SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Probeer je nu de gedachtegang van Aad de Mos te volgen? Zou ik je persoonlijk niet aanradenquote:Op zondag 10 april 2016 16:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ten Cate had gewoon z'n grote muil moeten houden. Tevens had Ajax gewoon bij RKC moeten winnen. Neemt niet weg dat Vitesse er geen in de 2e helft geen fuck meer aan deed. Ook raar, waarom wisselde de Mos in de rust z'n uitstekend spelende keeper?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oh ja, wat dom van mequote:Op zondag 10 april 2016 16:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Probeer je nu de gedachtegang van Aad de Mos te volgen? Zou ik je persoonlijk niet aanraden
Vitesse had overigens in de laatste min nog een pingel moeten krijgen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
die keeper had anders rood gehad. Of klappen van wat supporters. Ging bijna helemaal fout toen. Weet ik nog goed, hij ontspoorde helemaal en was meer bezig met t volk achter hem dan met de wedstrijd.quote:Op zondag 10 april 2016 16:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh ja, wat dom van me
Vitesse had overigens in de laatste min nog een pingel moeten krijgen.![]()
ok, dat kan ik mij niet meer herinneren.quote:Op zondag 10 april 2016 17:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
die keeper had anders rood gehad. Of klappen van wat supporters. Ging bijna helemaal fout toen. Weet ik nog goed, hij ontspoorde helemaal en was meer bezig met t volk achter hem dan met de wedstrijd.'Wish I was old and a little sentimental'
En was het niet Lazovic die een opgelegde kans miste en vervolgens bij PSV tekende?quote:Op zondag 10 april 2016 16:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh ja, wat dom van me
![]()
Willem II wil natuurlijk liever dat een Brabantse club kampioen wordt en van Vitesse mag natuurlijk iedere club behalve Ajax kampioen worden. Maar goed, wij weten allang dat het zo werkt en je moet zelf goed genoeg zijn om niet van andere clubs afhankelijk te zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 14:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was wel typerend. Willem II dat vocht voor elke meter, en Vitesse dat lachend open huis hieldOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
volgens mij wel jaquote:Op zondag 10 april 2016 18:24 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En was het niet Lazovic die een opgelegde kans miste en vervolgens bij PSV tekende?
'Wish I was old and a little sentimental'
Hahaha Willen II die liever zou hebben dat PSV kampioen wordt; dan heb je geen idee waar je over praat.quote:Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Willem II wil natuurlijk liever dat een Brabantse club kampioen wordt en van Vitesse mag natuurlijk iedere club behalve Ajax kampioen worden. Maar goed, wij weten allang dat het zo werkt en je moet zelf goed genoeg zijn om niet van andere clubs afhankelijk te zijn.
Bovendien gaan andere ploegen heus niet PSV of Ajax laten winnen. Voor voetballers is voetbal hun werk, die zijn niet bezig met wie ze liever kampioen zien worden.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Het ging over 2007 tochquote:Op zondag 10 april 2016 20:27 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Hahaha Willen II die liever zou hebben dat PSV kampioen wordt; dan heb je geen idee waar je over praat.
Bovendien gaan andere ploegen heus niet PSV of Ajax laten winnen. Voor voetballers is voetbal hun werk, die zijn niet bezig met wie ze liever kampioen zien worden.![]()
Pareltje weer shreyas.quote:Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Willem II wil natuurlijk liever dat een Brabantse club kampioen wordt en van Vitesse mag natuurlijk iedere club behalve Ajax kampioen worden. Maar goed, wij weten allang dat het zo werkt en je moet zelf goed genoeg zijn om niet van andere clubs afhankelijk te zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, die Fred Benson werd zo overduidelijk neergehaald.quote:Op zondag 10 april 2016 16:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh ja, wat dom van me
![]()
Ook toen kon dat WII spelers geen zak interesseren natuurlijk. Die proberen gewoon zo goed mogelijk te spelen.quote:She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
ach waarschijnlijk had PSV dan alsnog de 6-2 wel gemaakt.quote:Op zondag 10 april 2016 20:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, die Fred Benson werd zo overduidelijk neergehaald.
Waarom nam Roger die indirecte vrije trap. Met Perez en Sneijder in je elftal
Dank jequote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die loopt helemaal over zaadje Marc als die hoofd jeugdopleiding gaat wordenquote:Op zondag 10 april 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
Klein geruchtje: Louitje wil hoofd jeugdopleiding worden
[ afbeelding ]![]()
Kan niet wachten op nieuwe Rody Turpijns en Brutil Hose,squote:Op zondag 10 april 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Vergeet musampa en wooter niet!Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
okquote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Wat een genottelijk gifjequote:Op zondag 10 april 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
85/86 was een leuk team, wel wisselvallig voor zover ik me kan herinnerenquote:Op maandag 11 april 2016 10:54 schreef Dven het volgende:
Verschil in opstellingen tussen de laatste keer en de voorlaatste keer
[ afbeelding ]![]()
Met zulke spelers in je elftal zal er vast meer genoten zijn dan vandaag de dag genoten wordtquote:Op maandag 11 april 2016 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
85/86 was een leuk team, wel wisselvallig voor zover ik me kan herinneren
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Was toch dat seizoen met de 9-0 tegen Sparta? Verloren wel 2 keer van Feyenoord en werden thuis finaal weggecounterd door PSVquote:Op maandag 11 april 2016 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
85/86 was een leuk team, wel wisselvallig voor zover ik me kan herinneren
Prachtig ditquote:Op zondag 10 april 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Als het ligt aan Philippe Albert, oud-international van België, dan moet Yoeri Tielemans nog een aantal jaar in België blijven voordat hij een Europese transfer maakt.
Tielemans maakt als 18-jarige indruk in de hoofdmacht van Anderlecht. De middenvelder werd door Goal gekozen als grootste talent van achttien jaar of jonger. Albert erkent dat Tielemans over veel talent beschikt, maar ziet in hem niet het kaliber Eden Hazard.
"Dat de clubs nog altijd interesse in hem hebben, is omdat ze weten dat Youri bijzonder veel talent heeft. Hij heeft ook nog een groeimarge", verklaart Albert aan La Capitale. De oud-speler van onde rmeer Anderlecht denkt dat de jongeling over drie á vier jaar is uitgegroeid.
Europese subtop
"Als hij klaar is, zie ik Italië als een goede stap. Hij zou ook furore maken bij PSV en Ajax. Het is een speler voor de subtop in Europa, niet voor de absolute top", aldus de oud-speler.
Tielemans heeft dit seizoen bij Anderlecht al 23 comeptitiewedstrijden achter zijn naam staan. Daarin vond hij vier keer het net. Hij leverde twee assists af voor de Belgische topclub, voor welke hij ook negen Europa League-duels speelde.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Toen niet, maar hij zit er nog steeds. Dus echte monsterbedragen zijn er niet geweest, of wel? Misschien dat de hype wat overtrokken was en hij nu wat goedkoper is.quote:Op maandag 11 april 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want Ajax en PSV kunnen dat betalenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Anderlecht zal wel nog steeds iets van 15 miljoen willen.quote:Op maandag 11 april 2016 14:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Toen niet, maar hij zit er nog steeds. Dus echte monsterbedragen zijn er niet geweest, of wel? Misschien dat de hype wat overtrokken was en hij nu wat goedkoper is.
Daarbij gaat Ajax echt niet nog een middenvelder kopen.Oh.![]()
waarschijnlijk wel,quote:Op maandag 11 april 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anderlecht zal wel nog steeds iets van 15 miljoen willen.
Daarbij gaat Ajax echt niet nog een middenvelder kopen.
waarschijnlijk niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zie ook eerlijk gezegd geen positieverbetering voor hem in Ajax of PSVquote:Op maandag 11 april 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anderlecht zal wel nog steeds iets van 15 miljoen willen.
Daarbij gaat Ajax echt niet nog een middenvelder kopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nou, een 15-jarige verdediger van ADO aangetrokken. Aberkane.
Iemand bekend met hem?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik zie dat ik twee keer op een training ben geweest waar (als hij die dagen mee trainde) hij ook was... niet opgevallen toen.quote:Op maandag 11 april 2016 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, een 15-jarige verdediger van ADO aangetrokken. Aberkane.
Iemand bekend met hem?
ik zie dat Ajax ook het neefje van Bogarde heeft aangetrokken. Danilho Doekhi van ExcelsiorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Word ook een statribune naar het schijnt.quote:
Beter trekken ze het dan ook door naar het veld, maar zal wel niet.Oh.![]()
Leuke opstelling van Jong Ajax tegen Sparta met oa vd Beek, Fischer, Sinkgraven.
Achterin is het wel matig overigens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fischer en Sinkgraven zijn dan ook Jupiler League niveauquote:Op maandag 11 april 2016 20:01 schreef Pedroso het volgende:
Leuke opstelling van Jong Ajax tegen Sparta met oa vd Beek, Fischer, Sinkgraven.
Achterin is het wel matig overigens.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.quote:Op maandag 11 april 2016 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fischer en Sinkgraven zijn dan ook Jupiler League niveauAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fischer
Dat Frank zo'n gast überhaupt nog bij het eerste haalt. Zet ajb gewoon Muric/Cerny op de bank dan en verkoop die kneus (Fischer) snel.![]()
Te laat zijn bij Breuer. Godver, dat het überhaupt mogelijk is.quote:Op maandag 11 april 2016 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinkgraven te laat bij Michel Breuer'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: