2002 19:28 schreef IrfieJ het volgende:
meld me als neger !!!![]()
![]()
ben irl neger... maar ik gedraag me als een normaal mens ik loop niet rond alsof ik in me been ben geschoten .. en k ben intelligent
Wat een onzin-topic.....waarschijnlijk hebben alleen blanke mensen niets beters te doen dan de hele dag te internetten
quote:
Op woensdag 27 november 2002 18:57 schreef Patries86 het volgende:
negers zijn te druk met hun homies en te druk met wijfen versieren om ze later te verkrachten
Dit topic mag dicht!
quote:Vergeet vooral niet het rondhangen in Winkelcentra waarbij de favoriet houding er als volgt uitziet:
negers zijn te druk met hun homies en te druk met wijfen versieren om ze later te verkrachten
quote:oops
Op woensdag 27 november 2002 22:20 schreef GroteNeger het volgende:
Wat is dit voor een rare stelling?
Kijk als er nou teksten met een surinaams accent of zo geschreven worden dan is het wat anders...
quote:Dat mag niet van de integratiecursusleider
Op woensdag 27 november 2002 22:24 schreef MikeyMo het volgende:
Kijk als er nou teksten met een surinaams accent of zo geschreven worden dan is het wat anders...
quote:Schrijven met accent dat kan er maar een wezen , Jah zeg het maar hardop !
Op woensdag 27 november 2002 22:24 schreef MikeyMo het volgende:
Ja, vinnik eigenlijk ook: alsof je aan iemands tekst kan zien wat voor huidskleur die heb.Kijk als er nou teksten met een surinaams accent of zo geschreven worden dan is het wat anders...
quote:Niet allemaal tegelijk
Op woensdag 27 november 2002 22:27 schreef Sitethief het volgende:[..]
Schrijven met accent dat kan er maar een wezen , Jah zeg het maar hardop !
quote:Wat doe jij hier dan... Je klinkt als een wijfie dat daar wel voor zou vallen
quote:Vind je het gek dat er niet veel negers posten op Fok!, als domme mensen zoals jij zulke domme opmerkingen maken.
Mijn vriend is Antilliaan en post hier ook, gelukkig weten wij beter.
Dom wijf.
quote:Alles goed daar in Crooswijk?
slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |