SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Probeer je nu de gedachtegang van Aad de Mos te volgen? Zou ik je persoonlijk niet aanradenquote:Op zondag 10 april 2016 16:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ten Cate had gewoon z'n grote muil moeten houden. Tevens had Ajax gewoon bij RKC moeten winnen. Neemt niet weg dat Vitesse er geen in de 2e helft geen fuck meer aan deed. Ook raar, waarom wisselde de Mos in de rust z'n uitstekend spelende keeper?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oh ja, wat dom van mequote:Op zondag 10 april 2016 16:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Probeer je nu de gedachtegang van Aad de Mos te volgen? Zou ik je persoonlijk niet aanraden
Vitesse had overigens in de laatste min nog een pingel moeten krijgen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
die keeper had anders rood gehad. Of klappen van wat supporters. Ging bijna helemaal fout toen. Weet ik nog goed, hij ontspoorde helemaal en was meer bezig met t volk achter hem dan met de wedstrijd.quote:Op zondag 10 april 2016 16:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh ja, wat dom van me
Vitesse had overigens in de laatste min nog een pingel moeten krijgen.![]()
ok, dat kan ik mij niet meer herinneren.quote:Op zondag 10 april 2016 17:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
die keeper had anders rood gehad. Of klappen van wat supporters. Ging bijna helemaal fout toen. Weet ik nog goed, hij ontspoorde helemaal en was meer bezig met t volk achter hem dan met de wedstrijd.'Wish I was old and a little sentimental'
En was het niet Lazovic die een opgelegde kans miste en vervolgens bij PSV tekende?quote:Op zondag 10 april 2016 16:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh ja, wat dom van me
![]()
Willem II wil natuurlijk liever dat een Brabantse club kampioen wordt en van Vitesse mag natuurlijk iedere club behalve Ajax kampioen worden. Maar goed, wij weten allang dat het zo werkt en je moet zelf goed genoeg zijn om niet van andere clubs afhankelijk te zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 14:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was wel typerend. Willem II dat vocht voor elke meter, en Vitesse dat lachend open huis hieldOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
volgens mij wel jaquote:Op zondag 10 april 2016 18:24 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En was het niet Lazovic die een opgelegde kans miste en vervolgens bij PSV tekende?
'Wish I was old and a little sentimental'
Hahaha Willen II die liever zou hebben dat PSV kampioen wordt; dan heb je geen idee waar je over praat.quote:Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Willem II wil natuurlijk liever dat een Brabantse club kampioen wordt en van Vitesse mag natuurlijk iedere club behalve Ajax kampioen worden. Maar goed, wij weten allang dat het zo werkt en je moet zelf goed genoeg zijn om niet van andere clubs afhankelijk te zijn.
Bovendien gaan andere ploegen heus niet PSV of Ajax laten winnen. Voor voetballers is voetbal hun werk, die zijn niet bezig met wie ze liever kampioen zien worden.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Het ging over 2007 tochquote:Op zondag 10 april 2016 20:27 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Hahaha Willen II die liever zou hebben dat PSV kampioen wordt; dan heb je geen idee waar je over praat.
Bovendien gaan andere ploegen heus niet PSV of Ajax laten winnen. Voor voetballers is voetbal hun werk, die zijn niet bezig met wie ze liever kampioen zien worden.![]()
Pareltje weer shreyas.quote:Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Willem II wil natuurlijk liever dat een Brabantse club kampioen wordt en van Vitesse mag natuurlijk iedere club behalve Ajax kampioen worden. Maar goed, wij weten allang dat het zo werkt en je moet zelf goed genoeg zijn om niet van andere clubs afhankelijk te zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, die Fred Benson werd zo overduidelijk neergehaald.quote:Op zondag 10 april 2016 16:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh ja, wat dom van me
![]()
Ook toen kon dat WII spelers geen zak interesseren natuurlijk. Die proberen gewoon zo goed mogelijk te spelen.quote:She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
ach waarschijnlijk had PSV dan alsnog de 6-2 wel gemaakt.quote:Op zondag 10 april 2016 20:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, die Fred Benson werd zo overduidelijk neergehaald.
Waarom nam Roger die indirecte vrije trap. Met Perez en Sneijder in je elftal
'Wish I was old and a little sentimental'
Dank jequote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Die loopt helemaal over zaadje Marc als die hoofd jeugdopleiding gaat wordenquote:Op zondag 10 april 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
Klein geruchtje: Louitje wil hoofd jeugdopleiding worden
[ afbeelding ]![]()
Kan niet wachten op nieuwe Rody Turpijns en Brutil Hose,squote:Op zondag 10 april 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
Klein geruchtje: Louitje wil hoofd jeugdopleiding worden
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Vergeet musampa en wooter niet!Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
okquote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: