Het is geen bejaardentempo, het is gewoon niets. Een prachtige goal over de grond hebben we voor het laatst gezien tegen Sjeltik in de CL, of die 20 minuten tegen GAE (wel zonder goal maar je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op zondag 17 april 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank denkt dat we tegenstanders kapot spelen met ons bejaardentempo.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 17 april 2016 00:37 schreef Brammess het volgende:
Laten we trouwens stellen dat als we morgen winnen, dat we kampioen zijn.
Die goal tegen Celtic was dan ook echt een wereldgoal hoor, nog op een "hoog" niveau ook.quote:Op zondag 17 april 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is geen bejaardentempo, het is gewoon niets. Een prachtige goal over de grond hebben we voor het laatst gezien tegen Sjeltik in de CL, of die 20 minuten tegen GAE (wel zonder goal maar je begrijpt wat ik bedoel).
Eensquote:Op zondag 17 april 2016 00:37 schreef Brammess het volgende:
Laten we trouwens stellen dat als we morgen winnen, dat we kampioen zijn.
Frank zegt A en doet B. Hij zegt dat we gaan domineren maar ondertussen counteren we en gokken we op individuele klasse.quote:Op zondag 17 april 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is geen bejaardentempo, het is gewoon niets. Een prachtige goal over de grond hebben we voor het laatst gezien tegen Sjeltik in de CL, of die 20 minuten tegen GAE (wel zonder goal maar je begrijpt wat ik bedoel).
Het is eigenlijk gewoon een schande dat je zoveel moeite had met SC fucking Cambuur. Dat je ook niet wint in Kerkrade, ook niet thuis van Heracles.quote:Op zondag 17 april 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank zegt A en doet B. Hij zegt dat we gaan domineren maar ondertussen counteren we en gokken we op individuele klasse.
Van teamspel is weinig sprake meer.
Opportunisme noemen we datquote:Op zondag 17 april 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank zegt A en doet B. Hij zegt dat we gaan domineren maar ondertussen counteren we en gokken we op individuele klasse.
Van teamspel is weinig sprake meer.
Altijd ook dat walgelijke "ja maar PSV"quote:Op zondag 17 april 2016 00:40 schreef Brammess het volgende:
Het gebrek aan creativiteit ligt er gewoon puur aan dat spelers vol gegooid worden met instructies lijkt mij. Vooral "zekerheid eerst"
>> http://nos.nl/artikel/207(...)station-spelers.html
Europa League niet te vergeten.quote:Op zondag 17 april 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een schande dat je zoveel moeite had met SC fucking Cambuur. Dat je ook niet wint in Kerkrade, ook niet thuis van Heracles.
PSV is ook vaak niet om aan te zien, klopt. Maar het is een compleet irrelevant standpunt en heeft er niks mee te maken dat het bij Ajax vaak een tragedie was.quote:Op zondag 17 april 2016 00:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd ook dat walgelijke "ja maar PSV"
Alsof het voor het beoordelen van het spel relevant is of PSV wel of niet wint
Lang speelde PSV bijzonder leuk voetbal, maar nu is er inmiddels geen kut meer aan.quote:Op zondag 17 april 2016 00:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
PSV is ook vaak niet om aan te zien, klopt. Maar het is een compleet irrelevant standpunt en heeft er niks mee te maken dat het bij Ajax vaak een tragedie was.
Laatste 10 wedstrijden, op Cambuur na waren best een topshow, komt denkik vooral door het feit dat ze maar 1x per week spelen nu.
Precies, blijkbaar is het voor dit team nodig om een volle week te trainen om een goede wedstrijd af te kunnen leverenquote:Op zondag 17 april 2016 00:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
PSV is ook vaak niet om aan te zien, klopt. Maar het is een compleet irrelevant standpunt en heeft er niks mee te maken dat het bij Ajax vaak een tragedie was.
Laatste 10 wedstrijden, op Cambuur na waren best een topshow, komt denkik vooral door het feit dat ze maar 1x per week spelen nu.
Vooral het gebrek aan kansen kunnen creeëren was schrijnendquote:Op zondag 17 april 2016 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja. Zonedekkinggenot.
Daar schrokken ze wel even van.
Het feit dat Milik beter is gaan voetballen helpt ook absoluut, dan zie je maar wat een effect een goed draaiende spits op een team heeft.quote:Op zondag 17 april 2016 00:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, blijkbaar is het voor dit team nodig om een volle week te trainen om een goede wedstrijd af te kunnen leveren
Wat vertrouwen niet met een spits kan doenquote:Op zondag 17 april 2016 00:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het feit dat Milik beter is gaan voetballen helpt ook absoluut, dan zie je maar wat een effect een goed draaiende spits op een team heeft.
Als je Milik in het begin van het seizoen bekijkt, dat is een absolute tragedie. Maar nu is het gewoon echt goed wat hij laat zien. Helpt zeker voor de middenvelders en buitenspelers.
Oftewel Milik heeft ons kampioen gemaakt
Alleen bij Molde waren er legio kansen. Toen vond vooral Fischer zichzelf ongewoon interessant.quote:Op zondag 17 april 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral het gebrek aan kansen kunnen creeëren was schrijnend
El Ghazi in die laatste seconde die vanaf 50 centimer de bal wist te missenquote:Op zondag 17 april 2016 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen bij Molde waren er legio kansen. Toen vond vooral Fischer zichzelf ongewoon interessant.
Ik weet niet meer precies alles, maar wel dat het mysterie was hoe je daar wegliep zonder winst.quote:Op zondag 17 april 2016 00:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
El Ghazi in die laatste seconde die vanaf 50 centimer de bal wist te missen
Toch denk ik dat je met deze poule in de CL wel minimaal 4 wedstrijden had gewonnen.quote:Op zondag 17 april 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies alles, maar wel dat het mysterie was hoe je daar wegliep zonder winst.
Want dan leer je wel opeens zonedekking kapot te spelen?quote:Op zondag 17 april 2016 00:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je met deze poule in de CL wel minimaal 4 wedstrijden had gewonnen.
Zoals tegen een kapot Milan , Lyon , Celtic en dat Cypriotische clubje etcquote:Op zondag 17 april 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want dan leer je wel opeens zonedekking kapot te spelen?
Tegen APOEL werd Ajax op Cyprus zelf wel redelijk genaaid door de scheidsrechter. In eigen huis hadden ze een penalty nodig.quote:Op zondag 17 april 2016 01:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoals tegen een kapot Milan , Lyon , Celtic en dat Cypriotische clubje etc
Mensen die het nog steeds gooien op motivatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |