Dat verstaot 'm nie.quote:Op zondag 10 april 2016 14:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom houdt Panzerwagen niet effe in?
Om het gat naar Cancellara en Sagan definitief maken.quote:Op zondag 10 april 2016 14:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom houdt Panzerwagen niet effe in?
Waar zou Sterke Stijn nu zitten?quote:Op zondag 10 april 2016 14:57 schreef Max23 het volgende:
Sowieso heeft Trek al 4 man opgebrand in die eerste grote groep die ontsnapte in de eerste twee uur vandaag.
Een tijdje terug waren het er zelfs 6.quote:
Denk niet dat hij dat na deze inspanning trektquote:Op zondag 10 april 2016 14:58 schreef franklop het volgende:
volgende kasseistrook met sep maar in het wiel van boonen zitten
Stierenvechten in Pamplona?quote:Op zondag 10 april 2016 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Erviti andermaal top tien rijdt, ga ik iets geks doen.
wel even uploaden dan.quote:Op zondag 10 april 2016 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Erviti andermaal top tien rijdt, ga ik iets geks doen.
Pamplona kom ik niet. Vanaf 29 augustus ben ik wel in Madrid. Dan post ik hier een foto met Superman.quote:Op zondag 10 april 2016 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stierenvechten in Pamplona?
Ik denk dat Miguel daar erg blij mee zal zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pamplona kom ik niet. Vanaf 29 augustus ben ik wel in Madrid. Dan post ik hier een foto met Superman.
Maak je ook een foto van je bezoekjes aan Rayo of Atletico?quote:Op zondag 10 april 2016 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pamplona kom ik niet. Vanaf 29 augustus ben ik wel in Madrid. Dan post ik hier een foto met Superman.
Uiteraard, maar ik ga ook naar Real hoor.quote:Op zondag 10 april 2016 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je ook een foto van je bezoekjes aan Rayo of Atletico?
Heeft Boonen al iets laten zien het laatste jaar?quote:Op zondag 10 april 2016 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Haha Wuyts heeft het nu al niet meer. Ik hoop eigenlijk dat Boonen straks keihard gelost wordt.
Nu vraag je wel erg veel van die jongen.quote:Op zondag 10 april 2016 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Asbroeck mag wel eens voor het eerst in zijn tijd bij Lotto Djumbo iets toe gaan voegen.
Rund um Koln gewonnen.quote:Op zondag 10 april 2016 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft Boonen al iets laten zien het laatste jaar?
Van Asbroeck is een jongen met ambitie.quote:Op zondag 10 april 2016 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Asbroeck mag wel eens voor het eerst in zijn tijd bij Lotto Djumbo iets toe gaan voegen.
YES!quote:"Het is mij twee keer gelukt het tempo van de bus bij te benen.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |