Volgens mij is het een pizzamerkquote:Op zondag 10 april 2016 15:08 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Robert Wagner is toch een slechte slager zanger?
De Slowaakse Daniel Diaz.quote:Op zondag 10 april 2016 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Marko Kump, die kan dus echt alleen presteren bij Adria Mobil. En dan toch drie keer een kans krijgen als prof. Wat een held.
Zou kunnen.quote:Op zondag 10 april 2016 15:08 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Robert Wagner is toch een slechte slager zanger?
Sloveense, maar dat geheel terzijde.quote:
Volgens mij is er ook nog een darter die Wagner heet.quote:Op zondag 10 april 2016 15:08 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Robert Wagner is toch een slechte slager zanger?![]()
Dat is hetzelfde.quote:Op zondag 10 april 2016 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sloveense, maar dat geheel terzijde.
Kou?quote:Op zondag 10 april 2016 15:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jose overleeft dat niet vrees ik, in de kou buiten op een bankje
En een gevluchte oud SS-kampcommandantquote:Op zondag 10 april 2016 15:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook nog een darter die Wagner heet.
Skipakkenquote:Op zondag 10 april 2016 15:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Herbert en Maarten waren goed aan het klagen vanochtend over de kou
Schaatsers en wielrenners.quote:Op zondag 10 april 2016 15:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Motortje aan en vliegen maar.quote:Op zondag 10 april 2016 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, wat gebeurt er achteraan als Stuyven leeg is?
Als ze binnen de 30 seconden zitten dan kunnen Cancellara en Sagan zelf wel het gat overbruggen.quote:Op zondag 10 april 2016 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, wat gebeurt er achteraan als Stuyven leeg is?
Mietjes, zit hier zonder shirt in de tuin weg te bakkenquote:Op zondag 10 april 2016 15:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |