Helaas, ik zag het altijd wel in hem zitten door zijn techniek. Maar hij heeft bij Willem II ook maar weinig laten zien jammer genoeg.quote:Op zondag 17 april 2016 00:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Andersen naar FC Kopenhagen ofzo . Of Midgetland
Heb hem sindskort op Snapchatquote:Op zondag 17 april 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens blokkeert Gudelj allerlei mensen op Twitter, of je hem rechtstreeks mentionde of niet, die kritiek op hem hadden.
Genot.
Ook die journalisten zijn ongelofelijk kritiekloos bij de persconferenties van De Boer bijvoorbeeld.quote:
Echt een raar figuur.quote:Op zondag 17 april 2016 00:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Heb hem sindskort op Snapchat
[ afbeelding ]
Volg dan Barry van Galen op Facebook. Dat is veel leuker kan ik meldenquote:Op zondag 17 april 2016 00:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Heb hem sindskort op Snapchat
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook het liefste hebben, maar dat gaat sowieso niet gebeuren. Dan heeft hij het basismiddenveld + Sinkgraven + Serero + van de Beek + eventueel Schöne voor zich.quote:Op zondag 17 april 2016 00:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouri als linksbuiten gaat weinig zin hebben denk ik. Zet hem dan maar gewoon op het middenveld als het om de kat zijn kut gaat
Ik had hem nog wel eens kans gegund in de voorbereidingquote:Op zondag 17 april 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas, ik zag het altijd wel in hem zitten door zijn techniek. Maar hij heeft bij Willem II ook maar weinig laten zien jammer genoeg.
Sta je straks met twee middenvelders (als Schöne ook speelt) op de flanken. In de wedstrijden die Ajax zo speelde was het zelfs voor FdB-begrippen niet om aan te glurenquote:Op zondag 17 april 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook het liefste hebben, maar dat gaat sowieso niet gebeuren. Dan heeft hij het basismiddenveld + Sinkgraven + Serero + van de Beek + eventueel Schöne voor zich.
De voorbereiding valt tegenwoordig ook niets meer over te zeggen.quote:Op zondag 17 april 2016 00:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik had hem nog wel eens kans gegund in de voorbereiding
Alleen AT5 vorig jaar volgens mij had eindelijk eens een goed interview met vragen waar wij als fans ook vaak mee zitten.quote:Op zondag 17 april 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook die journalisten zijn ongelofelijk kritiekloos bij de persconferenties van De Boer bijvoorbeeld.
Schijnt wel een sociale jongen in de groep te zijn, als je jonge jongens lovend over hem hoort.quote:
Misschien dat ze hem erbij houden als backup linksbuiten wanneer Fischer weggaat.quote:Op zondag 17 april 2016 00:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik had hem nog wel eens kans gegund in de voorbereiding
Die doen niks meer met AT5 na het uitlekken van wat hij zei over Boilesen.quote:Op zondag 17 april 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen AT5 vorig jaar volgens mij had eindelijk eens een goed interview met vragen waar wij als fans ook vaak mee zitten.
Maar de meeste journalisten kruipen Frank ook alleen maar in zijn hol.
Schöne op rechtsbuiten vind ik echt niks, totaal geen snelheid of tempo en loopt ook altijd gewoon naar het middenveld.quote:Op zondag 17 april 2016 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sta je straks met twee middenvelders (als Schöne ook speelt) op de flanken. In de wedstrijden die Ajax zo speelde was het zelfs voor FdB-begrippen niet om aan te gluren
Met dit Ajax niet neequote:Op zondag 17 april 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De voorbereiding valt tegenwoordig ook niets meer over te zeggen.
Ik hoop ooit op een megadiscussie over dat gezeik over muurtjes of hun spelkwaliteit. Vandaag weer naar Bayern gekeken. Dat zijn pas muurtjes die ze tegenkomen, niet gezond.quote:Op zondag 17 april 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen AT5 vorig jaar volgens mij had eindelijk eens een goed interview met vragen waar wij als fans ook vaak mee zitten.
Maar de meeste journalisten kruipen Frank ook alleen maar in zijn hol.
Dat krijg je dus ook met Nouri denk ik, moet je niet willenquote:Op zondag 17 april 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne op rechtsbuiten vind ik echt niks, totaal geen snelheid of tempo en loopt ook altijd gewoon naar het middenveld.
Gewoon El Ghazi opstellen of desnoods Cerny/Muric.
Wellicht morgen bij Studio Voetbalquote:Op zondag 17 april 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop ooit op een megadiscussie over dat gezeik over muurtjes of hun spelkwaliteit. Vandaag weer naar Bayern gekeken. Dat zijn pas muurtjes die ze tegenkomen, niet gezond.
Vooraf weer grootse woorden dat er zeer zeker druk wordt gewerkt aan de spelkwaliteit. Lekker gemaakt worden met een topshow tegen Wolfsburg en dan word je in het lopende seizoen geconfronteerd met je eigen domheid.quote:
Als Frank ook dit jaar weer kampioen wordt kan je dat al helemaal vergeten.quote:Op zondag 17 april 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop ooit op een megadiscussie over dat gezeik over muurtjes of hun spelkwaliteit. Vandaag weer naar Bayern gekeken. Dat zijn pas muurtjes die ze tegenkomen, niet gezond.
Verhuren dan maar.quote:Op zondag 17 april 2016 00:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat krijg je dus ook met Nouri denk ik, moet je niet willen
Serieus, JR. Bayern speelt elke wedstrijd tegen ploegen die een muur van jewelste optrekken. Dat kan je dan wel zeggen tegen FdB maar dan komen we op het verhaal: ''MAAR BAYERN IS ANDERS DAN AJAX!1111!!1!''.quote:Op zondag 17 april 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Frank ook dit jaar weer kampioen wordt kan je dat al helemaal vergeten.
Frank denkt dat we tegenstanders kapot spelen met ons bejaardentempo.quote:Op zondag 17 april 2016 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus, JR. Bayern speelt elke wedstrijd tegen ploegen die een muur van jewelste optrekken. Dat kan je dan wel zeggen tegen FdB maar dan komen we op het verhaal: ''MAAR BAYERN IS ANDERS DAN AJAX!1111!!1!''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |