Vind je het gek, die spelen toch nergens meer om? Als alles tegenzit verliezen ze ook nog eens hun licensie volgend seizoenquote:Op zondag 10 april 2016 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
Het lijkt echt net alsof Twente er geen zin in heeft.
Wat denk je van jezelf in de kijker spelen? Licensie verliezen ze niet.quote:Op zondag 10 april 2016 18:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vind je het gek, die spelen toch nergens meer om? Als alles tegenzit verliezen ze ook nog eens hun licensie volgend seizoen
Gaat Twente toch niet meer lukken, dit seizoen is verlorenquote:Op zondag 10 april 2016 18:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat denk je van jezelf in de kijker spelen? Licensie verliezen ze niet.
Spelers zijn net als de club zelf... Vallen en... Tja... Opstaan doen ze straks welquote:Op zondag 10 april 2016 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
Was ook weinig aan de hand. Die kerel moest gewoon blijven staan.
Niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 april 2016 18:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat Twente toch niet meer lukken, dit seizoen is verloren
Ja.quote:Op zondag 10 april 2016 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Nelom zet zijn been er wel een beetje tussen, maar een penalty is wat makkelijk
Geen pingelquote:Op zondag 10 april 2016 18:27 schreef Catch22- het volgende:
Die lamachunubuyuk is echt een faalscheids
Deze nam gelukkig wel de goede beslissingquote:Op zondag 10 april 2016 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Iedere andere scheidsrechter had hem kunnen geven. Was er zelf ook even bang voor.
quote:
Dat is het hele seizoen al het geval. Nooit grote uitslagen omdat ze eerst 30 kansen nodig hebben voor 1 doelpunt.quote:Op zondag 10 april 2016 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
Feyenoord verzaakt wel in het afmaken zeg.
Dat is een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 10 april 2016 18:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is het hele seizoen al het geval. Nooit grote uitslagen omdat ze eerst 30 kansen nodig hebben voor 1 doelpunt.
Gezelligquote:Op zondag 10 april 2016 18:30 schreef GGMM het volgende:
Ik kom de laatste 2 minuten van deze wedstrijd nog even meepikken.
Doen ze de hele wedstrijd alquote:Op zondag 10 april 2016 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ze gaan ook allemaal op een sukkeldrafje naar voren.
The fuck.
Deze waren nog relatief goedquote:Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef GGMM het volgende:
Nou, als deze 2 minuten een beetje symbool staan voor de hele wedstrijd dan ben ik blij dat ik hem gemist heb.
Dat zal het zijn idd. En als Ziyech dan ook z'n dag niet heeft dan is het een verloren zaak.quote:Op zondag 10 april 2016 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terug op zijn normale niveau. Die uitspattingen van de afgelopen weken waren al miraculeus
Om vervolgens de bal te verprutsen ja.quote:Op zondag 10 april 2016 18:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 actie, door de benen van een Feyenoorder
Dat klopt, maar heeft dus niet helemaal niets goed gedaanquote:Op zondag 10 april 2016 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om vervolgens de bal te verprutsen ja.
HIj liep alsnog de bal over de achterlijn of het nou in stijl ging of niet.quote:Op zondag 10 april 2016 18:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat klopt, maar heeft dus niet helemaal niets goed gedaan
Water is nat, Immers mistquote:Op zondag 10 april 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
Kuyt vindt dat Feyenoord te veel kansen kreeg?
Logisch, gezien de onzin die hij praatquote:Op zondag 10 april 2016 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ziyech geeft niet zo vaak een interview.
Niet mee eens. Hij komt soms ietwat gefrustreerd over, maar het is geen domme jongen.quote:Op zondag 10 april 2016 18:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Logisch, gezien de onzin die hij praat
Jep want hij helpt graag een steentje bij.quote:Op zondag 10 april 2016 18:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Logisch, gezien de onzin die hij praat
Dat is hij wel anders koos hij niet voor Twente en Marokko. Al is hij door Twente opgelicht.quote:Op zondag 10 april 2016 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Hij komt soms ietwat gefrustreerd over, maar het is geen domme jongen.
100% geen pingelquote:Op zondag 10 april 2016 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Hij komt soms ietwat gefrustreerd over, maar het is geen domme jongen.
Kuyt-uitsprakenquote:Op zondag 10 april 2016 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jep want hij helpt graag een steentje bij.
Totaal niet mee eens dat van Marokko. Ken je het hele verhaal wel?quote:Op zondag 10 april 2016 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is hij wel anders koos hij niet voor Twente en Marokko. Al is hij door Twente opgelicht.
Ja meneer is op zijn pikkie getrapt door Blind, dus kiest uit rancune voor een land dat echt nog nooit wat gepresteerd heeft. Zit daar ook nog op de bank ook. Heeft alleen zichzelf te pakken.quote:Op zondag 10 april 2016 18:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens dat van Marokko. Ken je het hele verhaal wel?
Die Blind is wel heel erg dom geweest. Maar ja.. dat doet hij al sinds hij bondscoach is.quote:Op zondag 10 april 2016 18:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja meneer is op zijn pikkie getrapt door Blind, dus kiest uit rancune voor een land dat echt nog nooit wat gepresteerd heeft. Zit daar ook nog op de bank ook. Heeft alleen zichzelf te pakken.
Nee.quote:Op zondag 10 april 2016 18:47 schreef RvLaak het volgende:
Zijn er geen betere momenten geweest dit weekend???
Dat klopt, maar Zyjech nog dommer. Blind gaat uiteindelijk wel weg, maar hij gaat nooit wat presteren op bijvoorbeeld een WK.quote:Op zondag 10 april 2016 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Blind is wel heel erg dom geweest. Maar ja.. dat doet hij al sinds hij bondscoach is.
Vraag me wel af wat de reden is dat hij daar op de bank zit?quote:Op zondag 10 april 2016 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Zyjech nog dommer. Blind gaat uiteindelijk wel weg, maar hij gaat nooit wat presteren op bijvoorbeeld een WK.
Ik geef ze nog een goede kans ook zo tegen een Twente zonder Mokotjo en Gutiérrezquote:Op vrijdag 15 april 2016 11:01 schreef hafcfan het volgende:
Vanavond weer een knotsgekke speelronde in de JL en voor de Graafschap is het alles of niets. Aangezien het aannemelijk is dat ze uit bij AZ en Utrecht verliezen en thuis van Ajax MOET het vanavond gebeuren tegen Twente in de achterhoek.
Ik mag hopen van wel. Komende 4 potjes verliezen graag.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap gaat niet verliezen vandaag.
Alsof Cambuur het volhoudt in de play-offs.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel. Komende 4 potjes verliezen graag.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel. Komende 4 potjes verliezen graag.
Uh, ik riep een half jaar terug al dat het niks zou worden met Cambuur.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Cambuur het volhoudt in de play-offs.
N-A-Ï-E-F
Je kan beter Excelsior/W2 treffen dan De Graafschap in de plee ofsquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Cambuur het volhoudt in de play-offs.
N-A-Ï-E-F
Ja laat mij effe hopen dat SCC erin blijft maat. Gaat toch niet gebeuren maar okequote:
Dan moet GAE 3e/4e worden of 7e toch?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
Stijn is er nog een mogelijkheid dat De Graafschap en GAE niet bij elkaar in komen? Ik wil dat die erin blijven/komen
Ligt aan vanavond. Bij winst Graafschap is het wel klaar jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja laat mij effe hopen dat SCC erin blijft maat. Gaat toch niet gebeuren maar oke
Geen ideequote:Op vrijdag 15 april 2016 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet GAE 3e/4e worden of 7e toch?
Cambuur heeft nog wel 2 wedstrijdjes waarin ze punten kunnen pakken toch? Maar zie dat alsnog niet gebeuren. NEC, Willem II en Excelsior met WII en Excelsior thuis meen ik.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ligt aan vanavond. Bij winst Graafschap is het wel klaar ja
Ik ga voor degradatie van Excelsior en een coinflip bij De Graafschap. Hun gedeelte is zo lastig dat ik daar geen uitspraken over durf te doenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan beter Excelsior/W2 treffen dan De Graafschap in de plee ofs
Klopt. Die 2 moet je kunnen pakken, maar als De Graafschap vanavond wint moet je ze beide winnenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur heeft nog wel 2 wedstrijdjes waarin ze punten kunnen pakken toch? Maar zie dat alsnog niet gebeuren. NEC, Willem II en Excelsior met WII en Excelsior thuis meen ik.
Ik denk W2quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga voor degradatie van Excelsior en een coinflip bij De Graafschap. Hun gedeelte is zo lastig dat ik daar geen uitspraken over durf te doen
De Graafschap eindigt sowieso 17equote:Op vrijdag 15 april 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
Stijn is er nog een mogelijkheid dat De Graafschap en GAE niet bij elkaar in komen? Ik wil dat die erin blijven/komen
Klopt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Die 2 moet je kunnen pakken, maar als De Graafschap vanavond wint moet je ze beide winnen
Dus nummer 6 Emmen zit bij Excelsior/W2? Moet Emmen GAE even inhalenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap eindigt sowieso 17e
n2/n5 treft De Graafschap en momenteel is dat VVV (2) - GAE (5)
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dus nummer 6 Emmen zit bij Excelsior/W2? Moet Emmen GAE even inhalen
Dit kan toch nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/jupilerplayoffs
Volgtip.
Liever Volendam of MVV dan Emmen. En vooral NAC.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit kan toch nietOnderin Volendam, Eindhoven, Excelsior. Allemaal aids clubs. Bovenin. VVV-GAE-Graafschap en Emmen.
Emmen krijgt het stadion wel vol in de eredivisie. Volendam heeft nooit volk kunnen trekken. NAC is wel tof jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Volendam of MVV dan Emmen. En vooral NAC.
MVV is wel de enige tolereerbare club uit Limburg.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:07 schreef hafcfan het volgende:
Maar als loller Nac eruit vliegt daar heb je bijna gegarandeerd aids
Dus momenteel is bidden voor NAC gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:07 schreef hafcfan het volgende:
Maar als loller Nac eruit vliegt daar heb je bijna gegarandeerd aids
VVV speelt ook wel geinig dit jaarquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MVV is wel de enige tolereerbare club uit Limburg.
Alsof MVV het haaltquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vindt VVV ook wel leukquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat de Eredivisie wel een welkome meevaller voor hun zou zijn gezien hun financiële gezeik.quote:
Natuurlijk niet, zou wel hilarisch zijn trouwens.quote:
Verwachten ze dat door de verkleining van het stadion het nu iedere week vol zit waardoor iedereen een seizoenskaart koopt?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:10 schreef hafcfan het volgende:
Bij Vitesse zijn sommigen seizoenkaarten van 240 euro naar 340 euro gegaanDat wordt dus weer een enorme leegloop daar.
Door die verkleining schijnt alles duurder te worden en jagen ze juist nog meer volk weg. Keek ff op die fb pagina. Iedereen madquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verwachten ze dat door de verkleining van het stadion het nu iedere week vol zit waardoor iedereen een seizoenskaart koopt?
Volendam ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zou wel hilarisch zijn trouwens.
Jij bent nog nooit in de koel geweest blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En terecht, ik zou ook geen 100 euro extra gaan betalen na dit halfjaar met Maas. Zou verdomme geld toe willenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Door die verkleining schijnt alles duurder te worden en jagen ze juist nog meer volk weg. Keek ff op die fb pagina. Iedereen mad
Doe mij dan maar W2quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eindhoven is ook niks meer. Nac/W2/Excelsior dus
Dat is werkelijk fantastisch om te horenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk inmiddels ook. Een wedstrijd met Cabral wil ik niet missen.
Ik denk dat NAC het gaat halen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eindhoven is ook niks meer. Nac/W2/Excelsior dus
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is werkelijk fantastisch om te horen
Dat kanquote:
Op last van Derksen, we moeten allemaal een beetje hetzelfde eruit zienquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:20 schreef Mkr het volgende:
Waarom heeft Jurjus vrijwel dezelfde kleur kleding als de rest van het elftal.
Die hadden vorig jaar Graafschap uit moeten schakelen in de eerste ronde toen. Ik meen een onterecht niet toegekende goal of iets met buitenspelquote:
quote:
Uh, okequote:
Klopt. Zie ze dit jaar zomaar promoverenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hadden vorig jaar Graafschap uit moeten schakelen in de eerste ronde toen. Ik meen een onterecht niet toegekende goal of iets met buitenspel
BREUERquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondanks dat Sparta al kampioen is, doen ze niet aan zwakkere opstellingen of rouleren
Opstelling Sparta: Kortsmit, Dumfries, Breuer, Van Drongelen, Dougall, Klaasen, Sanusi, Van Moorsel, Verhaar, Stokkers, Brogno
Bergkamp en Dijkstra zijn geblesseerd.
Bergkamp is een uiterst sympathieke jongenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondanks dat Sparta al kampioen is, doen ze niet aan zwakkere opstellingen of rouleren
Opstelling Sparta: Kortsmit, Dumfries, Breuer, Van Drongelen, Dougall, Klaasen, Sanusi, Van Moorsel, Verhaar, Stokkers, Brogno
Bergkamp en Dijkstra zijn geblesseerd.
ik zie m alleen op de dumpertquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je toevallig een youtubelinkje daarvan?
Hij zou alleen zijn achternaam moeten veranderenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bergkamp is een uiterst sympathieke jongen
Ze hebben in ieder geval de vorm op het goede moment te pakken. Beetje het omgekeerde Volendam welquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Zie ze dit jaar zomaar promoveren
Ja heb zelf ook al zitten zoekenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik zie m alleen op de dumpert
Hij praat inderdaad veel te veel voor zijn naamquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zou alleen zijn achternaam moeten veranderen
En hij kan er ook echt helemaal niks van.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij praat inderdaad veel te veel voor zijn naam
Ook wel een puntje van aandachtquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij kan er ook echt helemaal niks van.
quote:
Hij zei ook specifiek bij het voetbal?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Rutte vindt dat overlastveroorzakers bij het voetbal aangepakt moeten worden?
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet, niks mis met overlast.
Kan Rutte niet eens de pest krijgen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Rutte vindt dat overlastveroorzakers bij het voetbal aangepakt moeten worden?
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet, niks mis met overlast.
Staat het nou 3-0 of 3-2?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
HET KAN NOG
NAC 3-0 JONG PSV
NAC 3-2 JONG PSV
Die hebben naar Liverpool gekeken denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
HET KAN NOG
NAC 3-0 JONG PSV
NAC 3-2 JONG PSV
Dat moet toch haast wel een jaar of 20 geleden zijnquote:
Vrij vervelend dat die weer uit vorm zijn jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente heeft mazzel dat alleen Ajax uit nog een lastige wedstrijd is.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)avoriete_speler.html
Die man zou niet misstaan op een metalfestival, iedereen denkt dan dat ie "SLAAAYEEEER!" brultquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)avoriete_speler.html
Gelukkig zijn ze daar al mee bezigquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die club kunnen ze maar beter opheffen.
Nounounounouquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die club kunnen ze maar beter opheffen.
Rot op met dat kutcambuur van je. De Graafschap is 10x beter en leuker.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme zeg. Nu moet SCC echt een keer winnen
Zelfs winst kan nutteloos zijn. Als De Graafschap ergens nog een punt pakt, bieden ze doelsaldo als compensatie.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met ook al niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Zonder Mokotjo, Guti en Ziyech die vandaag het weer laat afweten zijn we niet veel beter dan De Graafschap hoor
Wow.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Rot op met dat kutcambuur van je. De Graafschap is 10x beter en leuker.
Guti hebben ze weer aan het voetballen gekregen ? Wowquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Zonder Mokotjo, Guti en Ziyech die vandaag het weer laat afweten zijn we niet veel beter dan De Graafschap hoor
Echt niet? Het enige wat Twente overeind houdt is Ziyech en zijn individuele bevliegingen. Voor de rest doen veel clubs lang niet onder.quote:
Eh nee.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver. Slecht nieuws is dat.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziyech geschorst tegen Excelsior.
RIP Willem II
Stijn is het hiermee eens.quote:'Tactisch toptrainer Kalezic gaat het PSV lastig maken'
VI-verslaggever Freek Jansen blikt vooruit op het duel tussen Roda JC Kerkrade en PSV van zaterdagavond
sowquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Rot op met dat kutcambuur van je. De Graafschap is 10x beter en leuker.
Het is inderdaad wachten op het goddelijke Willem II dat morgen mag aantreden tegen ADO Den Haagquote:
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wachten op het goddelijke Willem II dat morgen mag aantreden tegen ADO Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |