Ik had sowieso meer verwacht van dat middenveld (Sink-De Jong-Beek), maar helaas. Al merk je natuurlijk ook dat het een team blijft met zeer weinig automatismen, wat niet helptquote:Op zondag 17 april 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar werkte verder ook niet hard volgens mij.
En zeker Frank is gevoelig voor hard werken wat dat betreft
"We speelden 0-0 tegen Heracles omdat we geen Messi in de spits hebben." - Frankquote:Op zondag 17 april 2016 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook . Maar hij moet ook mannetjes passeren , losspelen en uithalen . Moet er mooi uitzien etc etc
Tegen Sparta van de week ook de zwakste schakel.quote:Op zondag 17 april 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Want Sinkgraven had een uitstekende voorbereiding. Helaas is hij daarna nooit meer in die vorm gekomen en heeft hij ook nog gekwakkelt met blessures. En sowieso nauwelijks speeltijd meer.
Het is gewoon een vrij statisch middenveld. Het zijn allemaal best goede spelers als je ze in hun kracht gebruikt, maar dat kan niet voor iedereen en dan moeten ze op posities spelen waar ze dingen moeten doen die ze totaal niet kunnen.quote:Op zondag 17 april 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tegengoal tegen Rapid toen was ook een fout van Bazoer, maar alleen Sinkgraven kreeg de volle laag.
Daarbij ben ik nog steeds van mening dat er een creatieve speler bij moet op het middenveld. Doe maar ipv Bazoer, die speelt toch al weken matig.
Tja..quote:Op zondag 17 april 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"We speelden 0-0 tegen Heracles omdat we geen Messi in de spits hebben." - Frank
Over De Jong las ik wel goede dingen. Dat hij misschien wel verder is dan Beek en sowieso dan Nouri.quote:Op zondag 17 april 2016 00:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had sowieso meer verwacht van dat middenveld (Sink-De Jong-Beek), maar helaas. Al merk je natuurlijk ook dat het een team blijft met zeer weinig automatismen, wat niet helpt
Jong Ajax is tegenwoordig het afvoerputje geworden van gefrustreerde en dwalende zieltjes die bij Ajax I uit de gratie zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen Sparta van de week ook de zwakste schakel.
Die is op weg naar de uitgang denk ik
En jongens zoals Warmerdam en Clement waarvan je weet dat ze nooit Ajax 1 bereiken .quote:Op zondag 17 april 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jong Ajax is tegenwoordig het afvoerputje geworden van gefrustreerde en dwalende zieltjes die bij Ajax I uit de gratie zijn.
Oneens, al hoorde hij ook niet bij de bestenquote:Op zondag 17 april 2016 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij PSV onder 21 zit er volgens mij nog een redelijk oprechte gedachte bij. Passen niet enorm veel spelers van het eerste toe, buiten Maher, alleen als ze terugkomen van hevige blessures.quote:Op zondag 17 april 2016 00:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En jongens zoals Warmerdam en Clement waarvan je weet dat ze nooit Ajax 1 bereiken .
Laat af en toe prima dingen zien ja, mannetje met potentiequote:Op zondag 17 april 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over De Jong las ik wel goede dingen. Dat hij misschien wel verder is dan Beek en sowieso dan Nouri.
Zal ook wel erbij komen in de voorbereiding volgend seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Zou zonde zijn, want talent heeft hij.quote:Op zondag 17 april 2016 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schöne mag je geslaagd noemen. Andersen hoef je nog niet af te schrijven, Dolberg komt er aan.quote:Op zondag 17 april 2016 00:15 schreef Gruisman het volgende:
Van die Denen is uiteindelijk alleen Eriksen geslaagd dus, had dat zeker niet verwacht.
Allemaal een beetje dezelfde typesquote:Op zondag 17 april 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vrij statisch middenveld. Het zijn allemaal best goede spelers als je ze in hun kracht gebruikt, maar dat kan niet voor iedereen en dan moeten ze op posities spelen waar ze dingen moeten doen die ze totaal niet kunnen.
Jammer dat die jongen geblesseerd is geraaktquote:Op zondag 17 april 2016 00:14 schreef Brammess het volgende:
Fischer is overigens echt op ramkoers. Wilt niet bijtekenen en is compleet voorbij gestreefd door Younes. In de zomer weg of een Boilesen scenario dreigt.
Fischer was de zwakste ja bij nader inzien . Maar Sinkgraven liep erbij alsof het niks meer uitmaakte . Waarom die nu weer bij de selectie is mij een raadselquote:Op zondag 17 april 2016 00:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oneens, al hoorde hij ook niet bij de besten
Poulsen niet te vergetenquote:Op zondag 17 april 2016 00:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Schöne mag je geslaagd noemen. Andersen hoef je nog niet af te schrijven, Dolberg komt er aan.
Voor zijn blessure was het ook echt ontiegelijk kut.quote:Op zondag 17 april 2016 00:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat die jongen geblesseerd is geraakt
Ja maar Schone werd niet binnengehaald als ''talent'', van Andersen/Fischer/Boilesen had men echt de gedachte dat het potentiële toppers konden worden.quote:Op zondag 17 april 2016 00:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Schöne mag je geslaagd noemen. Andersen hoef je nog niet af te schrijven, Dolberg komt er aan.
Mentaal geknaktquote:Op zondag 17 april 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, want talent heeft hij.
Maar lekker weg doen en kijk maar of Muric en Cerny er klaar voor zijn in de voorbereiding. Anders vleugelspeler erbij halen.quote:Op zondag 17 april 2016 00:14 schreef Brammess het volgende:
Fischer is overigens echt op ramkoers. Wilt niet bijtekenen en is compleet voorbij gestreefd door Younes. In de zomer weg of een Boilesen scenario dreigt.
Het zijn allemaal ideale lopers zoals Klaassen in het échte 4-3-3 systeem nog speelde.quote:Op zondag 17 april 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal een beetje dezelfde types
Ik kan me voorstellen dat de omgeving bij het eerste iets inspirerender is, hij heeft in ieder geval niet zijn plekje verdiend op basis van maandagquote:Op zondag 17 april 2016 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fischer was de zwakste ja bij nader inzien . Maar Sinkgraven liep erbij alsof het niks meer uitmaakte . Waarom die nu weer bij de selectie is mij een raadsel
quote:Op zondag 17 april 2016 00:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laat af en toe prima dingen zien ja, mannetje met potentieWat dat betreft zit het middenveld wel goed de komende jaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nog niet overtuigd dat Nouri erbij gaat komen trouwens.Oh.
Bij Ajax is het ook redelijk vechten tegen een bierkaai geworden voor veel spelers. De zekerheidjes doen het hem.quote:
Toen had hij wel een iets minder walgelijk houdinkje naar mijn herinnering, maar was het vooral gewoon een blind paard dat zichzelf voorbij bleef lopen. Vreemd dat zo'n jongen voor de wedstrijd dan wel alles in de kruising schietquote:Op zondag 17 april 2016 00:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Voor zijn blessure was het ook echt ontiegelijk kut.
Tja als hij dat zelf ook vindt dan moet ie maar ergens anders zijn heil zoeken .quote:Op zondag 17 april 2016 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de omgeving bij het eerste iets inspirerender is, hij heeft in ieder geval niet zijn plekje verdiend op basis van maandag
Ach kan altijd mislopen met de ontwikkeling.quote:Op zondag 17 april 2016 00:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja maar Schone werd niet binnengehaald als ''talent'', van Andersen/Fischer/Boilesen had men echt de gedachte dat het potentiële toppers konden worden.
Heeft de voetbalkwaliteiten er wel voor op zich, dat mag geen probleem zijnquote:Op zondag 17 april 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zit het middenveld wel goed de komende jaren.
Ben nog niet overtuigd dat Nouri erbij gaat komen trouwens.
Veels te lief ook en te weinig randement om fucking Gudelj eruit te spelenquote:Op zondag 17 april 2016 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ajax is het ook redelijk vechten tegen een bierkaai geworden voor veel spelers. De zekerheidjes doen het hem.
Zeker maar vind het alsnog een teleurstelling, vooral gezien de goede start van Fischer en de techniek van Andersenquote:Op zondag 17 april 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach kan altijd mislopen met de ontwikkeling.
We hebben er dan 4 gehaald voor 4 miljoen en Eriksen heeft dat in zijn eentje al terugverdient.
Dan is Gudelj ook op zijn best ja.quote:Op zondag 17 april 2016 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal ideale lopers zoals Klaassen in het échte 4-3-3 systeem nog speelde.
Zo is het eigenlijk.
Frank vindt hem fysiek er nog niet klaar voor.quote:Op zondag 17 april 2016 00:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft de voetbalkwaliteiten er wel voor op zich, dat mag geen probleem zijn
Terug naar Heerenveen voor een jaartje en dan maar hopen voor hem dat De Boer weg isquote:Op zondag 17 april 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien gaat Ajax hem wel verhuren volgend seizoen.
Duurt wel weer een halfjaar voordat dat opgevangen isquote:Op zondag 17 april 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is Gudelj ook op zijn best ja.
Daarom zou ik er ook niet heel rouwig zijn als Klaassen of Bazoer vertrekt. Natuurlijk zijn ze belangrijk, maar dat is wel op te vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |