quote:Smith' vrouw Racquel raakte dankzij het vuurwapengeweld gewond aan haar been.
quote:
quote:Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BNTczMzk1MjU1MV5BMl5BanBnXkFtZTcwNDk2MzAyMg@@._V1_UY317_CR2,0,214,317_AL_.jpg" on this server.
Reference #24.dd61645f.1460306642.176a0a4e
DAT JE PLAATJE HET NIET DOET KUT!quote:
Dat is dan wel weer netjes van hemquote:Op zondag 10 april 2016 18:33 schreef richolio het volgende:
De schutter, ene Cardell A. Hayes (28), bleef wachten op de plaats delict totdat de politie arriveerde en kon vervolgens worden gearresteerd.
quote:Op zondag 10 april 2016 20:08 schreef Baas_bas het volgende:
Leuk, zullen we de hele tijd allemaal van die films van hem op tv krijgen de komende maand zeker
quote:Op zondag 10 april 2016 20:22 schreef crystal_meth het volgende:
Bekend zijn omdat je je een lederen ei kan gooien en een sugar bowl gewonnen hebt.
quote:
Lees de OPquote:
quote:Will Smith, een voormalige American football-speler van de New Orleans Saints
quote:Op zondag 10 april 2016 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die acteur van Fresh Prince of Bel Air
Redelijk vanzelfsprekend toch? NWS = de enige waarheid.quote:Op zondag 10 april 2016 19:37 schreef Infection het volgende:
Dat mensen hier in trappen. Dan moet NWS wel je enige nieuwsbron zijn.
Deed men ook, begreep ik. Alleen werd de titel vrij snel aangepast.quote:Op zondag 10 april 2016 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit bericht ook zo op de FrontPage zetten graag.
Dood Will Smith hakt er hard in bij Kardashianquote:Op zondag 10 april 2016 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit bericht ook zo op de FrontPage zetten graag.
Die Will is het niet. Veder is dit eigenlijk geen nieuws meer in Amerika. Ten zij je beroemd bent.quote:Op zondag 10 april 2016 20:08 schreef Baas_bas het volgende:
Leuk, zullen we de hele tijd allemaal van die films van hem op tv krijgen de komende maand zeker
quote:
Ze hadden toevallig die avond gegeten met een agent die betrokken was bij de dood van de vader van de schutter.quote:Op zondag 10 april 2016 19:02 schreef Tengano het volgende:
En dat allemaal als gevolg van een lichte botsing
Hij moest juist de man die gooit neerhalen.quote:Op zondag 10 april 2016 20:22 schreef crystal_meth het volgende:
Bekend zijn omdat je je een lederen ei kan gooien en een sugar bowl gewonnen hebt.
En wat heb jij allemaal gewonnen in je leventje? En hoeveel mensen waren hier getuigen van? En hoe veel heb je er mee verdiend?quote:Op zondag 10 april 2016 20:22 schreef crystal_meth het volgende:
Gut, daar hebben we weer zo'n droeftoeter.quote:Op maandag 11 april 2016 13:32 schreef begaaierd het volgende:
[..]
En wat heb jij allemaal gewonnen in je leventje? En hoeveel mensen waren hier getuigen van? En hoe veel heb je er mee verdiend?
Juist!
Bemoei jij je mee als ik vragen mag?quote:Op maandag 11 april 2016 14:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Gut, daar hebben we weer zo'n droeftoeter.
En waar heb ik dat gezegd? Ik vraag de persoon gewoon wat hij/ zij heeft bereikt in zijn/ haar leven. Aangezien hij/zij aangeeft dat het niet bijzonder veel voorstelt als iemand beroemd is door het winnen van een Super Bowl.quote:Op maandag 11 april 2016 14:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Gut, daar hebben we weer zo'n droeftoeter.
''Ja maar jouw leven stelt niets voor'' vind ik de meest irritante drogreden na Reductio Ad Hitlerum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |