Maducquote:Op zondag 10 april 2016 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral Maarten had het met z'n Kabouter Plop muts koud.
Maar dat is wel een "cartouche" die hij kwijt is en die Vanmarcke nog wel heeft.quote:Op zondag 10 april 2016 15:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een goede Cancellara kan het gat alleen dichten.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 10 april 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is al van bij de start een grote wereldshow.
Hij ontwikkelt zich toch wel als meer dan een massasprinter hoor.quote:Op zondag 10 april 2016 15:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Keurig hoor dat je dit als massasprinter kan.
Dat is absoluut waar. Ik heb mijn broekje niet eens aangedaan vandaag, moet je nagaan.quote:
Yep, vorig jaar ook een muurtje in Wallonië opgeknald...kan idd meer.quote:Op zondag 10 april 2016 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij ontwikkelt zich toch wel als meer dan een massasprinter hoor.
Zaten met 6 man in voorste deel van het peloton toen Sagen en Cancellara achterop raakten. Het blijft de grootste kneuzenploeg van het internationale wielrennenquote:Op zondag 10 april 2016 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De groep Cancellara gaat zo terugkomen. Ik snap de Djumbo-tactics niet echt.
Ze kunnen niet harder.quote:Op zondag 10 april 2016 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De groep Cancellara gaat zo terugkomen. Ik snap de Djumbo-tactics niet echt.
Ik denk dat het Van Baarle weer is.quote:Op zondag 10 april 2016 15:20 schreef Max23 het volgende:
Zie ik daar Langeveld voorin in de groep Sagan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |